ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون 10
تکنولوژی

اشتباه رسانه های تایوانی در رابطه با پیش بینی اپل از کاهش فروش آیفون 10

روز دوشنبه انتشار خبری مبنی بر کاهش 40 درصدی پیش بینی فروش آیفون 10 در رسانه های تایوانی به سقوط سهام بسیاری از تامین کننده های اپل منجر شد اما امروز یکی از تحلیلگران موسسه ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۶ دی ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

روز دوشنبه انتشار خبری مبنی بر کاهش 40 درصدی پیش بینی فروش آیفون 10 در رسانه های تایوانی به سقوط سهام بسیاری از تامین کننده های اپل منجر شد اما امروز یکی از تحلیلگران موسسه فناوری «Rosenblatt» این خبر را رد کرده است.

این کارشناس که «جون ژانگ» نام دارد مدعی شده که تولید این محصول کاهش پیدا نکرده و رسانه های تایوانی در این باره دچار سردرگمی شده اند.

بر این اساس محصولاتی که قرار است با کاهش تولید مواجه شوند در واقع آیفون های 8 و 8 پلاس هستند و برعکس آنها تولید آیفون مجهز به Face ID در ماه جاری افزایش خواهد یافت.

او اضافه می کند که حجم سفارشات پنل های AMOLED و قطعات سنسور سه بعدی اپل به تامین کننده ها تغییر نکرده و بر اساس داده های موجود تا سه ماه دیگر نیز به قوت خود باقی خواهد ماند.

به گفته این تحلیلگر استقبال خریداران از این اسمارت فون در آمریکا تغییر نکرده اما در دو هفته اخیر در چین افزایش یافته است.فروش آیفون 10اطلاعات موسسه Rosenblatt حاکی از این است که میزان فروش آیفون 10 از مجموع آیفون های 8 و 8 پلاس پیشی گرفته و این در حالی است که پس از آنها به بازار عرضه شده است.

انتشار خبر کاهش 40 درصدی تولید آیفون 10 توسط روزنامه تایوانی «Economic Daily News» به سقوط ارزش سهام تامین کننده های اپل منجر شده بود.

برای مثال هولدینگ General Interface Solution که مسئولیت تولید صفحات لمسی را بر عهده دارد 8.4 از ارزش سهام خود را از دست داده است.

از آنجایی که در زمان انتشار این شایعه بازارهای بورس آمریکا به خاطر تعطیلات کریسمس خدمات ارائه نمی کردند، سرمایه گذاران نگران آمریکایی دیروز در بازار بورس «نزدک» اقدام به فروش سهام خود کردند که در پی آن ارزش سهام این کمپانی آمریکایی با کاهش 3 درصدی به 170 دلار رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • زیتانیکس
    زیتانیکس | ۶ دی ۱۳۹۶

    توی ایران واسه کلاس نداشتش همه میخرن !
    اخه این چه کلاسیه که دست همه هست ( از قشر پایین بگیر تا بالا)

  • ‌شکور حسین
    ‌شکور حسین | ۶ دی ۱۳۹۶

    الکی گفته سهام برگرده ?

مطالب پیشنهادی