ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

لنوو، لپ تاپی برای تمام فصول [رپورتاژ آگهی]

لنوو برندی است که تا چند سال پیش کمتر کسی در ایران جرات می‌کرد به سمتش برود، اما رفته رفته خود را حسابی در دل‌ها جا کرد. حالا این برند در بازار ایران سهم چشم‌گیری ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

لنوو برندی است که تا چند سال پیش کمتر کسی در ایران جرات می‌کرد به سمتش برود، اما رفته رفته خود را حسابی در دل‌ها جا کرد. حالا این برند در بازار ایران سهم چشم‌گیری را از آن خود کرده است، به خصوص با تولید لپ تاپ‌های اقتصادی و میان رده‌ای که کیفیتی به مراتب بیشتر از قیمت پرداخت‌شده ارائه می‌کند. کافی است نگاهی به سایت دیوار و بخش خرید و فروش لپ تاپ لنوو در این سایت بیاندازید تا از تنوع قیمت‌ها و مدل‌های مورد آگهی برند لنوو چشم‌هایتان گرد شود. این شرکت  در جهان هم به عنوان سومین سازنده لپ تاپ معرفی شد تا حجت را بر همه تمام کند.

کمپانی لنوو هر سه نوع لپ تا‌پ‌های گیمینگ، حرفه‌ای و عمومی را تولید می‌کند و از این جهت جای اما و اگری برای هوادارانش نمی‌گذارد. در این بین نمی‌توان با قطعیت گفت لپ تاپ‌های گیمینگ یا حرفه‌ای این برند از لپ‌ تاپ‌های عمومی گران‌تر هستند، چرا که لنوو در هر رده از لپ تاپ‌های مخصوصش هم قیمت‌های متفاوتی ارائه کرده است و به نوعی کاربری لپ تاپ در قیمت‌های آن تاثیر چندانی ندارد.

لپ تاپ لنوو
لپ تاپ لنوو

به عنوان مثال لپ تاپ لنوو در مدل «آیدیاپد 320» که برای استفاده عمومی و انجام امور روزمره توصیه می‌شود، در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا به قیمت 2 میلیون و 40 هزار تومان به فروش می‌رسد. اما در سایت دیوار به قیمت یک میلیون و 800 هزار تومان موجود است که طبق ادعای فروشنده این لپ تاپ یک ماه است که خریداری شده و تنها یک بار روشن شده، تاریخ شروع گارانتی از دی ماه سال 96 کلید خورده است و تا سال 98 هم ادامه دارد. جنس آیدیاپد 320 پلاستیک تماما نقره‌ای است که در برابر فشار و سختی مقاومت زیادی دارد. اندازه این لپ تاپ 15 اینچ و صفحه آن فول اچ دی عنوان شده است.

در مقابل در قسمت خرید و فروش لپ تاپ لنوو در سایت دیوار، یک لپ تاپ با مدل تینک پد ای 570 که به نوعی لپ تاپ گیمینگ و حرفه‌ای به شمار می‌رود، به قیمت 2 میلیون و 150 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. این دستگاه هم مانند آیدیاپد 320، پلاستیکی و قدرمند معرفی شده است. باتری با شارژدهی بالا، کیبورد حرفه‌ای، پردازنده نسل هفتم اینتل، کارت گرافیکی مجزا و صفحه نمایش باکیفیت از دیگر مزیت‌های این لپ تاپ عنوان می‌شود. این لپ تاپ در سایت دیجی کالا به قیمت 2 میلیون و 950 هزار تومان آگهی شده است.

در آخر به سراغ یکی از بهترین لپ تاپ‌های لنوو در سال 2017 می‌رویم؛ یوگا 920. صفحه نمایش این لپ تاپ 13 اینچ، عمر باتری 9 ساعت، رم آن 4 گیگابایت، پردازنده آن قدرتمند و کیبورد این دستگاه بک لایت است از همه مهم‌تر، این لپ تاپ از مدل لپ‌ تاپ‌های دو در یکی است که همزمان به تبلت و لپ تاپی بسیار باریک و خوش‌دست تبدیل می‌شود. یوگا 920، بهترین مدل از نسل یوگای لنوو شناخته می‌شود که قدرت و کیفیت صدای آن مثال زدنی است. خرید و فروش لپ تاپ لنوو در مدل یوگا 920 نیز در سایت دیوار صورت می‌گیرد؛ آن هم به قیمتی بسیار کمتر از قیمت بازار، چیزی حدود 2 میلیون و 600 هزار تومان. البته اگر تصمیمتان قطعی است، همین حالا انتخاب کنید چرا که تنها یک آگهی از این مورد به چشم می‌خورد!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۹ فروردین ۱۳۹۷

    اچ پی و دل و ایسوس سگشون میارزه به لنوو

  • I.G.I
    I.G.I | ۱۸ فروردین ۱۳۹۷

    لنوو عالیه...هم قیمت و هم کیفیتش نسبت به ایسوس خیلی بهتره

    • poro alex
      poro alex | ۱۸ فروردین ۱۳۹۷

      دیگه جونگیرتت

  • r.age
    r.age | ۱۸ فروردین ۱۳۹۷

    یه تبلیغ ضعیف...

مطالب پیشنهادی