احتمال معرفی ساعت هوشمند اپل در مهر ماه
iWatch یکی از محصولاتی است که بیشترین شایعات را تا به حال در مورد خود به وجود آورده و اپل نیز با دقت بسیار از لو رفتن هرگونه مدرکی که وجود این محصول را نشان ...
iWatch یکی از محصولاتی است که بیشترین شایعات را تا به حال در مورد خود به وجود آورده و اپل نیز با دقت بسیار از لو رفتن هرگونه مدرکی که وجود این محصول را نشان دهد، جلوگیری به عمل آورده. به تازگی روزنامه ژاپنی Nikkei مطلبی را به انتشار رسانده که در آن مدعی شده اپل iWatch را در مهر ماه به بازار عرضه می کند. Nikkei همچنین اشاره می کند که محصول جدید اپل با iOS 8 کار می کند و ضمن برخورداری از صفحه نمایش خمیده (مانند Gear Fit سامسونگ)، از ابزارهای کنترل سلامتی نیز استفاده می کند.
طبق شنیده ها، پیش بینی می شود که iWatch بتواند چرخه خواب کاربر را تحت نظر بگیر، کالری های مصرف را محاسبه کند و حتی میزان اکسیژن و قند خون را نیز تخمین بزند. به گفته Nikkei اپل برای ساخت این ساعت با Nike مشغول به همکاری است و قصد دارد از تجربه بالای تیم نایکی در رابطه با ساخت مچ بند های FuleBand استفاده نماید.
اپل پیش از این با معرفی Healthkit در WWDC شرایطی را فراهم آورد تا توسعه دهندگان بتوانند اطلاعات سلامت دیگر محصولات را در اپلیکیشن Health اپل به نمایش درآورند. با این ترفند کاربران می توانند به راحتی کلیه اطلاعات مربوط به سلامت خود را در محیط برنامه Health مشاهده نمایند و حتی آن ها را با مشاور پزشکی خود به اشتراک گذارند.
اگر پیش بینی روزنامه ژاپنی درست باشد، در شهریور ماه و همراه با مراسم معرفی آیفون جدید، باید منتظر iWatch نیز باشیم. به نظر شما محصول اپل با سایر ساعت های هوشمند کنونی تفاوت چشم گیری خواهد داشت؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
اميدوارم كارا باشه! و api هاش رو براي توسعه دهندگان منتشر كنه!
خسته شدم از بس صبر کردم ... میخوام پبل استیل بگیرم
امیدوارم چیزی بسیار فراتر از کاربری های رایج ساعت های هوشمند و اندازه گیری شاخص های حیاتی در خودش داشته باشه . یک تعریف نو ، جادوی خالص .... چیزی که بتونه یک موج جدید راه بیندازه. .
gushiash hanuz hamchin kari natunestan bokonan,saate nasahte ke jaye khod dare,ama maloome vaghti akhare hame miai misazi bayadam yekam nehtar az baghie bashe dg,PAS TAJROBE koja mire,
دوسته عزيز اين موجه ساعت هاى هوشمند از وقتى شروع شد كه شايعاته ساعت اپل درومد ..
در ضمن اگه يه نگاه به محصولاته اپل بندازى ميبينى كه اكثرشون تكامل يافته و اجراى بهترين مدله چيزايى بوده كه قبلا وجود داشتن كه اين خودش خيلى مفيدتر از اول بودن در ساخته
بله بسیار پیشنهاد خوبی بود ... ساعت هوشمند باید پرواز کنه ، آرزوهاتو برآورده کنه ، خرید کنه ، طی الارض داشته باشه .. همه این کارهارو هم اپل میتونه انجام بده با یه جادوی خالص !!
کوک فعلا داره فکر میکنه کی بره شکایت کنه سر برج نزدیکه حقوق کارکنارو بده !!
اميدوارم انتظارا رو بر اورده كنه چيزى بيشتر و كاربردى تر از مسائل پزشكى رو ارائه بده همراه با عرضش .. تا الان كه واقعا ابزار هاى پوشيدنى حرفى براى گفتن نداشتن .. بجز عينكه گوگل كه اونم درست و حسابى عرضه نشده هنوز
به شخصه از ابتدا خیلی به فروش ساعت های هوشمند خوشبین نبودم و الان هم نیستم . ایده ی عینک رو بیشتر میپسندم و حس میکنم موفقیت بیشتری در آینده داشته باشه. با اینحال باید بشینیم و ببینیم در آینده چه خواهد شد و به نظر بنده بخش بزرگی از این آینده متعلق به اپل خواهد بود.
1. iwatch !!! کاملا غیر قابل پیشبینی !!! با این همه اطلاعات و اسکرین شات های غلطی که قبل از wwdc بود نمیشه پیش بینی قابل اطمینان کرد !!!!
2. دیجیاتو !!! جان من !!! انتظار تائید نظر رو بردارید لطفا باعث دل سردی کاربران و ناقص موندن بحث ها و کم شدن بازدید کننده ها می شه !!!
با nike همکاری میکنه!!!!!!!
تا iWatch بياد ما جون به لب ميشيم
سلام به همه! دوستان و متنفران :)
بعضي ها احتمالا منو بشناسيد! واقعا خوشحالم كه اين سايت رو پيدا كردم... ياد نارنجي به خير دوران خيلي خوبي داشتيم اميدوارم اينجا هم به خوبي نارنجي باشه. ضمنا از همه نويسندگان تشكر مي كنم كه دوباره دور هم جمع شدين و ما رو هم از سردرگمي در وب فارسي و انگليسي نجات دادين...
---
پ.ن: آيواچ هم خوبه D:
رییس پشه های تابستون ؟
الان این منفیا واسه چی بود ؟
اگه یادتون باشه یه آریا تو نارنجی بود اسمش " رییس پشه های تابستون " بود.
نه محمد امين جان اسم پروفايل من ARIA بود :)
سلام اريا جان ،خوش امدي :))
خوش آمدی آریا جان ...
به احتمال زیاد این شایعه درسته وگرنه دلیلی نداشت کار کردن روی healthkit و چه زمانی بهتر برای معرفی ای واچ همراه با گوشی های جدید.... احتمال معرفی ساعت های جدید سامسونگ هم تو شهریور هم زمان با سری نوت مانند سال گذاشته هم زیاده...
کماکان ما منتظریم ببینیم محصول نهایی چطور خواهد بود !