ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

یوگا بوک ۲
تکنولوژی

لنوو از یوگا بوک ۲ با نمایشگر دوگانه رونمایی کرد

نمایشگر دوگانه، کیبورد مجازی با قابلیت پیش بینی حرکات دست و هوشمندی بیشتر بخشی از قابلیت هایی است که یوگا بوک ۲ به ارمغان می آورد. پیش از این شایعاتی در مورد عرضه نسل دوم ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۵

نمایشگر دوگانه، کیبورد مجازی با قابلیت پیش بینی حرکات دست و هوشمندی بیشتر بخشی از قابلیت هایی است که یوگا بوک ۲ به ارمغان می آورد.

پیش از این شایعاتی در مورد عرضه نسل دوم یوگا بوک در اواخر سال جاری میلادی به گوش می رسید و حالا به لطف پیش نمایش این گجت در کامپیوتکس ۲۰۱۸ تا حد زیادی با طراحی مبتنی بر «تایگر راپیدس» آن آشنا شده ایم. یوگا بوک ۲ بر مبنای چیپست نسل هشتم Core طراحی شده و این کمپانی قصد دارد قدرت پردازنده های خود در پشتیبانی همزمان از نمایشگرهای معمولی و جوهر الکترونیکی را به رخ بکشد. یوگا بوک ۲لنوو در سال ۲۰۱۶ یوگا بوک را به عنوان نوت بوکی معرفی کرد که از قید کیبوردهای سنتی خلاص شده و در عوض از کیبورد لمسی با حساسیت بالا بهره می برد. این حساسیت چنان بود که اگر یک برگه کاغذ را روی کیبورد قرار داده و روی کاغذ شروع به نوشتن می کردید، یک ورژن مجازی از دست نوشته شما نیز در دستگاه ذخیره می شد.

کمپانی سازنده با توجه به بازخوردهای دریافتی از کاربران سعی در اصلاح و بهینه سازی محصول خود داشته است، برای مثال علی رغم تبدیل پذیر بودن یوگا، بیشتر کاربران در ۷۵ درصد مواقع به عنوان یک لپ تاپ از استفاده می کنند و به همین خاطر ترجیح می دهند پنل پایینی کارایی بیشتری داشته باشد.

گرچه هنوز به صورت رسمی تایید نشده اما یوگا بوک ۲ از دو نمایشگر لمسی LCD و E-ink با یک کیبورد هوشمند قابل سفارشی سازی بهره می برد که نسبت به نسل قبل کیفیت بالاتری دارند. کمپانی سازنده به مزیت های هوشمندی بیشتر کیبورد اشاره نکرده اما این موارد احتمالا شامل قابلیت هایی نظیر پیش بینی تایپ باشد.

یوگا بوک ۲ به پردازنده قوی تری از اینتل مجهز خواهد شد که ممکن است Kaby Lake Y باشد. لنوو به جزئیات بیشتری از محصول خود اشاره نکرده اما پیش نمایش این محصول و رونمایی ایسوس Project Precog نشان دهنده آغاز فصلی جدید در صنعت لپ تاپ است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی