ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

android auto
تکنولوژی

گوگل Android Auto را رسما معرفی کرد؛ اندروید برای خودرو ها

گوگل در سمینار I/O از نقشه های خود برای آوردن سیستم عامل اندروید به وسیله های نقلیه سخن گفت و اعلام کرد که با نسخه ویژه Android Auto کاربران به زودی قادر هستند تا تجربه ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۴ تیر ۱۳۹۳ | ۲۲:۳۶

گوگل در سمینار I/O از نقشه های خود برای آوردن سیستم عامل اندروید به وسیله های نقلیه سخن گفت و اعلام کرد که با نسخه ویژه Android Auto کاربران به زودی قادر هستند تا تجربه ای متفاوت را در ماشین خود به دست آورند.

نرم افزار جدید گوگل، بر روی موسیقی، حمل و نقل و اپلیکیشن های دیگری تمرکز دارد که می تواند رانندگی لذت بخش تری را برای کاربران به همراه آورد. این سیستم به صورت کامل با فرمان های صوتی همخوانی دارد و از این طریق کمک می کند تا راننده به هیچ وجه حواسش از جاده پرت نگردد.

ابزارهایی همچون Google Maps برای Android Auto بهینه سازی شده اند تا بتوانند اطلاعات را با ظاهر بهتری بر روی نمایشگر خودرو ها به نمایش در آورند. Android Auto نسبت به سیستم های هوشمند کنونی که بر روی برخی از خودرو ها موجود است، ویژگی منحصر به فردی دارد. نرم افزار های این سیستم همراه با اپلیکیشن ها موجود بر روی موبایل به روز رسانی می شود تا از این طریق کاربر همواره سیستم جدیدی را در ماشین خود به همراه داشته باشد.

گوگل به زودی SDK مربوط به Android Auto را برای توسعه دهندگان عرضه خواهد کرد و به آن ها اجازه خواهد داد تا اپلیکیشن هایی ویژه را برای خودرو ها تولید نمایند.

گوگل در مراسم I/O اعلام کرد که بیش از ۴۰ خودرو ساز قرار است از این سیستم در ماشین های خود استفاده کنند. Android Auto به همراه Android L در اواخر امسال به بازار عرضه می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ITMaster
    ITMaster | ۵ تیر ۱۳۹۳

    يك سيستم عامل پر از هنگ و لگ كه هنوز روى گوشيها نتونستن كاملاً بهينش كنن و با كلى ناامنى رو، ميخوان بيارن رو خودروها؟!!
    يك لحظه تصور كنيد مثلاً يك هكر بياد از نقاط ضعف امنيتى اندرويد سو استفاده بكنه و كنترل يه بخشى تو ماشينتونو بدست بگيره!!
    يا مثلاً ميخواين يه كارى بكنيد و اندرويد رو ماشين شما هنگ كنه!!!

  • اختاپوس
    اختاپوس | ۴ تیر ۱۳۹۳

    الـــــــــــــــــهام بودا کپی اصلا نبـــــــود

  • WOLF
    WOLF | ۴ تیر ۱۳۹۳

    گوگل کولاک کرده دمش گرم برای هر چیزی داره یه نسخه اندروید میده

مطالب پیشنهادی