ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

آمریکایی ها در پایتخت [رپورتاژ آگهی]

ماشین‌های آمریکایی هنوز ارج و قرب دارند. وانت‌های ساخت این کشور که به غول‌های جهانی معروفند، از این امر مستثنا نیستند و جالب اینجاست که همچنان در ایران خرید و فروش می‌شوند. به عنوان مثال ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

ماشین‌های آمریکایی هنوز ارج و قرب دارند. وانت‌های ساخت این کشور که به غول‌های جهانی معروفند، از این امر مستثنا نیستند و جالب اینجاست که همچنان در ایران خرید و فروش می‌شوند. به عنوان مثال فروش وانت در مدل‌های مختلف شورلت و جی ام سی در سایت دیوار چند آگهی را به خود اختصاص داده است.

جی ام سی تراک

جی ام سی یک شرکت آمریکایی بود که در زمینه تولید خودروهای نظامی شهرت دارد. شاید به همین دلیل باشد که وانت‌های تولید کننده این شرکت شکل و شمایل جنگی دارد. بعدها سهام جی ام سی به جنرال موتورز واگذار شد اما خودروهای ساخت آن سال‌ها هنوز دست به دست می‌شوند. در سایت دیوار یک جی ام سی تراک به رنگ قرمز به قیمت 65 میلیون تومان آگهی شده است. کارکرد این خودرو 200 هزار کیلومتر و به گفته فروشنده، مجهز به قفل مرکزی، تودوزی و ال ای دی روی سقف است.

شورلت کاستوم

شورلت از ابتدا یک برند نبود، بلکه نام یک راننده سوئیسی بود. لوئیس شورلت بعدها به ایالت متحده آمد و توانست در جنرال موتورز استخدام شود. خودرویی که او طراحی کرد، به پاس تلاش‌های شبانه‌روزی‌اش شورلت نام گرفت. شورلت کاستوم یکی از هزاران مدلی است که از شورلت در بازارهای آمریکا خرید و فروش می‌شد و حالا در ایران آگهی می‌شود. یک دستگاه شورلت کاستوم مدل سال 1981 با 500 هزار کیلومتر کارکرد در سایت دیوار به قیمت توافقی به فروش می‌رسد

شورلت سیلورادو

سیلورادو از وانت‌های فوق سنگین شورلت به حساب می‌آید و احتمالا به همین دلیل است که شتاب چندان قوی در مقایسه با دیگر شورلت‌ها ندارد. پس اگر قصد خرید این وانت را دارید از هیچ وقت روی سرعت آن شرط بندی نکنید. با این حال سیلورادو آنقدر خاص است و ویژگی‌های مثبتی دارد که آفرودرها و ماشین‌بازها از کنار آگهی فروش وانت در این مدل به سادگی نمی‌گذرند. در سایت دیوار یک نمونه از شورلت سیلورادو ساخت سال 1392 با 111 هزار کیلومتر و پلاک ایران به قیمت توافقی به فروش می‌رسد. همچنین در یک آگهی دیگر در این سایت شورلت سیلورادو یک و نیم کابین مدل سال 1375 با 100 هزار کیلومتر کارکرد، 170 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. در تصویر بالا می بینید وقتی می‌گویند این وانت تنها یک وانت معمولی نیست، منظورشان چیست.

شورلت اس 10

اس 10 معروف به شورلت کانادایی وانتی است که یک تاریخچه با خود به همراه دارد. این خودرو ابتدا در کانادا ساخته شد اما بعدها آمریکا انحصار آن را در دست گرفت. اوایل دهه 90 میلادی و همزمان با جنگ عراق و کویت، پناهندگان کویتی که به ایران پناه آورده بودند، اقدام به وارد کردن اس 10 به خاک کشور کردند. این وانت آنقدر محبوب بود که به مرور زمان وانت شماره یک در ایران به حساب آمد اما به رفته رفته به دلایلی از جمله کمرنگ شدن رابطه ایران و آمریکا، یدک‌های آن کمیاب شد تا جایی که شورلت اس 10 در خیابان کمتر دیده می‌شد. این وانت هنوز برای حمل آهن آلات یا میوه‌ گزینه خوبی محسوب می‌شود به خصوص اینکه قیمت آن هم مناسب است. فروش وانت شورلت اس 10 در سایت دیوار به قیمت 18 میلیون تومان آگهی شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی