ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل تایید کرد: خرید بیتس میوزیک و بیتس الکترونیکس در معامله ای ۳ میلیارد دلاری

اپل ساعاتی قبل رسما در وبسایت خود تایید کرد که با خرید سرویس استریم موسیقی بیتس میوزیک، و نیز بیتس الکترونیکس که سازنده هدفون ها، اسپیکرها و نرم افزار صوتی محبوب بیتس است موافقت کرده ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۸ خرداد ۱۳۹۳ | ۰۴:۲۹

اپل ساعاتی قبل رسما در وبسایت خود تایید کرد که با خرید سرویس استریم موسیقی بیتس میوزیک، و نیز بیتس الکترونیکس که سازنده هدفون ها، اسپیکرها و نرم افزار صوتی محبوب بیتس است موافقت کرده و به عنوان بخشی از این معامله، موسسین بیتس، جیمی آیووین و دکتر.دری به اپل خواهند پیوست. اپل خرید این دو شرکت را با مبلغ ۳ میلیارد دلار که شامل ۲.۶ میلیارد دلار نقد و ۴۰۰ میلیون دلار سهام است، انجام می دهد.

تیم کوک در این باره می گوید: "موسیقی بخشی مهم از زندگی ما است و محلی مخصوص در قلب مان به خود اختصاص می دهد. به همین خاطر است که در آن سرمایه گذاری می کنیم و این تیم های فوق العاده را به هم پیوند می دهیم تا به خلق محصولات و سرویس های موسیقایی عالی در دنیا ادامه دهند."

در این بیانیه از تاریخچه همکاری جیمی آیووین با اپل و جذب هنرمندان موفق به آیتونز استور که آن را به خرده فروشی شماره یک موسیقی در دنیا تبدیل کرده. ادی کیو، از نواب رییس اپل و مسئول بخش نرم افزار و سرویس های اینترنتی می گوید: "موسیقی بخشی بسیار مهم از دی.ان.ای اپل بوده و خواهد بود. اضافه شدن بیتس به ما باعث بهتر شدن مجموعه موسیقی مان می شود، از استریم رایگان با آیتونز رادیو گرفته تا اشتراک موسیقی در رده جهانی با بیتس، و البته خرید موسیقی از آیتونز استور برای کاربرانی که سال ها است آن را دوست دارند."

جیمی آیووین نیز در رابطه با این معامله می گوید: "همیشه از عمق قلب می دانستم که بیتس به اپل تعلق دارد. ایده اصلی موقع تاسیس شرکت، از توانایی بی رقیب اپل در تلفیق فرهنگ و تکنولوژی الهام گرفته شده بود. تعهد عمیق اپل به عاشقان موسیقی، هنرمندان، ترانه رسایان و صنعت موسیقی بسیار خاص است."

عکس توییت شده توسط تیم کوک: “خندان در کنار جیمی، دری، و کیو. هیجان زده به خاطر اضافه شدن تیم بیتس به اپل. همه اش به خاطر موسیقی است.”

اپل به رشد بیتس تنها ظرف ۵ سال و رسیدن آن به جایگاهی اشاره می کند که آن را برند شماره یک در عرضه موسیقی و ورزش، و پیشتاز بازار هدفون های با کیفیت کرده. هنرمندان مختلف مانند لیدی گاگا هدفون های اختصاصی خود را با این برند معرفی کرده اند و یا افرادی مثل الکساندر ونگ در ساخت سری های محدود مشارکت جسته اند، و حتی ورزشکارانی مثل لبرون جیمز، سرنا ویلیامز و نیمار در فرآیند روزانه ورزشی شان آن را مورد استفاده قرار می دهند.

اپل انتظار دارد این تصاحب بزرگ تا فصل چهارم سال مالی ۲۰۱۴ به اتمام برسد. برند بیتس همچنان به طور مجزا وجود خواهد داشت و حتی سرویس های خود را برای اندروید و ویندوز فون قطع نخواهد کرد اما مدیریت بیتس میوزیک و بیتس الکترونیکس به طور مجزا با ادی کیو و فیل شیلر از اپل خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۷ شهریور ۱۳۹۳

    حیف شد . من دوست داشتم با htc بمونه{{{{{{{{{{{{{

    • TROOL
      TROOL | ۲۷ شهریور ۱۳۹۳

      اپل! تو که داری پول خرج میکنی این یاهو بد بخت رو هم بخر دیگه.
      اگه یاهو رو هم بخره اونموقع جنگ واقعی بین اپل و گوگل تازه شروع میشه

      • TROOL
        TROOL | ۲۷ شهریور ۱۳۹۳

        محصولات بیتس هم مانند اپل یکی از بهترین هاست ، دیجیاتو از پوشش خبری ۲۴ ساعتت ممنون و از این که به فکر ما خفاش ها هستی@@@@@@@@@

  • TROOL
    TROOL | ۲۷ شهریور ۱۳۹۳

    هیچی دیگه میخواد ایفوناش رو بچپونه.

    تازه الان m8 بدون بیتس بهترین گوشی برای موزیک شده.

  • نه نه نه .............
    نه نه نه ............. | ۸ خرداد ۱۳۹۳

    نه این درست نیست این با سبک مدیریتی جابز جور در نمیاد اون هیچ وقت شرکتی را به این شکل به تملک در نمی‌آورد این اولین ترک دیوار اپل خواهد شد. :|

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی