ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
ویجیاتو - بازی

گیم پلی «بتمن: شوالیه آرکام» شما را مبهوت خود خواهد کرد

دیشب در مراسم سونی برای اولین بار گیم پلی «بتمن: شوالیه آرکام» به نمایش در آمد و قطعا افرادی که منتظر هستند تا در نقش محبوب ترین ابرقهرمان دنیا فرو روند، برای انتشار این عنوان ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۵:۴۹

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

دیشب در مراسم سونی برای اولین بار گیم پلی «بتمن: شوالیه آرکام» به نمایش در آمد و قطعا افرادی که منتظر هستند تا در نقش محبوب ترین ابرقهرمان دنیا فرو روند، برای انتشار این عنوان مهم راک استدی لحظه شماری می کنند.

هر چند انتشار بازی با تاخیر روبرو شده و قرار نیست تا سال آینده میلادی عرضه شود، ولی این دلیلی نشد برای کنار گذاشته شدنش از مهمترین رویداد سالانه سرگرمی های ویدیویی یعنی E3.

آنچه در زیر می بینید جزئیات فوق العاده ای است از گیم پلی بازی و همین طور جنگ با بتموبیل. به اعتقاد خیلی ها این بهترین گیم پلی امسال تا این لحظه بوده. برای همین آن را جدا از سایر ویدیوهای E3 2014 برای شما آورده ایم.

(لینک دانلود)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • محمدحسین
    محمدحسین | ۲۰ خرداد ۱۳۹۳

    کفم برید خیلی عالیه

  • مایکروسافت کبیر
    مایکروسافت کبیر | ۲۰ خرداد ۱۳۹۳

    واجب شد به خرید یک کنسول فکر کنم !!!!!
    واقعا شاهکار هایی در حوزه گیم دارند خلق میشن و هر چه زیبا تر تلفیق هنر و تکنولوژی رو به ما نشون میدن !
    تصور اینکه بازی ها در آینده چطور باشند واقعا سخته خصوصا با اومدن گجت ها و سخت افزار های جدید !
    -----
    نویسنده های دیجیاتو ، خسته نباشید ، واقعا لحظات پرکاری داشتید

  • صابر
    صابر | ۲۰ خرداد ۱۳۹۳

    داداش دلیل نمیشه شما فکر کنی یک بازی جذابیت نداره اون بازی جذابیت نداشته باشه. کلا این بتمن با اون بتمن سال 2011 فکر کنم این قبلی نه قدیم تره این 2 تا یک شاهکارن واقعا عالی بود بچه ها کسی میدونه برای کامپیوترش چه سیستمی میخواهد؟

  • saleh
    saleh | ۲۰ خرداد ۱۳۹۳

    بازی های سونی رو با ایکس باکس مقایسه می کنم خندم می گیره :)

  • @$pAr
    @$pAr | ۲۰ خرداد ۱۳۹۳

    واقعا الان انگشت به دهانم چه پروازی میکرد. واجب شد بریم ps4 بگیریم. حیف که سری آخرشه و دیگه راک استیدی نمی سازه ازش

  • sadymankan
    sadymankan | ۲۰ خرداد ۱۳۹۳

    من 23 سالمه.واقعا دیگه جذب این بازی ها که توش هیچ فکری دخیل نیست و از اول تا آخر باید هی آدم بکشی نمی شم.با اینکه تمام سری های قبلیه همین بتمن و بازی کردمااااااا
    یه نگاه به call of duty جدیده بکنید.بسیار گرافیک قشنگ.اما دیگه جذابیت نداره.چون می دونم که تنها کاری که تو بازی باید بکنم اینه که آدمایی که از چپ و راست و جلو و عقب میان رو بکشم.همین.حالا برای اینکه مخاطب حوصلش سر نره،اسلحه ها و محیط بازی رو عوض می کنن.اما اصل قضیه ثابته
    در عوض بازی ای مثل تام کلنسی(اسپلینتل سل) یا assassins creed رو واقعا می پسندم.یا بازی های استراتژیک.چون طرف باید فکرررررررررررررررررررررررررررررررررر بکنه توش

  • Banksy
    Banksy | ۲۰ خرداد ۱۳۹۳

    خیلی خوشحالم دوباره برگشتین به نظرم استایل سایتتون از نارنجی هم جذاب تر شده

  • محمّدحسن عرشى
    محمّدحسن عرشى | ۲۰ خرداد ۱۳۹۳

    بايد بگم كه فوق العادست و بى نظيره اين بازى...

  • جزقاله
    جزقاله | ۲۰ خرداد ۱۳۹۳

    فوق العادست !!! ارزش انتظار رو داره !!! بی صبرانه منتظرم بیاد !!!

  • GOOGLE
    GOOGLE | ۲۰ خرداد ۱۳۹۳

    خیلی گرافیکش خوبه (طبیعی طراحی شده) ولی به نظرم اون گیم پلی ایی که باید داشته باشه رو نداره . خوب کاری کردند عرضه بازی رو گذاشتند برای بعدا . امیدوارم تا اونموقع نوع حرکت بتمن و ماشینش یکم طبیعی تر بشه

    • Hadi
      Hadi | ۲۰ خرداد ۱۳۹۳

      اینقد کیفیت رو میارین پایین جزییات اون مشخص نیست متاسفانه !
      به بچه ها توصیه میکنم حتما 720P رو ببینن تا مبهوت این جزییات بشین ! مخصوصا اون قسمت پرواز و بارون

مطالب پیشنهادی