ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

تماشا کنید: تریلر نهایی واچ داگز

تنها یک هفته باقی مانده تا شما بتوانید به عنوان آیدن پیرس (Aiden Pierce) وارد جریاناتی خطرناک در شیکاگوی سراسر هوشمند شوید. بله درست است، شما در نقش آیدن، هکری زبردست و ماهر، زیرپوست شهر ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۳ | ۲۲:۴۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تنها یک هفته باقی مانده تا شما بتوانید به عنوان آیدن پیرس (Aiden Pierce) وارد جریاناتی خطرناک در شیکاگوی سراسر هوشمند شوید. بله درست است، شما در نقش آیدن، هکری زبردست و ماهر، زیرپوست شهر شیکاگو را خواهید دید. شیکاگویی که یک شهر کاملا پیشرفته است و به طور کامل توسط ctOS اداره می شود. چه چیزی خطرناک تر از یک هکر برای این شهر؟

در واچ داگز، تمامی شهر تحت کنترل بازیکن قرار دارد و می توانید در مواقع مورد نیاز از امکانات شهری برای به زیر کشیدن دشمنان استفاده کنید. هک کردن دوربین ها، چراغ های راهنما، دستگاه های ATM و باقی موارد کارهای جذابی هستند که آیدن می تواند با استفاده از گجت مخصوصی که همراه دارد انجام دهد. فضای باز، قابلیت رانندگی، سیستم تیر اندازی و مراحل جانبی از ویژگی های اصلی این بازی هستند.

واچ داگز قرار است ۶ خرداد (۲۷ می) برای PC و کنسول های پلی استیشن ۴، اکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و اکس باکس ۳۶۰ منتشر شود.

 (دانلود از لینک مستقیم با حجم ۱۰.۵ مگابایت)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • برنا طالبی
    برنا طالبی | ۲ خرداد ۱۳۹۳

    یه چیز عجیب که توی یه تریلر دیگه از این بازی دیدم و رو اعصابم بود اینکه ماشین هایی که یکم دور بودن و به سمتشون میرفتی ظاهر شدنشون رو میدیدی. برای اینکه بهتر بفهمید این عکسو ببینید.

    http://8pic.ir/images/85852400548651858561.jpg

  • مهدی
    مهدی | ۱ خرداد ۱۳۹۳

    حالا تو کلیپ بد بود نمیدونم(نمیگم بده بازی همه چیش عالیه .. داشتان همه چی ) .. ولی گرافیک بالاتر یازش انتظار داشتم .. تو کلیپ مثه بازی چند سال پیش بود

    • Aria
      Aria | ۲۷ دی ۱۳۹۴

      مهدی جان من این بازی رو کردم گرافیک و کیفیت بسیار بالایی داره

  • Farid
    Farid | ۱ خرداد ۱۳۹۳

    با سلام خدمت اقای دادگستر عزیز
    جواب پیاممو دادید خیلی خوشحال شدم که هستیدو میتونیم دوباره از پست ها و نظراتون بهره ببریم
    کاره جدید هم مبارک ایشالا موفق باشید

  • حامی اندروید
    حامی اندروید | ۱ خرداد ۱۳۹۳

    امان از دست قدرت بازی سازی یوبی سافت !

  • محمد
    محمد | ۱ خرداد ۱۳۹۳

    بازی خوبیه

  • 11973458
    11973458 | ۱ خرداد ۱۳۹۳

    من قول داده بودم که دیگه بازی نکنم ;(
    .
    .
    .
    واقعا بده باید قولمو بشکونم :/

  • jimli
    jimli | ۱ خرداد ۱۳۹۳

    دیجی جون خود بازی لیک شده اومده تو بازار

  • عبداله احمدی (galaxy)
    عبداله احمدی (galaxy) | ۱ خرداد ۱۳۹۳

    خیلی با حاله خوشمان امد......
    و کنسول های پلی استیشن ۴، اکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و اکس باکس ۳۶۰ منتشر شود.
    پلی4 رو دوبار نوشتی

  • دستما کاغذی
    دستما کاغذی | ۱ خرداد ۱۳۹۳

    حیف که مشکلات مالی ، اکثر ما ها رو از این لذایذ دنیوی زود گذر محروم کرده ...

  • Mahdi Zakizadeh
    Mahdi Zakizadeh | ۱ خرداد ۱۳۹۳

    متای بازی احتمالا بالای 90 نمیره!
    بخاطر مانور دادن بیش از حد روی بحث گرافیک که توقعات رو واقعا بالا برده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی