ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل cardboard
تکنولوژی

تماشا کنید: آموزش ساخت هدست واقعیت مجازی گوگل با استفاده از مقوا

گوگل در کنفرانس I/O از هدست واقعیت مجازی جدید خود موسوم به CardBoard پرده برداشت. این هدست یک ویژگی منحصر به فرد دارد و آن هم مقوایی بودن آن است. Cardboard در واقع ابزاری است ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۱ تیر ۱۳۹۳ | ۱۳:۱۵

گوگل در کنفرانس I/O از هدست واقعیت مجازی جدید خود موسوم به CardBoard پرده برداشت. این هدست یک ویژگی منحصر به فرد دارد و آن هم مقوایی بودن آن است.

Cardboard در واقع ابزاری است که موبایل اندرویدی در داخل آن جای می گیرد و بدین وسیله تصاویر واقعیت مجازی در برابر چشمان شما قرار می گیرد. برای این منظور تنها کافیست تا اپلیکیشن CardBoard را بر روی دستگاه خود نصب نموده و از قابلیت های آن بهره مند شوید.

نکته جالب ماجرا در این است که خود شما نیز می توانید هدست CardBoard را تولید نمایید. برای این کار تنها کافیست تا مواد لازم را تهیه کنید و مقوا را بر اساس نقشه ای که گوگل بر روی سایتش قرار داده ببرید.

برای اینکه درک بهتری نسبت به ساخت CardBoard پیدا کنید، توصیه می کنیم ویدیو ۱۰ دقیقه ای زیر را از تماشا نمایید تا بتوانید از راهنمایی ها و تجارب آقای رورند استفاده کنید.

در صورتی که این هدست را ساختید، حتما تصاویر و یا ویدیو های آن را با ما به اشتراک بگذارید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Building Google Cardboard from Scratch.mp4"]

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • ariya arvahi
    ariya arvahi | ۳۱ تیر ۱۳۹۵

    با سلام
    من تو یک فیلم دیدم که به جای استفاده کردن از عدسی تو تیکه ی دایره ای شکل پلاستیکی که از بطری نوشابه بریده بود رو روی هم قرار داد و کناره های آن را با چسب مایع چسباند بعد با سرنگ بین دو تا پلاستیک مقداری آب وارد کرد ...... شاید احمقانه به نظر بیاد اما جواب داد ... شما هم امتحان کنید

  • س
    س | ۲۳ اسفند ۱۳۹۴

    اونا لنزه یا زره بین

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی