اعلام برندگان نهایی مسابقه عکاسی «تکنولوژی و غذا»
پس از اینکه در کمتر از دو هفته، بیش از ۷۰۰ عکس برای اولین مسابقه دیجیاتو ارسال شد، هیئت داوران ۵۰ تصویر برتر را انتخاب نمودند و آن ها را به بخش قرعه کشی ارسال کردند. ...
پس از اینکه در کمتر از دو هفته، بیش از ۷۰۰ عکس برای اولین مسابقه دیجیاتو ارسال شد، هیئت داوران ۵۰ تصویر برتر را انتخاب نمودند و آن ها را به بخش قرعه کشی ارسال کردند. اکنون روز موعود سرانجام فرا رسیده و نفرات برتر انتخاب شده اند.
در ادامه می توانید با برندگان خوش شانس مسابقه عکاسی «تکنولوژی و غذا» آشنا شوید. نفر اول این مسابقه یک عدد نکسوس ۵ و شش نفر دیگر در مجموع ۱ میلیون تومان شارژ ایرانسل و همراه اول را به خود اختصاص می دهند.
در پایان جای دارد از تیم فوق العاده «اپلیکیشن شارژ» نیز تشکر کنیم که با حمایت های خود مقدمات برگزاری اولین مسابقه دیجیاتو را فراهم نمودند.
نفر اول: سعید خالقدی - برنده یک دستگاه نکسوس ۵
نفر دوم: نگین - برنده ۵۰۰ هزار تومان شارژ
نفر سوم: رضا - برنده ۲۰۰ هزار تومان شارژ
نفر چهارم: پویا - برنده ۱۰۰ هزار تومان شارژ

نفر پنجم: حسین - برنده ۱۰۰ هزار تومان شارژ

نفر ششم: حامد - برنده ۵۰ هزار تومان شارژ
نفر هفتم : مهرشاد - برنده ۵۰ هزار تومان شارژ
شایان ذکر است که برندگان شارژ، جایزه خود را در قالب اعتبار داخل «اپلیکیشن شارژ» دریافت خواهند کرد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.





ایشالله مبارک همشون باشه
خیلی عکس های خوبی فرستادن
ایشالله مبارک همشون باشه
عکس آخر به نظرم لایق نبود
ولی آقا مهرشاد صبحونه خوب به خودش می رسه!
منکه عکسی نفرستادم ولی کاش مرحله نهایی هم داور هنری داشت.چون جای بعضی عکسا اینجا خالیه.مثلا اون لنز دوربین که به لیوان نوشیدنی تبدیل شده بود و اون دوربین عکاسی توی سفره و...
لنز نیست بلکه لیوان با طرح لنز است.
نفر اول واقا حقش بود
جدا خلاقیت زیادی میخواد!!
حتی اگه نظرم مخالف باشه به نظر دیجیاتو احترام میذارم !
ما هم که خلاقیتمون صفره.
حالا نگین چه جوری می خواد این شارژو مصرف بکنه؟
واااااااااااااااااااااااااااااااااای باورم نمیشه که دوم شدم
مرسییییییییییییییییییییییییییییییی دیجیاتو
هیچی تا حالا انقد خوشحالم نکرده بوووووووووووود
همیشه فکر میکردم توی قرعه کشی ها تقلب میشه اما با اینکه اینجا کسی رو نمیشناسم برنده شدم :)
مرسییییی واقعا :)
بچه های دیگه هم مبارک باشه جایزه هاشون :)
bebakhshid eshtebah ferestadam pasokhe shomaro nafrestadam
valla dg sharj nemikharam dg :D
نفر سوم چقدر خلاقیت به خرج دادن دستتون درد نکنه !
مواظب باش حسادتت کار دستت نده
نفر سوم واقعا چقدر حلاقیت به خرج دادن خسته نشن ؟!
افسوس میخورم که اصلا چرا براتون عکس فرستادم
انصافا روی دستگاه های سامسونگ با چیپ اگزینوس میشه نیمرو پخت.
فکر کنم شما کلا نیستی اینجا... اکثر سوژه عکس ها که فرستاده شده در حقیقت واقعی نیستند و فقط سوژه هستند واسه عکاسی مثلا همون لنز که سنگش رو به سینه میزنید همتون واقعی است مثلا اصلا
ببخشید شما اصلا می دونید واسه گرفتن این عکس چقدر زحمت کشیدم چقدر وقت گذاشتم خدایی چند نفر از نیمرو سوژه درست کردن واسه عکس به غیر از یک نفر که اونم تبلتش رو با نایلون کفن کرده بود ...خواهشا واسه خودتون الکی قضاوت نکنید آقای محمد امین
مـــٌبــــارَـــک بـــاشَـــد... :)
نوش جونشون
مبارکه ایشاله مسابقات بعدی ما هم شرکت میکنیم.مرسی دیجیاتو