ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ترامپ
تکنولوژی

توییتر دلایل بسته نشدن حساب کاربری ترامپ را توضیح داد

ترویج خشونت و نفرت پراکنی یکی از مشکلات شبکه های اجتماعی از قبیل فیسبوک و توییتر است و زمانی که محتواهایی از این دست توسط سیاست مداران و افراد صاحب نفوذ منتشر شوند بازتابی به ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۶ دی ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

ترویج خشونت و نفرت پراکنی یکی از مشکلات شبکه های اجتماعی از قبیل فیسبوک و توییتر است و زمانی که محتواهایی از این دست توسط سیاست مداران و افراد صاحب نفوذ منتشر شوند بازتابی به مراتب بیشتر خواهند داشت.

یکی از افرادی که از زمان رسیدن به قدرت توییتر را ابزاری برای بیان دیدگاه ها و نظرات اغلب تند خود قرار داده دونالد ترامپ است که بارها به خاطر انتشار توییت هایی با مضمون تبلیغ علیه مسلمانان و تهدید کشورهای دیگر مورد هجمه قرار گرفته است.

اگرچه سیاستمدارن دیگری نیز از شبکه های اجتماعی برای بیان نظرات استفاده می کنند اما مطالب آنها به اندازه ترامپ بازتاپ پیدا نمی کند.

ترامپ
یکی از توییت های ترامپ: در صورت عملکرد نابخردانه کره شمالی، راه حل های نظامی کاملاً آماده استفاده خواهند بود.امیدوارم کیم جونگ اون مسیر دیگری را انتخاب کند

همین مساله باعث شده که بسیاری از کاربران به دفعات خواستار بسته شدن حساب کاربری وی شوند اما توییتر علاوه بر اجتناب از این کار از ارائه توضیحی مشخص نیز خودداری کرده است.

با این حال مسئولان توییتر امروز دیدگاه خود در مورد نحوه استفاده سیاستمدران و رهبران کشورهای مختلف از این پلتفرم را تشریح کردند.

این کمپانی مدعی شده که بستن حساب کاربری رهبران جهان یا حذف توییت های آنها، مطالب مهم و سخنانی را که باید به گوش مردم رسیده و درباره آن بحث و تبادل نظر صورت گیرد، محدود می کند. در بخش دیگری از این پست مسئولان این شبکه اجتماعی از اهداف خود سخن گفته اند:

ما توییتر را به بهترین مکان برای اطلاع از مسائل مهم و گفتگوی آزاد درباره آنها تبدیل می کنیم چرا که از نظر ما این بهترین روش برای کمک به پیشرفت جامعه است.

مسئولان توییتر در این پست با اشاره به حفظ بی طرفی خود در مسائل عمومی تاکید کرده اند که حساب کاربری یک نفر بر روی رشد این کمپانی یا تصمیمات آنها اثر گذار نخواهد بود

این در حالی است که چند ماه قبل کارشناسان مدعی شده بوند که در صورت حذف اکانت کاربری دونالد ترامپ 2 میلیارد دلار از ارزش برند توییتر کم خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ‌شکور حسین
    ‌شکور حسین | ۱۶ دی ۱۳۹۶

    مدیرای توییتر زر زدن
    میدونن حذف این اکانت میتونه چه جنجالی به پا کنه و کلی متضرر میشن
    باس همین حذفش نمیکنن

  • мσнαммα∂.α.ʝ
    мσнαммα∂.α.ʝ | ۱۶ دی ۱۳۹۶

    چقدر این روزا براتون مهم شده این

  • omid ashoori
    omid ashoori | ۱۶ دی ۱۳۹۶

    مرگ بر ترامپ اگه هم الان از اونایی که اعتراض میکنن حمایت میکنه چون عاشقه اینکه جنگ داخلی توی ایران رخ بده و آرزوی ترامپ اینه که جهان منتقرض شه تقریباََ نسلش په نه په الان فن پیج های ترامپ میان دیس لایک میدن و منو نقد میکنن ههه بیکار و خوشبخت های حبابی.

مطالب پیشنهادی