ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

نقش پررنگ سرعت بارگذاری سایت در موفقیت آن [رپورتاژ آگهی]

آیا میدانید بسیار مهم است که زمان بارگذاری سایتتان کاهش یابد و مشتریان در زمان کوتاه تری قادر به مشاهده وب سایتتان باشند؟ در این مقاله قانون ۴ ثانیه بارگزاری وبسایت را بازگو میکنیم، با ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۶ مهر ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

آیا میدانید بسیار مهم است که زمان بارگذاری سایتتان کاهش یابد و مشتریان در زمان کوتاه تری قادر به مشاهده وب سایتتان باشند؟ در این مقاله قانون ۴ ثانیه بارگزاری وبسایت را بازگو میکنیم، با ما باشید.

امروزه سرعت بارگذاری سایت  یکی از عوامل مهم  در جذب بازدیدکننده و جلب رضایت مشتریان در بازدید های بعدی از وب سایت میباشد . تحقیقات نشان می دهد بیشتر بازدیدکنندگان سایت ها در صورتی که بارگذاری اولیه یک وب سایت بیش از 4 ثانیه طول بکشد، آن سایت را ترک خواهند کرد. لذا درکنار طراحی سایت مینیمال و بهینه سازی شده، استفاده از خدمات میزبانی پرسرعت را میتوان به عنوان عوامل مهم در افزایش سرعت لود سایت دانست.

طراحی سایت اختصاصی:

پلان اولیه وبسایت و تکنیک های برنامه نویسی طراحی وب در کاهش حجم و بهینه سازی سایت بسیار مؤثر است؛ علاوه بر این بهینه سازی تصاویر وب سایت نیز باعث میشود سایت با سرعت بالاتری در مرورگر بارگذاری شود. ازین طراحی سایت اختصاصی و حرفه ای نقش بسزایی در موفقیت وبسایت ایفا میکند.

ویژگی های هاست حرفه ای:

در انتخاب سرویس میزبانی مناسب، علاوه بر اهمیت مشخصات عمومی هاست، از سخت افزار سرور گرفته تا شبکه دیتاسنتر...، چگونگی مدیریت نرم افزاری سرور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. توجه داشته باشید خدمات هاست مناسب ، علاوه بر قرار گیری روی سرورهای قدرتمند به لحاظ سخت افزاری ، از نظر کانفیگ نرم افزاری ، سرعت اجرا و همچنین در دسترس بودن سایت ( uptime ) نیز میبایست از کیفیت مناسب و بالایی برخوردار باشد.

تاثیر سرعت و آپتایم وبسایت:

سرعت بالای سایت علاوه بر جلب رضایت مخاطبان، یکی از فاکتورهای مهم ارزیابی و موثر در سئو و رتبه بندی وبسایت میباشد. همچنین سرعت بالا در کاهش بانس ریت - درصد ریزش - بازدیدکنندگان موثر است و ازین جهت نیز باعث افزایش رنکینگ وبسایت میشود. از موارد مهم دیگر در رتبه سایت آپ تایم (پایداری) سرور است. استاندارد جهانی پایداری خدمات هاست ، آپ تایم بالای 99.5 درصد در سرویس های هاست اشتراکی است. برای دریافت کیفیت بهتر حتی میتوان از سرور مجازی مدیریت شده برای هاستینگ وب سایت بهره گرفت.

با دانستن ویژگیهای مهم مورد نیاز برای ایجاد و نگهداری یک سایت کارآمد و رو به رشد، میتوان مسیر موفقیت و شرکت تضمین کننده خدمات را با دید باز انتخاب کرد. شرکت وب رمز با ۱۵ سال سابقه درخشان در حوزه وب، افتخار دارد خدمات سرور مجازی ، هاست حرفه ای پرسرعت و طراحی سایت و سئو اختصاصی را در کنار خدمات دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات گوگل، با کیفیت درجه یک جهانی به اشخاص شرکتها و سازمانها ارائه دهد.

برخی از مهم ترین ویژگی های هاست حرفه ای وب رمز:

  • هاست ابری و قدرتمند کلودلینوکس
  • وب سرور NginX و لایت اسپید
  • دیسک های پرسرعت SSD
  • کنترل پنل محبوب cPanel
  • شتاب دهنده اجرای OpCache
  • مجهز به سیستم تشخیص و جلوگیری از نفوذ (IPS)
  • تهیه بکاپ ها و ریموت بک آپ منظم

و بسیار ویژگیهای منحصر بفرد دیگر در خدمات هاست حرفه ای وب رمز که موجب سرعت، امنیت و پایداری بهتر و موفقیت وب سایت شما خواهد شد. جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره آنلاین به سایت وب رمز مراجعه نمایید.

https://webramz.com

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • jojo ali lo
    jojo ali lo | ۲۶ مهر ۱۳۹۶

    کاش ظرف هارو بشوره صبحونه درس کنه لبای ها رو اتو بزنه شام درس کنه

مطالب پیشنهادی