ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

نگاهی به اپلیکیشن آشپزی سانازسانیا که در اولین ماه‌ های فعالیت بیش از 50 هزار بار نصب شده است [رپورتاژ آگهی]

دیگر دوره کتاب‌های آشپزی و گرفتن دستور پخت از عمه و خاله و مادربزرگ گذشته است! این روزها موبایل های هوشمند همه کار می‌کنند، پس اصلا بعید نیست که بتوانید به وسیله همین دوست همیشگی به ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

دیگر دوره کتابهای آشپزی و گرفتن دستور پخت از عمه و خاله و مادربزرگ گذشته است! این روزها موبایل های هوشمند همه کار میکنند، پس اصلا بعید نیست که بتوانید به وسیله همین دوست همیشگی به یک سرآشپز حرفهای نیز تبدیل شوید؛ بخصوص اگر تجربیات یک برند 37 ساله در حوزه آشپزی پشت آن باشد.

اپلیکیشنهای آشپزی و رسپی غذا یکی از محبوبترین ژانرهای اپلیکیشن در میان اپهای انگلیسی زبان هستند. اما با این وجود برای کاربران ایرانی که به غذاهای بومی و طعمهای وطنی علاقه دارند، رسپیهای خارجی و غذاهای غیرایرانی چندان کاربردی نیست و شاید بیشتر تماشای عکسهای آن جذاب باشد. علاوه بر این، زبان انگلیسی این اپها و میزان اندازهگیری مواد اولیه چندان برای آشپزهای تازه کار ایرانی قابل استفاده نیست و نتیجه کار آن چیزی نمیشود که انتظار میرود.

اما اپلیکیشن سانازسانیا میتواند تمام نیازهای شما از یک اپ آشپزی را آن هم به زبان فارسی و با تکنیکهای حرفهای برآورده کند. شما میتوانید در محیط این اپ آموزشهای پخت غذا، دسر و انواع شیرینی و شکلات را یاد بگیرید و شاید برای اولین بار از آشپزی به معنای واقعی لذت ببرید.

اپلیکیشن سانازسانیا در یک نگاه

پیش از آنکه وارد جزئیات شویم اجازه بدهید نگاهی سریع و اجمالی به این اپلیکیشن داشته باشیم:

  • خانه: در این صفحه به مهمترین دستهبندیها، جدیدترین و  پربازدیدترین دستورات دسترسی دارید.
  • بشقاب سانازسانیا: منوی روزانه با موضوعات خاص و هماهنگ با سلیقههای مختلف را میتوانید در این صفحه دنبال کنید.
  • دستهبندیها: به آشپزخانه سراسر ایران و حتی ملل مختلف سفر میکنید.
  • لیست خرید: مواد اولیهای که در خانه ندارید به لیست خریدتان منتقل کنید و به سادگی به اشتراک بگذارید.
  • نکته و تکنیکهای آشپزی: رمز و رازهای آشپزی به روایت سانازسانیا و فوت و فنهایی که در کمتر کتاب آشپزی نظیرش را دیدهاید، در این بخش در دسترس شماست.
  • سانازسانیای من: دستورات و تکنیکهایی که میپسندید را لایک کنید تا کتاب آشپزی اختصاصی خودتان را داشته باشید.
  • فیلمهای آموزشی: آموزش مرحله به مرحله دستورات غذایی را در فیلمهای اختصاصی ببینید
  • تایمر هوشمند: با این تایمر گوشی شما زمان پایان پخت را خبر میدهد و هیچ وقت غذایتان نمیسوزد.
  • سبک زندگی: صدها نکته کاربردی درباره آداب پذیرایی، چیدمان میز و رازهای زندگی بهتر را میتوانید در این قسمت دنبال کنید.

محیط کاربری آسان

در بحث طراحی اپلیکیشن یکی از حیاطیترین موارد، رابط کاربری یا همان محیط اپلیکیشن است. در واقع اگر شما بهترین اطلاعات ممکن را در محیطی سخت، به هم ریخته و غیرقابل درک جای دهید چندان نمیتواند برای کاربرانش قابل استفاده باشد. این همان نکتهای است که باعث شده اپلیکیشن آشپزی (سانازسانیا) به یک انتخاب ایدهآل تبدیل شود. محیط کاربری مینیمال و دسترسی آسان به منوها و بخشهای مختلف اپلیکیشن باعث شده است تا استفاده از این اپ لذتبخش و بسیار کارآمد و سریع باشد.

زمانی که برای اولین بار وارد این اپلیکیشن میشوید، باید مراحل ثبتنام را پشت سر بگذارید. این کار باعث میشود تا اپلیکیشن رفتار هوشمندی نسبت به علایق شما نشان دهد و در نتیجه سریعتر به آنچه که دنبالش هستید برسید. بعد از این مرحله شما به صفحه اصلی اپلیکیشن فرستاده میشوید. جایی که عکسهای هوسانگیز از غذاهای مختلف و دوستداشتنی شما را به ادامه کار با این اپ تشویق میکند. چیزی که این برنامه را برای کاربران جذاب کرده بهروز بودن آن است؛ یعنی متناسب با هر مناسبت و فصلی شما میتوانید رسپیهای تازهای بینید.

در ماه رمضان صدها دستور مخصوص رمضان در دسترستان است، عید نوروز رسپیهای مخصوص نوروز را میبینید و در بخش نوبرانهها همیشه رسپیهایی در دسترستان قرار میگیرد که ویژه فصل است. در نوار پایین صفحه، دکمههای دیگری به غیر از صفحه اصلی یا همان خانه طراحی شده که شما را در رسیدن به هدفتان برای پخت یک غذای خوشمزه کمک میکند.

از بشقاب ساناز سانیا تا جدیدترین غذاها

همانطور که گفتیم بعد از ثبتنام شما به بخش خانه هدایت میشود. در این بخش دستهبندیهای مختلفی مانند جدیدترینها و پربازدیدترینها قرار گرفته است که مجموعه رسپیهای غذا را در اختیارتان قرار میدهد. یا میتوانید ببینید که دیگر کاربران اپلیکیشن به کدام غذاها علاقه بیشتری داشته و در گروه محبوبهایشان قرار گرفته است. با انتخاب هریک از غذاها که به صورت یک کارت طراحی شده شما به صفحه رسپی آن غذا هدایت میشوید. در این جا میتوانید دستور کامل پخت غذا، مواد لازم برای هر تعداد نفری که خواستید را مشاهده کرده و همچنین از فوت و فن حرفهای پخت آن غذا، دسر یا مطلع شوید.

همچنین این امکان برای شما وجود دارد که دستور پخت غذای مورد نظرتان را با دوستان خود در شبکههای اجتماعی به اشتراک بگذارید. برای این کار کافیست دکمه «اشتراک گذاری» را لمس کرده و سپس یکی از شبکههای اجتماعی مورد نظر یا اپلیکیشنهای پیامرسان را انتخاب کنید. همچنین یک صفحه علاقهمندیها نیز برایتان وجود دارد که کافیست روی دکمه قلب لمس کرده تا هر رسپی به آن صفحه منتقل شود. با اینکار شما میتوانید مجموعهای از غذاها، دسرها و کیکهای مورد علاقتان را در کنار هم داشته باشید تا هر زمان که تصمیم به پختشان گرفتید احتیاج به صرف زمان اضافه و جستوجوی دوباره نباشد.

اما علاوه بر جدیدترینها و پربازدیدها، این اپ یک پیشنهاد ویژه دیگر هم برایتان دارد. سری به تاپ «بشقاب ساناز سانیا» در نوار پایین صفحه بزنید تا با سه پیشنهاد ویژه در هر روز روبرو شوید. اپلیکیشن سانازسانیا و صفحه بشقاب ویژهاش هر روز برایتان پیشنهادهای هیجانانگیزی را آماده میکند تا هر روز با سوال تکراری "چی بپزم؟" مواجه نباشید.

اگر باز هم این بخشها نتوانست شما را به هدفتان نزدیک کند میتوانید از تب دستهبندی استفاده کنید. در بخش دستهبندی، سعی شده است تا غذاهای کشورهای مختلف، خورشهای ایرانی، دسرها، عصرانهها و صبحانههای لذیذ و دوستداشتنی در گروههای مختلف جای داده شود تا پیدا کردن غذای مورد علاقه راحتتر از قبل شود. با ورود به هرکدام از دستهها شما با فهرست بیپایانی از غذاهای مختلف روبرو میشوید که هر چقدر در آنها جستوجو کنید باز هم گزینههای جدیدتر و غذاهایی که تا به حال امتحانشان نکردهاید پیدا میشود.

حتما با پدیدهای به نام هشتگ نیز آشنا هستید، کلمات کلیدی که جستوجو در شبکههای اجتماعی مانند توییتر و اینستاگرام را راحت کرده و بعضا موجهایی از علاقهمندیهای مختلف را ایجاد میکنند. در اپ (سانازسانیا) نیز این هشتگهای محبوب مورد استفاده قرار گرفتهاند و در کنار دستهبندیها شما میتوانید از طریق آن غذای مورد نظر و رسپیآن را پیدا کنید.

بخش نکات و تکنیکها یکی از پرطرفدارترین قسمتهای این اپلیکیشن است؛ بخصوص که با فیلمهای آموزشی همراه است. اگر بخواهیم خیلی خلاصه بگوییم فوت کوزهگری آشپزی را در این قسمت میتوانید یاد بگیرید. از سیر تا پیاز همه نکاتی که برای پخت و پز به آن نیاز دارید در این اپلیکیشن پیدا میشود و بهترین دستیاری خواهد بود که در آشپزخانه به آن نیاز دارید.

از دیگر جذابیتهای این اپلیکیشن برای کاربران بخش لایفاستایل یا سبک زندگی است. اگرچه این اپ در واقع یک اپ آشپزی است ولی مقالات متنوعی هم در زمینه لایفاستایل دارد که در بخشی به همین نام جمعآوری شده و مرتب بهروزرسانی میشود. مثلا این روزها میتوانید برای کسب اطلاعات در مورد سلامت و تغذیه در ماه رمضان یا حتی آداب پذیرایی در میهمانیهای افطار به این قسمت سر بزنید.

روزهای ویژه، غذاهای ویژهتر

اگر اهل مطبوعات و مجلههای محبوب آشپزی در ایران باشید حتما بارها با نام مجله سانازسانیا برخورد کردهاید. این نشریه قدیمی و با تجربه در زمینه آشپزی، رمز موفقیت اپلیکشن سانازسانیا است. شما در این اپلیکیشن با صدها رسپی مختلف روایت ساناز مینایی صاحب امتیاز مجله (سانازسانیا) روبرو هستید که هر ماه با دهها دستورپخت جدید به استقبال شما میآید.

اما این تمام آن چیزی نیست که در این اپلیکیشن انتظار شما را میکشد. در واقع (سانازسانیا) برای هر روز، ماه، فصل و ایام ویژه برنامه غذایی منحصر به فردی را در نظر گرفته است که کار را برایتان راحت میکند. از روزهای سرد زمستان تا گرمای مرداد تابستان غذای ویژه روز را پیدا کنید. در این روزها که به مهمانی خدا میرویم نیز (سانازسانیا) میتواند انتخاب خوبی برایتان باشد تا بهترین غذاها، پیشغذاها و دسرهای رنگارنگ این ایام را برگزینید و یک رمضان خوشمزه و به یادماندنی را برای خود رقم بزنید.

ساناز سانیا

سیستم عامل: اندروید، IOS

کاربری: آشپزی و رستوران

حجم: ‍۱۰.۵ مگابایت

امتیاز: ۴.۵ ستاره

آشپزی همراه - سانازسانیا

آشپزی همراه - سانازسانیا

سازنده: سانازسانیا قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 10.4 / 35.3 مگابایت زبان:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mahdi Hosseini
    Mahdi Hosseini | ۱۶ خرداد ۱۳۹۶

    تا وقتی سرآشپز پاپیون رایگان هست این بدرد نمیخوره مخصوصا با این قیمتش که باید هر روز پرداخت کنی

  • جگوار
    جگوار | ۱۶ خرداد ۱۳۹۶

    اینترنت LTE وصله و با سرعت سرسام آوری کار میکنه، اونوقت مدام پیغام میده که:
    لطفا اینترنت دستگاه خود را متصل کنید!!!

مطالب پیشنهادی