ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل cardboard
تکنولوژی

گوگل از هدست واقعیت افزوده خود پرده برداری کرد؛ دستگاهی از جنس کارتن مقوایی

بازار واقعیت افزوده آنقدر جذاب است که فیسبوک حاضر شد تا برای ورود به آن خریدی میلیارد دلاری را انجام دهد و Oculus را به جمع خود بیاورد. گوگل نیز طبیعتا تمایلی برای عقب ماندن ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۴ تیر ۱۳۹۳ | ۲۳:۵۲

بازار واقعیت افزوده آنقدر جذاب است که فیسبوک حاضر شد تا برای ورود به آن خریدی میلیارد دلاری را انجام دهد و Oculus را به جمع خود بیاورد. گوگل نیز طبیعتا تمایلی برای عقب ماندن از رقبا ندارد. شاید فکر کنید این غول دنیای تکنولوژی نیز مانند فیسبوک، میلیارد ها دلار را در این راه خرج خواهد کرد، اما باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید.

گوگل امروز در کنفرانس I/O از هدست جدید واقعیت افزوده خود پرده برداری کرد. این هد هست از جنس کارتن مقوایی است و در واقع هرکاربری می تواند نمونه مورد نظر خودش را تولید نماید.

ingredients_verge_super_wide-w600

ابتکاری که گوگل به خرج داده، تولید سیستمی برای اپلیکیشن های اندروید است که از طریق آن توسعه دهندگان می توانند حالت های ویژه واقعیت مجازی را به برنامه های خود بیاورند.

این اپلیکیشن Cardboard نام دارد و در حال حاضر تاثیر آن بر روی برخی از اپلیکیشن ها پیاده شده است. برای مثال با قرار دادن موبایل خود در هدست کارتنی و اجرای اپلیکیشن Street Vue می توانید نگاهی هیجان انگیز را به پاریس بیندازید و در خیابان های این شهر به رانندگی مشغول شوید.

اگر تمایل دارید با هدست مقوایی گوگل و اجزای آن بیشتر آشنا شوید می توانید به این لینک مراجعه نمایید. فکر می کنید آیا بتوانید یکی از این هدست ها را تولید نمایید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • FARAZ
    FARAZ | ۵ تیر ۱۳۹۳

    لینکی مشکل داره که دادید و گفتید سر بزنید

  • جغد
    جغد | ۵ تیر ۱۳۹۳

    جالبه !!!
    احتمالا یکی از اینا درست کنم !!!
    o_O
    راستی من که تلفن هوشمند ندارم که اصلا بخوام از هدستا درست کنم !!!
    نتیجه گیری :::
    بیخیال بابا !!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی