ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ
تکنولوژی

سامسونگ ساعت هوشمندی می سازد که تلفن هم خواهد بود [گزارش]

در همهمه معرفی گلکسی گیر توسط سامسونگ، شایعه ای درباره یک ساعت هوشمند عجیب شنیده می شد. ساعتی که می توانست هم روی مچ بسته شود و هم تلفن باشد. اما آنطور که دیدیم ساعت ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۲ خرداد ۱۳۹۳ | ۲۰:۴۱

در همهمه معرفی گلکسی گیر توسط سامسونگ، شایعه ای درباره یک ساعت هوشمند عجیب شنیده می شد. ساعتی که می توانست هم روی مچ بسته شود و هم تلفن باشد. اما آنطور که دیدیم ساعت های سری گلکسی گیر تا امروز چنین خاصیتی نداشته اند. حالا وال استریت ژورنال که آن خبر را منتشر کرده بود، می گوید کار سامسونگ با این ایده ادامه دارد.

طبق خبر WSJ این ساعت سیم کارت خور در دست توسعه است و می رود تا تمام کارهای اولیه یک تلفن هوشمند، از دریافت ایمیل و تماس گرفته تا خوانش ضربان قلب کاربر را انجام دهد. در ضمن، قراراست مثل برادرهای خود در سری گیر که از پسوند گلکسی بی بهره اند، سیستم عامل تایزن روی آن نصب باشد که با این وصف، عجیب ترین تلفن تایزنی هم خواهد بود!

سوال اصلی این است که آیا واقعا کسی یک ساعت سیم کارت خور می خواهد؟ ولی احتمالا این سوال سامسونگ را زیاد به خود مشغول نکرده زیرا قدرت تبلیغات و نفوذ برند این شرکت می تواند نیازهایی را به جامعه مصرفی تحمیل کند. به قول معروف: شاید با عرضه اش، مردم به نیازی پی ببرند که تا قبل از آن حسش نمی کردند.

شما در این باره چه نظری دارید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • داوود
    داوود | ۳ خرداد ۱۳۹۳

    جالبه که کامنتای مخالف خودشونم رو هم پاک میکنن!!!

  • در برابر هر چیز که مقاومت کنید،قوی ترش می کنید
    در برابر هر چیز که مقاومت کنید،قوی ترش می کنید | ۳ خرداد ۱۳۹۳

    با سلام به همه دوستان.فضای این سایت آزاده و هرکس میتونه نظر خودش رو محترمانه بیان کنه و نباید ناراحت شد.به نظر بنده اپل و سامسونگ نسبت به هم متفاوتند نه متقابل.هر کدوم مزیت های خودشون را دارند. تو اسمارت فون سامسونگ رو می پسندم،خودم هم نوت 3 دارم.به نظرم بی نظیره حالا میخواد پلاستیکی،کاغذی یا فلزی باشه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی