تکنولوژی Metal برای ارتقای کیفیت بازی های iOS معرفی شد
بازی های موبایل همیشه با اپل رنگ و بوی دیگری داشتند و از این به بعد هم همینگونه خواهد بود. اپل از تکنولوژی جدیدی با نام متال پرده برداشت که به کیفیت بازی های سیستم ...
بازی های موبایل همیشه با اپل رنگ و بوی دیگری داشتند و از این به بعد هم همینگونه خواهد بود. اپل از تکنولوژی جدیدی با نام متال پرده برداشت که به کیفیت بازی های سیستم عامل iOS کمک بسیاری خواهد کرد.
این تکنولوژی به سازندگان بازی های iOS این اجازه را می دهد که مقادیر زیادی از دخالت OpenGL بکاهند و دسترسی بیشتری به سخت افزار دستگاه داشته باشند. این پلتفرم فعالیت مشابهی به دایرکت اکس 11 و تکنولوژی منتل دارد و به گفته کرگ فدریگی، متال، قدرتی 10 برابر بیشتر نسبت به گذشته در اختیار بازی سازها قرار می دهد.
نمایش آخرین ساخته استودیو خلاق PopCap که فعلا در انحصار اکس باکس وان قرار دارد روی پلتفرم iOS آن هم به چنین زرق و برقی واقعا هیجان انگیز است. افکت های متعدد عمق دید کاربر، بیش از 1.3 میلیون شی در تصویر همگی گواه سخنان فدریگی در مورد 10 برابر شدن قدرت سازندگان در ساخت بازی های 3 بعدی است.
اسلایدی که پشت سر فدریگی قرار داشت، پشتیبانی کرایتک، یونیتی، الکترونیک آرتز و اپیک گیمز را از این پلتفرم جدید تایید می کند. تیم سویینی پایه گذار و مدیر اپیک گیمز، خالق سری بازی Infinity Blade روی صحنه آمد و دمویی با نام Zen Garden نمایش داد که توسط آنریل انجین 4 ساخته شده و پاییز امسال، زمانی که iOS8 منتشر شود، به صورت رایگان برای این پلتفرم عرضه می شود.
شنیدن خبر انحصاری های بیشتر برای iOS طی ماه های آینده با وجود چنین تکنولوژی خیره کننده ای اصلا دور از ذهن نیست.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
بعضی فابلیت ها هستند که به چشم نمیان اما باعث برتری ای او اس میشن یکیش مثلا همین
Seoul....start ur photocopier
بیچاره سامی ها :))) چیو میخوان کپی بزنن؟
لابد الان میرن اسپند دراگون 80000000000100 رو درست کنن :)))
پس Dr.dre (بیتس) کجاست؟ ندیدمش تو مراسم