ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هفت سنگ دانلود بازی
نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: نبرد شوالیه ها

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ | ۲۱:۴۱

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Rival Knights

دانلود بازی rival knights

زره آهنین خود را بر تن کنید و سوار بر اسب شوید. دوئل شوالیه ها انتظار شما را می کشد. نیزه را در دست گرفته و با سرعت به سمت رقیب بدوید. ترکیبی از زمان بندی صحیح و سرعت عمل می تواند شما را در این دوئل پیروز کند و حریف را از اسب به پایین بیندازد. جدید ترین بازی Gameloft در یک جدال آنلاین هیجان شوالیه بودن را به شما هدیه می دهد. گرافیک بازی استاندارد های همیشگی شرکت سازنده را دارد و در محیطی سه بعدی، لذت رقابت را به بهترین نحو منتقل می کند. بیش از ۱۲۰ نوع زره، نیزه، سپر، کلاه خود و سایر ابزار آلات جنگی در این بازی وجود دارد که با کسب امتیازات لازم از دوئل ها می توانید به آن ها دست پیدا کنید. در ادامه ویدیو بازی را مشاهده نمایید (دانلود ویدیو با حجم ۷ مگابایت)

Rival Knights

Rival Knights

سازنده: Gameloft قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS - اندروید حجم: ۲۴ مگابایت زبان:

 

Miniball Tap Football

دانلود بازی اندروید

یک بازی ساده و مفرح که پشت سر گذاشتن مراحل آن به مرور تبدیل چالشی لذت بخش خواهد شد. در این بازی باید به نحوی به توپ ضربه بزنید، که بتوانید آن را از بالای سر مدافعینی که در برابر شما قرار گرفته اند رد کنید و در نهایت به گل برسید. بازی شاید در اوایل آسان به نظر بیاید، اما به مرور و با تغییر چینش مدافعین، کار برای شما دشوار می شود. ویدیو معرفی بازی را در ادامه می توانید مشاهده کنید (دانلود ویدیو با حجم ۹ مگابایت)

Miniball Tap Football

Miniball Tap Football

سازنده: Penguin Boy قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۲۴ مگابایت زبان:

 

dExtris

بازی dextrix

دکستریس یک بازی بسیار هیجان انگیز است که با سرعتی بسیار بالا جریان می گیرد و شما را در خود غرق می کند. در این بازی باید کنترل دو مکعب رنگی را در دست بگیرید و آن ها را از میان موانع مختلف رد کنید. دقت کنید، میلی ثانیه ها در دکستریس تعیین کننده پیروزی هستند. ویدیو بازی را در ادامه از دست ندهید (دانلود ویدیو با حجم ۳ مگابایت)

dExtris

dExtris

سازنده: chaotic box قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: ۱۱ مگابایت زبان:

 

Combat Trigger: Modern Dead 3D

Combat Trigger- Modern Dead 3D

حشره های غول پیکر فضایی به زمین حمله کرده اند و این وظیفه شما است که با تجهیزات فوق مدرن خود، به جنگ آنها بروید. در میدان جنگ، حشره ها از همه طرف شما را محاصره می کنند و این دقت و هنر شما در شلیک کردن است که می تواند آن ها را از پای در آورد. فراموش نکنید که امید زمینیان به فرمانده ای ماهر همچون شما است. اگر شکست بخورید، زمان توسط فضایی ها تصاحب می شود.

Combat Trigger- Modern Dead 3D

Combat Trigger- Modern Dead 3D

سازنده: ThunderBull قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید - ویندوز فون حجم: ۲۹ مگابایت زبان:

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • AFN
    AFN | ۱۷ خرداد ۱۳۹۳

    سلام تمام ویدیو های سایت برای من روی فیلم برداری از روی بلند ترین بام فراز دبی باز میشه چی کار کنم؟

  • reza_tavasoli
    reza_tavasoli | ۱۷ خرداد ۱۳۹۳

    مرسی
    واقعا بازی های خوبی معرفی می کنید.

  • hassan-razavi
    hassan-razavi | ۱۷ خرداد ۱۳۹۳

    از هفتسنگ این هفته خیلی خوشم اومد. (با این که بازیاش من رو جذب نکرد) اتفاقی توی این هفت سنگ افتاد که هفته پیش رو جبران کرد واقعا. یک بازی که لینک دانلود مخصوص اندروید و وینفون گذاشته شده. اولین باره چنین اتفاقی می افته. خوشحالم!

  • Az_83
    Az_83 | ۱۷ خرداد ۱۳۹۳

    يه بازي شبيه اون بازيه اولي،كه فكر كنم گيم لافت از اين كپي كرده.نسبت به اين گرافيكش هم خيلي بهتره تقريبا ٢٨٠ مگابايته.
    اسمش :Joust Legend

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی