ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ثبت نام کنید: بازی جدید کرایتک در سبک MOBA معرفی شد

شرکت آلمانی کرایتک که بیشتر به خاطر ساخت سری کرایسیس و در گذشته ساخت نخستین عنوان از سری فار کرای شهرت دارد، این روزها با استودیوهایی که در سراسر جهان دارد بسیار مشغول است. یکی از آخرین ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۷:۵۸

شرکت آلمانی کرایتک که بیشتر به خاطر ساخت سری کرایسیس و در گذشته ساخت نخستین عنوان از سری فار کرای شهرت دارد، این روزها با استودیوهایی که در سراسر جهان دارد بسیار مشغول است. یکی از آخرین بازی هایی که این شرکت معرفی کرده Arena of Fate نام دارد، ساخته شده در شعبه سوفیا.

بازی به صورت کاملا رایگان در تابستان امسال منتشر خواهد شد و همه می توانند با ثبت نام و دانلود بازی، وارد دنیای فانتزی آن شوند. از فرانکشتاین گرفته تا رابین هود و تسلا. از افسانه ها و کاراکترهای وحشتناک قدیمی انگلیسی چون Jack the Ripper گرفته تا کاراکترهای محبوب فرانسوی چون Joan of Arc همگی در این عنوان قابل بازی هستند؛ هر کدام با قدرت ها و شیوه بازی بسیار متفاوت از دیگری.

اما اگر اندکی عجله دارید تا زودتر دست تان به بازی برسد کرایتک راهی برای شما باز کرده. می توانید از طریق وبسایت ArenaOfFate.com برای نسخه بتای بازی ثبت نام کنید و منتظر پاسخی از سوی سازندگان باشید.

اما MOBA چیست؟ حتما از خود می پرسید این نام ها هر روز از کجا می آیند و به تعدادشان افزوده می شود. MOBA یا به صورت گسترده تر Multiplayer Online Battle Arena، به سبک بازی هایی گفته می شود که در آن ها یک کاراکتر را با قدرت های مختلف کنترل می کنید و اغلب همگی یک هدف مشترک، یعنی نابود کردن ساختمان اصلی دشمن را دارید.

در این راه باید از استراتژی، تفکر و سرعت عمل بالا برخوردار باشید تا بتوانید ضمن پشت سر گذاشتن دشمنان تان، بر نیروی ساختمانی آن ها غلبه کنید. برای مثال بازی هایی مثل DOTA 2 و League of Legends از این دسته هستند. البته این دو بازی که نام بردیم عملا قدرتمندترین نام های این سبک هستند که هر روز به تعداد بازیکنان شان اضافه می شود. در ماه های پیش رو بیشتر در مورد این سبک بازی و به خصوص بازی «دوتا 2» برای شما خواهیم گفت؛ سبکی که پی سی بازها به آن افتخار می کنند.

تصاویر جدیدی از Arena of Fate که به تازگی منتشر شده اند و همچنین تیزر تریلر معرفی آن در ادامه مطلب آمده اند. لازم به ذکر است که بازی در E3 امسال قابل بازی بود، بنابراین در روزهای آینده احتمالا اطلاعات جدیدی از آن منتشر خواهد شد.

aof_arachne_blackbeard_grendel_chupacabra

aof_baronsamedi_jacktheripper_polyphemus

aof_polyphemus_fenrir_helsing_avicenna

aof_robinhood_fenrir_jacktheripper

arenaoffate_polyphemus PNG

arenaoffate_tesla

baron_samedi PNG

IGN
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • Fd
    Fd | ۲۸ اسفند ۱۳۹۴

    اگر با همین گرافیکی که توی تصاویر هست منتشر بشه فوق العاده میشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی