ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

ال جی با مدل قوی تر جی ۳ به استقبال گلکسی اف می رود

تمایل سامسونگ برای تحت تاثیر قرار دادن G3 با معرفی گلکسی F که گویا آن هم نمایشگر QHD دارد، می تواند با پاتک الجی برای عرضه مدل قدرتمند G3 روبرو شود. منابع داخلی می گویند ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ | ۰۱:۵۹

تمایل سامسونگ برای تحت تاثیر قرار دادن G3 با معرفی گلکسی F که گویا آن هم نمایشگر QHD دارد، می تواند با پاتک الجی برای عرضه مدل قدرتمند G3 روبرو شود. منابع داخلی می گویند ال جی در حال آماده کردن جی ۳ با چیپ اسنپدرگن ۸۰۵ برای نیمه دوم تیر یا اوایل مرداد است.

در حال حاضر جی ۳ تنها تلفن QHD ساخت یکی از برندهای مشهور بازار است و به اسنپدرگن ۸۰۱ با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز مجهز شده. آن طور که از بررسی ها بر می آید این چیپ اگر چه عملکردی روان را برای پرچمدار ال جی فراهم کرده ولی از آن یک تلفن فوق سریع نساخته.

اگر سامسونگ گلکسی F را با بدنه فلزی و نمایشگر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، ۳ گیگابایت رم، اسنپدرگن ۸۰۵ و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی معرفی کند، قطعا فروش جی ۳ تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

اگر الجی بخواهد جی ۳ را در کورس رقابت با گلکسی F قرار دهد، تنها کمبود مهمش چیپ اسنپدرگن ۸۰۵ خواهد بود و به این شکل می تواند آن را نه فقط رقیب گلکسی F بلکه رقیب گلکسی نوت ۴ هم بکند. در کنار آن، باید به افزایش سرعت دانلود جی ۳ تا ۲۲۵ مگابیت بر ثانیه با استفاده از تکنولوژی جدید اشاره کرد.

قدیم ها اول محصول به بازار می آمد و بعد خبر از به روز رسانی سخت افزاری اش می رسید. اما دنیا همیشه در حال تغییر است. ال جی با مدل قوی تر جی ۳ به استقبال گلکسی اف می رود ...؟ خواهیم دید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • CnaSoft
    CnaSoft | ۲۴ خرداد ۱۳۹۳

    امیدوارم این کار رو نکنه :) اصلا از این خوشم نمیاد که پرچمدار رودست بخوره! گرچه اگر هم بیاد فک کنم مثل مدل های خاص G2 فقط تو کره عرضه بشه.

  • محسن
    محسن | ۲۴ خرداد ۱۳۹۳

    صفحه 5.5 اینچی+کیفیت qhd+چیپ 805؟؟؟؟؟؟؟؟؟خوب اینکه باید یه نیروگاه بهش وصل باشه تا برقشو تامین کنه که!!!!عژب!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی