ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو

چرا امروز نه آقای وزیر؟ | تک‌تاک

تک‌تاک اپیزود ۱۸۱

در اپیزود ۱۸۱ از برنامه تک‌تاک از تلاش شبانه‌روزی وزیر از ۸ اردیبهشت تا دیروز صحبت کردم که منجر به این شد تا وزیر ارتباطات بگوید در تلاشیم اینترنت را وصل کنیم و فردا بهتر از پس‌فرداست! البته این صحبت‌ها در ۲۱ اردیبهشت انجام شده و فردایی که وزیر از آن صحبت می‌کند سررسیده است! اما سوالی که من و ۹۰ میلیون کاربر دیگر داریم این است که چرا از امروز نه آقای وزیر؟ مگر بزرگترها همیشه نگفته‌اند که کار امروز را به فردا نینداز؟

تماشای ویدیو در آپارات

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2166 مورد)
  • Oveis703
    Oveis703 | 4 هفته قبل

    خدا به خیر کنه این قسمت

  • enemy666
    enemy666 | 4 هفته قبل

    تک‌تاک امروز رو ببینیم و کوروش دوباره حرص بخوره

  • MostafaWrites
    MostafaWrites | 4 هفته قبل

    بالا بالا بالا 🐬🐬🐬

  • Ehsan Mahmoudi
    Ehsan Mahmoudi | 4 هفته قبل

    خیلی ضایع ست بگم کامنت اول ؟؟🤣🤣😁

  • amirHm1380
    amirHm1380 | 4 هفته قبل

    تک‌تاک❎️
    حرص‌تاک✅️

  • 34455hisao
    34455hisao | 4 هفته قبل

    😻😻😻😻 هورااا ویدئووووووو

  • hypomaniac
    hypomaniac | 4 هفته قبل

    بریم برای یه بالا بالا بالا دیگه 😀

  • Kia_Ebram
    Kia_Ebram | 4 هفته قبل

    نفر اول

  • Ferrari
    Ferrari | 4 هفته قبل

    فراری دیجیاتو هستم

    • PTR
      PTR | 4 هفته قبل

      سلام فراری

    • HarryPotter
      HarryPotter | 4 هفته قبل

      خوشبختم منم هری پاترم

      • Ferrari
        Ferrari | 4 هفته قبل

        آیدی رو 😂

    • ALOKI
      ALOKI | 4 هفته قبل

      لامبورگینی نداریم!؟

      • Ferrari
        Ferrari | 4 هفته قبل

        عقب موند ازم تو جاده
        الوکی!

        • kinpachei
          kinpachei | 4 هفته قبل

          فقط
          Audi
          R8 4.2 FSI quattro خیلی خوشگله

          • Ferrari
            Ferrari | 4 هفته قبل

            Ferrari Roma ترجیحمه یا Lamborghini Gallardo
            ماشین های آلمانی شبیه همن بدرد نمیخوره

    • mike_ehrmantraut
      mike_ehrmantraut | 4 هفته قبل

      منم که ، البته نیازی به معرفی نیست

    • Lambiase
      Lambiase | 4 هفته قبل

      توبی انزو مگوایر

    • peterpumpkineater69
      peterpumpkineater69 | 3 هفته قبل

      منم پیترم ههههههههه

  • Alirezakgh
    Alirezakgh | 4 هفته قبل

    اولین کامنت

  • کورش چایچی
    کورش چایچی | 4 هفته قبل

    تشکر نیازی نیست. من و همکارام داریم وظیفه خبرنگاری‌مون رو انجام می‌دیم.

  • امیر مستکین
    امیر مستکین | 4 هفته قبل

    💙💙💙

  • purple20004
    purple20004 | 4 هفته قبل

    مرسی🫶

  • _Soheil
    _Soheil | 4 هفته قبل

    درخواست تیک آبی داریم اقای مستکین.... :)

  • mike_ehrmantraut
    mike_ehrmantraut | 4 هفته قبل

    این پروفایلت نباید برای ادمین عادی باشه -ـ-

  • Alicral
    Alicral | 4 هفته قبل

    چرا نیست؟

  • hamideh-
    hamideh- | 4 هفته قبل

    این که کورش گفت 2 هفته دیگه میاد

  • امیر مستکین
    امیر مستکین | 4 هفته قبل

    بج کاربرهای حرفه‌ای دیجیاتو به زودی اضافه میشه سهیل جان. برای تیک آبی باید تشریف بیارید اسخدام بشید :))

  • barnamenevise_badbakht
    barnamenevise_badbakht | 4 هفته قبل

    با توجه به سرعت این سوپر اپلیکشیت احتمالاً اول نام این ابر نرم افزار رو یه «گ» جا انداختن و یادشون رفته. از طرفی کم کم فکر کنم همه مردم متوجه شدن که چرا سامانه های دولتی رو با مخفف gov مینویسن، چون آخه اینا اصلاً انگلیسی بلد نیستن و فقط تخصصشون عربیه.

  • barnamenevise_badbakht
    barnamenevise_badbakht | 4 هفته قبل

    البته درباره مقایسه دولت و gov، از این چهارپای بی زبان و بسیار مفید و سودمند و بی نهایت بی آزار کمال عذرخواهی رو دارم بابت مقایسه بسیار اشتباه و ناجوانمردانه ام❤️

  • Ghuyf
    Ghuyf | 4 هفته قبل

    تو اینترنت پرو داری اصلا درک نمی‌کنی مردم چی سختی دارن می‌کشن اول سیم کارت پور آت بنداز دور بعد اظهار نظر کن ببین میتونی نمیتونی که چون جیگرشو نداری به قول کوروش

  • Ghuyf
    Ghuyf | 4 هفته قبل

    داداش تو انگار به اینترنت پرو وصلی قشنگ عشق حال میکنی و به همه تیکه میندازی اگه مردی سیم کارت پرو را بنداز دور و خودت تو پلتفرم های داخلی فعالیت کن بعد بیا حرف بزن

  • mike_ehrmantraut
    mike_ehrmantraut | 4 هفته قبل

    باز شروع کرد

  • Alinox
    Alinox | 4 هفته قبل

    آمریکا از خاک امارات حمله کرد ما هم پایگاه های امارت رو زدیم
    سربازاشون رفتن تو هتل قایم شدن ما هتلو زدیم
    همچنین بی دلیل هم نبوده زدن ما ولی شهبازی در مورد حمله ما به امارات هم صحبت کرده تو گوگل سرچ کن

  • Alinox
    Alinox | 4 هفته قبل

    تو شاد میشه 👎 داد ایشالا که اشتباه کردی

  • barnamenevise_badbakht
    barnamenevise_badbakht | 4 هفته قبل

    نه، اینا اینقدر gov هستن(*دور از جون gov*) که خواستن اولش بنویسن baghare ولی متاسفانه جا کم اوردن به gov اکتفا کردن.

  • zolghadr_asabi
    zolghadr_asabi | 4 هفته قبل

    از حرف های استاد شهبازی درست نکته برداری که که شب میام ازت امتحان میگیرم

  • HGhaem
    HGhaem | 4 هفته قبل

    پس شما تو دبستان قایم شدید

  • Farvardin12
    Farvardin12 | 4 هفته قبل

    لطفاً بیشتر راهنمایی کنید

  • No_to_intranet
    No_to_intranet | 3 هفته قبل

    گیت هاب رو بستن... :(
    خداروشکر تونستم چندتا ویدیو قبلش دانلود کنم

  • DanialH96
    DanialH96 | 4 هفته قبل

    🤣🤣🤣🤣
    به قدری شست و شوی مغزی دادن تو رو که حاضر نیستی هیچ چیز منفی در مورد اربابات رو قبول کنی و تا یه چی می شنوی نگران میشی 🤦‍♂️🤦‍♂️🤣🤣🤣🤣

  • کورش چایچی
    کورش چایچی | 4 هفته قبل

    ما قبلا اپلیکیشن داشتیم اما توسعه‌ش متوقف شده. شاید در آینده مجدد سراغش بریم.

  • _Soheil
    _Soheil | 4 هفته قبل

    دیجیاتو پرو؟ :)... احراز هویت :D.... پس منتظر پیامک باشیم :)...
    البته سعادت میخاد کار تو دیجاتو :)).

