ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

شیجیل اپلیکیشن خرید سریع و آسان شیرینی و آجیل آنلاین [رپورتاژ آگهی]

شیجیل (Shijil) یک اپلیکیشن آنلاین برای خرید شیرینی و آجیل است که توانسته خریدی بی‌نظیر را تنها با چند کلیک برای کاربران خود فراهم کند. می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن شیجیل هر آنچه از شیرینی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۸ آذر ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شیجیل (Shijil) یک اپلیکیشن آنلاین برای خرید شیرینی و آجیل است که توانسته خریدی بی‌نظیر را تنها با چند کلیک برای کاربران خود فراهم کند. می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن شیجیل هر آنچه از شیرینی و آجیل نیاز دارید را به صورت آنلاین سفارش دهید و درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

حتما تا به حال شده که پس از یک روز خسته کننده‌ی کاری، مهمانی عزیز، شما را غافلگیر کند. در این لحظه دیگر زمانی برای خرید شیرینی و آجیل ندارید؛ اما با استفاده از اپلیکیشن شیجیل می‌توانید سفارش خود را به راحتی ثبت کنید و پذیرایی درخوری را انجام دهید.

شیجیل افتخار دارد به عنوان یک استارت آپ موفق با شعار «وقتتون شیرین» اپلیکیشن هیجان انگیزی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. در تیم مدیریتی شیجیل با حضور جناب آقای اکبر عینی، دکتری مدیریت رسانه به عنوان مدیرعامل و جناب آقای محمدرضا گرجی فرد به عنوان مدیر پروژه، تیمی موفق، جوان و متخصص را گرد هم آورده‌اند تا بتوانند اپلیکیشنی بروز و مشتری مدار را تولید کنند.

فضای مجازی توانسته تاثیر زیادی بر روی شیوه‌ی زندگی ما بگذارد. در بسیاری از موارد، از زمان کار‌های بسیار وقت گیر کاسته و تلاش کرده تا ما سریع‌تر به مواردی که نیاز داریم دست پیدا کنیم. استارت آپ‌هایی که در این روز‌ها پا به میدان می‌گذارند با هدف گرفتن نیاز‌های مهم و اساسی مردم دوست دارند تا دسترسی به آن‌ها را ساده‌تر از همیشه کنند.

خوشبختانه این سرویس از طرفی نیز کار را برای فروش محصولات خوب شیرینی فروش‌ها راحت‌تر کرده تا از طریق همکاری با شیجیل بتوانند فروش خود را به شکل قابل توجه‌ای افزایش دهند. البته این موضوع قطعا باعث رقابت بیشتری بین این فروشگاه‌های شیرینی فروشی خواهد شد تا کیفیت محصول‌های خود را افزایش دهند و کیفیت را در سطحی مطلوب نگه دارند.

شیجیل برای سیستم‌ عامل‌های محبوب موبایل مانند اندروید و iOS اپلیکیشن خود را منتشر کرده است. پس از اینکه برنامه‌ی شیجیل را روی دستگاه خود نصب کردید، به دلیل طراحی ساده و مستقیم برنامه می‌توانید خیلی زود شیرینی فروش‌های اطراف خود را تنها با یک نگاه بیابید، یا اینکه در برنامه ثبت نام کنید (تنها به نام و نام خانوادگی و شماره همراه نیاز است) و هر زمانی که دوست داشتید شیرینی دلخواه خود را سفارش دهید.

اپلیکیشن شیجیل با امکان ارائه اطلاعات مکان محور، در صورت روشن بودن مکان‌یاب گوشی همراه شما می‌تواند نزدیک‌ترین شیرینی فروشی‌ها را لیست کند یا حتی همه آن‌ها را روی نقشه و با آدرس به شما نشان دهد. از ویژگی‌های اپلیکیشن شیجیل می‌توان این موارد را نام برد:

  • طراحی ساده و جذاب برای استفاده سریع و راحت کاربران
  • همه سفارش‌های فروش رفته یا خریداری شده به صورت خودکار محاسبه می‌شوند
  • تاریخ مراسم‌های خود را مشخص کنید تا سروقت سفارش بگیرید
  • قابلیت پرداخت به تمامی بانک‌های عضو شتاب و تمامی درگاه‌های آسان پرداخت
  • نمایش اغلب شیرینی فروشی‌های تهران
  • تجربه کاربری بسیار جذاب و عالی
  • قابلیت تماشای جزییات زیاد در مورد هر فروشگاه در بخش اطلاعات
  • امکان نظردهی در مورد فروشگاه و محصولات آن در بخش نظرات
  • دسته‌بندی شیرینی‌ها در گروه‌های مختلف و مطابق سلیقه هر فرد

شیجیل در حال حاضر تنها در تهران فعالیت دارد اما به زودی و با گسترش بیشتر سرویس خود، در شهر‌های دیگر ایران نیز فعال خواهد شد. اپلیکیشن شیجیل را می‌توانید از فروشگاه‌های دریافت اپلیکیشن یا از وب‌سایت شیجیل به صورت مستقیم دریافت کنید. نسخه iOS این برنامه نیز به زودی برای دستگاه‌های آیفون و آیپد منتشر خواهد شد.

اپلیکیشن شیجیل کاملا رایگان است و شما می‌توانید همین الان برای سفارش شیرینی از فروشگاه دلخواه خود و آشنایی با ویژگی‌های اپلیکیشن همین حالا آن را از گوگل پلی، کافه بازار و سایر اپ استورها دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی