ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

in-ear هدفون برای آیفون
موبایل

صدای HD برای iOS 8، هدفون in-ear و کابل لایتنینگ جدید برای آیفون ۶

اگر شایعات درست باشد، اپل با iOS 8 و آیفون ۶ روی کیفیت صدای بهتر مانور خواهد داد، و چقدر اینها هم راستا با شایعه خرید شرکت Beats Electronics توسط اپل و پیوستن جیمی آیووین ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۱۷:۵۳

اگر شایعات درست باشد، اپل با iOS 8 و آیفون ۶ روی کیفیت صدای بهتر مانور خواهد داد، و چقدر اینها هم راستا با شایعه خرید شرکت Beats Electronics توسط اپل و پیوستن جیمی آیووین و دکتر.دری (موسسین بیتس) به جمع مدیران آن هستند. گویا اپل می خواهد ضرباهنگ کسب و کار موسیقی اش را هیجان انگیزتر کند.

ماه گذشته گزارش شده بود که اپل در WWDC 2014 (در ۱۲ خرداد) امکان دانلود موسیقی بسیار باکیفیت را به آیتونز و امکان پخش فایل های صوتی اچ دی را به iOS 8 خواهد آورد. در حال حاضر اپلیکیشن Music در iOS 7 قادر به پخش فایل های صوتی ۲۴ بیتی که دارای فرکانس سمپلینگ بیش از ۴۸ کیلوهرتزند، نیست و این باعث عقب ماندنش از اپلیکیشن هایی مثل HF Player و FLAC Player شده.

اما امکان پخش فایل های صوتی بهتر هدفون های حرفه ای، چندان تفاوتی در تجربه گوش کردن به موسیقی به وجود نمی آورند، پس بخوانید از هدفون های جدید In-Ear اپل که از سال ۲۰۰۸ دیزاین آنها نکرده و همچنان با قیمت رسمی ۷۹ دلار به فروش می رسند. اما به نظر می رسد تغییری در راه است.

 

in-ear هدفون برای آیفون

 

باید به بخش آخر این گزارش هم اشاره کرد که در آن به تغییر کابل لایتنینگ برای پشتیبانی از وسایل صوتی جانبی مخصوص پخش موسیقی با آیفون اشاره کرد. در مجموع با این تغییرات، اپل می خواهد رنگی تازه به فروشگاه موسیقی خود و آیفون ببخشد. به این شکل، افول آیپادها هم کمتر به چشم خواهد آمد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • Joker
    Joker | ۲۷ شهریور ۱۳۹۴

    خوبه

  • saeed
    saeed | ۱۰ مهر ۱۳۹۳

    امیدوارم چیز خوبی از آب در بیاد.

  • matin007
    matin007 | ۲۶ شهریور ۱۳۹۳

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی