ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

منابع آگاه در زنجیره تامین اپل از توسعه آیفون با نمایشگر LCD خبر می دهند

اپل امسال برای نخستین بار به استفاده از پنل های OLED در موبایل های خود روی آورد با این حال شایعات بسیاری درباره توسعه آیفون های دارای نمایشگر با پنل LCD در سال 2018 به ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۳ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

اپل امسال برای نخستین بار به استفاده از پنل های OLED در موبایل های خود روی آورد با این حال شایعات بسیاری درباره توسعه آیفون های دارای نمایشگر با پنل LCD در سال 2018 به گوش می رسد و در آخرین مورد نشریه China Times این مساله را تائید کرده است.

بر اساس این شایعات که نخستین بار توسط «مینگ-چی کو»، تحلیلگر ارشد موسسه امنیتی «KGI» منتشر شد دو مدل از این آیفون ها به نمایشگر با پنل OLED مجهز می شوند در حالی که مدل سوم با صفحه نمایش 6 اینچی به بازار عرضه خواهد شد.

بر اساس گزارش نشریه China Times به نقل از منابع آگاه در زنجیره تامین اپل، سال آینده نیز سامسونگ تامین کننده پنل های OLED اپل خواهد بود اما نمایشگرهای با پنل LCD توسط Japan Display و با همکاری ال جی تولید می شوند.

کمپانی های General Interface Solution و TPK نیز تولید ماژول های لمسی را برای آیفون مجهز به نمایشگر LCD برعهده خواهند گرفت.آیفون

.نشریه Nikkei هم در گزارشی با تاکید بر عرضه یک مدل آیفون مجهز به نمایگر LCD در سال 2018 از آلومینیومی بودن بدنه آن خبر داده بود. منابع Nikkei افزوده اند که دو موبایل دیگر اپل در سال 2018، پنل نمایشگر OLED داشته و در ابعاد 6.2 اینچ و 5.8 اینچ عرضه می شوند.

وظیفه تامین پنل های OLED تا کنون بر عهده سامسونگ بوده اما ماه گذشته گزارش هایی مبنی بر رقابت ال جی، شارپ و Japan Display برای پیوستن به این زنجیره تامین منتشر شده بود.

در میان گزینه های بالا به نظر می رسد که ال جی پتانسیل بیشتری برای تامین سفارشات کمپانی کوپرتینویی دارد و قرار است ظرفیت تولید خود را در سال آتی به بالاترین حد ممکن برساند. از سوی دیگر شارپ نیز که در تملک فاکسکان، از بزرگترین شرکای اپل قرارداد نیز از سال گذشته در زمینه تولید این پنل ها سرمایه گذاری کرده است.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • I.G.I
    I.G.I | ۴ بهمن ۱۳۹۶

    خدمت این دوست عزیزمون که زیر کامنت بنده کامنت گذاشته یکی توضیح بده که کمپانی دزد اپل قیمت رو برای مصرف کننده کم نمیکنه بلکه سود خودش رو با استفاده از ال سی دی زیاد میکنه
    امسال اپل کلی مث اینکه سودش کمتر شده همیشه گوشی دویس دلاری رو میداد هشتصد دلار امسال گوشی چهارصد دلاری رو میده هزاردلار به لطف صفحه امولد سامسونگ

  • omid hedayatnej
    omid hedayatnej | ۳ بهمن ۱۳۹۶

    ال سی دی واسه مصرف کننده خوش قیمت تر هست کیفیت خوبی هم داره بد نیست این کار رو کنه

مطالب پیشنهادی