  • _Soheil
    _Soheil | 4 هفته قبل

    بعد دیجیاتو پرو... فاطمه مهاجرانی بیاد بگه دیجیاتو پرو مصوبه کارگروه شورای عالی دیجاتو رو داره که رئیس شورا که شما باشین امضا کردید... :))... بعدش شماهم بیاین اقای محمدامین بهتوئی و به عنوان رئیس ستاد راهبردی فضای مجازی دیجاتو بشه... و خب همینا دیگ :)))). البته گزینه بعدی میتونه رضا هم باشه. :)

  • Reza04m
    Reza04m | 4 هفته قبل

    🌹🙏🏻

  • Karimsuki
    Karimsuki | 4 هفته قبل

    داداش شغلت چیه ماشالا ۷۰۰ گیگ خیلیه یه تنه داری اندازه دیجیاتو مصرف میکنی

  • mike_ehrmantraut
    mike_ehrmantraut | 4 هفته قبل

    من دارم خون می ‌...

  • mike_ehrmantraut
    mike_ehrmantraut | 4 هفته قبل

    دستم بهت برسه فقط ((((:

  • TAHANP
    TAHANP | 4 هفته قبل

    چی بگم؟ انقد اینترنت عذابه که اینجوری به اطرافیانت حمله میکنی ؟ اطرافیان من رادیکال اون یکی جبهه هستن با اینحال احترام میذارم
    یکم رو خودت کار کن ، خوبه یکی دیگه تورو قلقلک بده از نوک پات تا مغزت آسیب ببینی ؟ نکن داوش زشته😅 به خودت رحم کن تو این دوره زمونه کثیف

  • Yurili
    Yurili | 4 هفته قبل

    بیچاره ها دستی دارن تایید میکنن، پنجاه هزارتا کامنت فقط فشار میاره به دیجیاتو
    بنظرم راستش اگر حضوری چیزی اتفاق بیوفته خیلی پیام مهم تری داره ولی قکر میکنم همه ترسیدن بعد دی
    خب، من حداقل که اگر چیزیم بشه در راه اینترنت برام مهم نیست..

  • mike_ehrmantraut
    mike_ehrmantraut | 4 هفته قبل

    بسه دیگه
    حسودیم شد به مانی

  • mike_ehrmantraut
    mike_ehrmantraut | 4 هفته قبل

    دیگه قهرم

  • mike_ehrmantraut
    mike_ehrmantraut | 3 هفته قبل

    فن پیج نمی‌خوام ، چیز دیگه می‌خوام

  • mike_ehrmantraut
    mike_ehrmantraut | 3 هفته قبل

    واقا اگر الان تلگرام استیکر یه گربه رو می‌فرستادم که به نشانه قهر بودن روشو کرده اون ور
    نموخام

  • mike_ehrmantraut
    mike_ehrmantraut | 3 هفته قبل

    تو منو هست ( همونی که مانی سفارش داد ، البته بهتره بگم همونی که بردی سر میز مانی )

  • Peyghambar_Azimo_Shahrestan
    Peyghambar_Azimo_Shahrestan | 3 هفته قبل

    🤣🤣🤣🤣

  • Benyamin_bykaleh
    Benyamin_bykaleh | 3 هفته قبل

    چه ربطی داشت عامو شاید بدبخت بوده تو از کجا میدونی

  • TAHANP
    TAHANP | 3 هفته قبل

    وقتی یه عده deepseek تو جامعه هستن که میدوئن دنبال پرو من حتی اعصاب خودمم سر بحث باهاشون خورد نمیکنم
    ارزششو نداره اعصابمون تو خاورمیانه شبیه مناطق جنگی کنیم
    دم شمام گرم با هر عقیده ای یکم سازش کنیم وضعیت جالبی-نبوده و نیست امید است بشه

  • DevilEyes
    DevilEyes | 3 هفته قبل

    حقیقتا من تجربی خوندم این چرتوپرتا رو نمیدونم یعنی چی ولی خبببببب

  • DevilEyes
    DevilEyes | 3 هفته قبل

    اها فهمیدم ...

  • iliyaaa
    iliyaaa | 3 هفته قبل

    داداش سوء تفاهم شده منظورم این بوده که دولت میترسه از اگاهی مردم
    ببخشید اگه ناراحتت کردم اشتباه از من بوده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

همچنین می‌توانید جهت آگاهی از آخرین اخبار در حوزه تکنولوژی و اطلاع از بروزرسانی دیجیاتو مارا در شبکه‌های اجتماعی زیر نیز دنبال کنید. خوشحالیم که همراه ما هستید.