ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون 10
تکنولوژی

پیش بینی اپل از کاهش فروش آیفون 10و سقوط ارزش سهام تامین کننده های چینی

میزان فروش محصولات اپل بر آینده بسیاری از تامین کنندگان چینی این کمپانی تاثیر مستقیم دارد و روز گذشته پس از انتشار گزارشاتی مبنی بر کاهش پیش بینی فروش آیفون 10 از 50 میلیون به ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۵ دی ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

میزان فروش محصولات اپل بر آینده بسیاری از تامین کنندگان چینی این کمپانی تاثیر مستقیم دارد و روز گذشته پس از انتشار گزارشاتی مبنی بر کاهش پیش بینی فروش آیفون 10 از 50 میلیون به 30 میلیون دستگاه، سهام بسیاری از این شرکت های چینی دچار سقوط شد.

این گزارش که توسط روزنامه تایوانی «Economic Daily News» منتشر شده حاکی از این است که کمپانی کوپرتینویی پیش بینی خود از میزان فروش آیفون 10 را تا 40 درصد کاهش داده است.

بر این اساس مرکز اصلی تولید آیفون 10 به نام « Hon Hai Precision» در چین نیز استخدام نیروهای جدید را متوقف کرده است. پیش از این خبرهایی درمورد برآورده نشدن انتظارات اپل از میزان فروش پرچمدار جدید این کمپانی منتشر شده بود.فروش آیفونگزارش نشریه تایوانی که به نقل از منابعی در زنجیره تامین اپل نقل شده به کاهش ارزش سهام کپانی هایی از قبیل Lens Technology Co، henzhen Desay Battery Technology Co و Largan Precision Co منجر شده است.

هولدینگ General Interface Solution نیز که مسئولیت تولید صفحات لمسی را بر عهده دارد با کاهش 8.4 درصدی ارزش سهام مواجه شده است.

کمپانی اپل که در ابتدای عرضه آیفون 10 با کمبود مواجه بود، در هفته های اخیر میزان عرضه و تقاضا را متعادل تر ساخته، با این حال به نظر می رسد که قیمت بالای این اسمارت فون خریداران را به سمت مدل های با قیمت کمتر سوق داده است.

موسسه تحقیقاتی «JL Warren Capital LLC» با اشاره به قیمت بالای آیفون 10 ادعا می کند که تبلیغات گسترده کمپانی آمریکایی نیز نتوانسته نظر خریداران را آنچنان که باید جلب کند.

یکی از تحلیلگران موسسه تحقیقاتی «Canalys» به نام «Jia Mo» معتقد است اگر اپل در سال آتی مدل های دیگری را با قابلیت هایی از قبیل شناسایی چهره و دوربین TrueDepth معرفی کند که قیمت متعادل تری داشته باشند می تواند به فروش بالایی دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد رضا
    محمد رضا | ۵ دی ۱۳۹۶


    هه مگه دیجیاتو ....اپل فروش بالا و زیاد نداشت خخخخخ

مطالب پیشنهادی