ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل نیز مانند اپل پلتفرمی برای سلامت خواهد ساخت

رقابت دنیای تکنولوژی آنقدر تنگاتنگ است که هیچ شرکتی دوست ندارد از دیگری عقب بماند. در همین راستا خبر می رسد که گوگل برای اینکه از اپل و سیستم HealtKit عقب نماند، قصد دارد پلتفرم ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۲:۴۲

رقابت دنیای تکنولوژی آنقدر تنگاتنگ است که هیچ شرکتی دوست ندارد از دیگری عقب بماند. در همین راستا خبر می رسد که گوگل برای اینکه از اپل و سیستم HealtKit عقب نماند، قصد دارد پلتفرم سلامت خود موسوم به Google Fit را راه اندازی نماید.

به گزارش Forbes، سیستم سلامت گوگل، درست مانند HealthKit، قادر است تا اطلاعات را از محصولات دیگر در خود جمع آوری کند و کلیه آن ها را در محیطی جامع به نمایش در آورد. هنوز مشخص نیست که آیا Google Fit در قالب یک اپلیکیشن جداگانه ارائه می شود و یا به صورت پیش فرض در نسخه های بعدی اندروید قرار خواهد گرفت.

با توجه به اینکه اندروید در مقایسه با iOS از تعداد کاربر بسیار بیشتری برخوردار است، گوگل فیت می تواند به سرعت فراگیر شده و تبدیل به انتخاب اول سازندگان ابزارهای سلامت گردد.

پیش بینی می شود که گوگل از پلتفرم سلامت خود در کنفرانس Google I/O در تیرماه پرده برداری کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • Ali
    Ali | ۲۳ خرداد ۱۳۹۳

    چند وقت پیش اپل و گوگل بسر قضایای دادگاهی با هم توافق کردند و اجازه داشتند در بعضی پتنت ها با هم همکاری کنن!
    البته این پتنت نیست ولی این همکاری به نفع اندروید و iOS خواهد بود چون اجازه دارند از امکانات خوب یکدیگه استفاده کنن و صد البته به نفع من و شمای مصرف کننده خواهد بود!

  • Aaaa
    Aaaa | ۲۳ خرداد ۱۳۹۳

    اپل پرستان محترم لطفا کپی کپی نکنین، اولین شرکتی که اپلیکیشن سلامتی رو اراءیه داد سامسونگ بود پس اگه بحث کپی کردنه اپل زودتر کپی کرده در ضمن دعوت میکنم یه نگاهی به این لینک بکنین:http://digiato.com/article/2014/06/04/%d9%88%db%8c%da%98%da%af%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-ios-8-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-%d8%a7%d9%84%d9%87%d8%a7%d9%85-%d8%a8%d8%ae%d8%b4/

    • AK_007
      AK_007 | ۲۳ خرداد ۱۳۹۳

      بهتره نگید کپی بگین الهااااااااااااااااام...!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی