متا نمایش تبلیغات در شبکه اجتماعی تردز را آغاز میکند
تبلیغات تردز ابتدا برای کاربران آمریکایی و ژاپنی نمایش داده میشود.
متا اخیراً اعلام کرده نمایش تبلیغات در اپلیکیشن تردز را آزمایشی آغاز کرده است. این تبلیغات فعلاً برای کاربران آمریکایی و ژاپنی تردز نمایش داده میشود.
تردز ازجمله اپلیکیشنهای متا بود که هیچ تبلیغی در آن نمایش داده نمیشد اما به نظر میرسد بهزودی باید شاهد نمایش تبلیغات در این اپلیکیشن نیز باشیم. «آدام موسری»، مدیرعامل اینستاگرام، جمعه اعلام کرد متا قصد دارد «آزمایش محدود و اولیه تبلیغات در تردز» را آغاز کند. همچنین این آزمایش با تعدادی از برندها در کشورهای آمریکا و ژاپن آغاز خواهد شد.
تردز شروع به نمایش تبلیغات به کاربران میکند
تبلیغات تردز بهصورت تصاویر میان پستها در فید اصلی ظاهر خواهند شد. به گفته متا، این شرکت پس از بررسی و ارزیابی بازخوردها، برای گسترش برنامه تبلیغاتی خود اقدام خواهد کرد.
براساس اطلاعات منتشرشده در یکی از صفحات پشتیبانی متا، این شرکت برای نمایش تبلیغات مرتبط به کاربران از فاکتورهایی مانند فعالیت کاربران در اپهای تردز و اینستاگرام، پستهایی که کاربران با آن تعامل دارند، آدرس ایمیل و تعامل افراد با فناوریهای متا استفاده خواهد کرد.
تردز گزینههایی برای شخصیسازی تبلیغات، رد و پنهانکردن و گزارش آنها برای کاربران نیز در نظر گرفته است.
آوریل سال گذشته، مدیرعامل اینستاگرام تأیید کرده بود سرانجام روزی نمایش تبلیغات در اپلیکیشن تردز آغاز خواهد شد. همان زمان نیز برخی منابع گزارش دادند متا قصد دارد اوایل ۲۰۲۵ نمایش تبلیغات در تردز را آغاز کند.
اپلیکیشن تردز ابتدا برای رقابت با شبکه اجتماعی ایکس شکل گرفت و بهسرعت به یکی از محبوبترین اپلیکیشنها میان کاربران تبدیل شد. براساس گزارشها، این سرویس از اول نوامبر گذشته تاکنون موفق به جذب بیش از ۳۵ میلیون کاربر جدید شده است. همچنین در ماههای اخیر نیز متا قابلیتهای جذابی به این اپلیکیشن آورده است. ازجمله امکان زمانبندی انتشار پستها.
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.