با کولر گازی زیبا و متفاوت سامسونگ آشنا شوید
تابستان فصلی است که بسیاری از خانواده ها بنا به نیاز خود اقدام به خرید کولرهای آبی و گازی می کنند. خرید کولر هم مانند دیگر اقلام باید با آگاهی کامل انجام شود. چرا که امروز ...
تابستان فصلی است که بسیاری از خانواده ها بنا به نیاز خود اقدام به خرید کولرهای آبی و گازی می کنند. خرید کولر هم مانند دیگر اقلام باید با آگاهی کامل انجام شود. چرا که امروز برخلاف گذشته، محصولات بسیار متنوعی در هر زمینه ای وجود دارند.
شرکت های زیادی در جهت آرامش و آسایش خانواده ها اقدام به تولید کولرهای متنوعی کرده اند. سامسونگ هم از جمله شرکت هایی است که نامی خوش در لوازم خانگی دارد. یکی از جدیدترین محصولات سامسونگ، کولر گازی Q9000 است که ظاهری زیبا و متفاوت نسبت به دیگر کولرهای گازی دارد. محصولی با ظاهری خاص و امکاناتی خاص تر.
دفتر روابط عمومی سامسونگ، در مطلبی که در اختیار دیجیاتو قرار داده، ما را با Q9000 بیشتر آشنا می کند.
با دیجیاتو همراه باشید.

کولرهای گازی امروزه به یکی از مهمترین لوازم خانگی تبدیل شدهاند. توجه به امکانات و ویژگیهای متفاوت کولرها، امری اثرگذار در روند خرید آنهاست، اما طراحی زیبا و چشمگیر نیز عامل مهم دیگری است که در انتخاب محصول تأثیرگذار است. کولر گازی ایستاده مدل کیو9000 (Q9000) محصولی جدید از خانواده سامسونگ برای زندگی مدرن است. طراحی زیبا و فناوری پیشرفته این کولر، آن را به محصولی متمایز و مناسب با ویژگیهای منحصربهفرد بدل کرده است که نظر هر بییندهای را که به زیبایی فضای خود توجه شایانی دارد، جلب خواهد کرد.
طراحی Q9000 تداعی کننده بلندگوهای سینمای خانگی است و این ویژگی آن باعث شده به لوکسترین فضاها نیز به راحتی راه پیدا کند. در ساخت این محصول علاوه بر ظاهر زیبا به میزان اشغال فضای محیطی توجه ویژهای شده است. Q9000 با داشتن پایهای کوچک (36*24 سانتیمتر) تا 57 درصد نسبت به مدلهای مشابه سنتی فضای کمتری اشغال میکند. همچنین در طراحی بدنه آن توجه خاصی به زیبایی و فرم شده است. چرخش نرم فنها و نور زیبایی که خلق میکند، علاوه بر ایجاد فضایی مطبوع و تلطیف هوا، جلوه بصری ویژهای به محیط میبخشد.
در کولر گازی جدید سامسونگ از فناوری جدیدی به نام دکتر ویروس (Doctor Virus) برای تصفیه هوا استفاده شده است. به کمک این فناوری تا90 درصد آلودگیهای محیطی توسط قطعات پیشرفته Q9000 جذب و هوایی پاک و مطبوع فراهم میشود. به این ترتیب که باکتریها و ویروسهای مضر حتی آنها که برای فیلترهای فیزیکی هم مقاوم هستند به بخار آب تبدیل میشوند و امکان رشد آلودگیها (قارچها و میکروبها) به حداقل میرسند. این فناوری منحصربهفرد تا به حال موفق به کسب جوایز جهانی معتبر بسیاری شده است.
از دیگر ویژگیهای مهم کولر گازی Q9000 ، طراحی پره ها با رعایت اصول آئرودینامیکی است که مصرف انرژی را به حداقل کاهش میدهد. همچنین اینورتر هوشمند این محصول به گونهای است که در هفت حالت مختلف قابل برنامهریزی است و باعث میشود تا 50 درصد مصرف انرژی در مقایسه با مدلهای ایستاده دیگر کاهش یابد.
فنهای Q9000 این قابلیت را دارند تا با توجه به محیط، به صورت تکی یا با هم مورد استفاده قرار گیرند. قابلیت کنترل مستقل فنها، نقشی موثر در کاهش مصرف انرژی دارد و تا 80 درصد انرژی را کاهش میدهد. این دستگاه به سه فن رو به جلو مجهز است که به طور مستقل از یکدیگر کار میکنند و به صورت چرخشی هوای مطبوع را انتشار میدهند. همچنین با الهامگیری از تکنولوژی روز دنیا که در صنعت هوایی و موتورهای جت پیاده میشود، دمای مطبوع ثابت نگه داشته شده و هوای پاک و عاری از آلودگی با مصرف حداقل انرژی مهیا میشود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.





من همینجا از مسئولین خواهش می کنم یا از گرمای هوا کم کنند یا کولر قابل حمل درست کنند ، حداقل بتونیم دو دقیقه از خونه بریم بیرون...
به نظر م مهم قیمته ....
وقتی قیمتش در حد یه پراید چند سال کار کرده است چجوری میشه خریدش....
البته قشر خاص مشکلی نداره
مطلب کپیه؟ این سایت از شنا زود تر گذاشته متنشم شبه شماس! تبلیغه؟ جریان چیه؟ اگه تبلیغه چرا با هشتگ تبلیغات مشخص نشده؟ http://tnews.ir/news/FD2327482605.html
احیاناً جنبه ی تبلیغاتی که نداشت؟!
داشت...
چون منبعش خود دیجیاتو هست...
ترجمه نشده!
نمیشه گفت تبلیغ مثلا وقتی دیجیاتو گلکسی اس فایو یا سرفیس رو معرفی میکنه و مطلب ازشون میزاره همش تبلیغ نیست.
اینارم خود دفتر سامسونگ مشخصات رو میده و دیجیاتو هم به عنوان مطلب میزاره نه رپورتاژ اگهی
قیافش شیکه. اما از لحاظ تکنیکی با بقیه کولرها فرقی نداره. اغراق تو تبلیغات سامسونگ زیاده. اون قسمت کولر با موتور جت هم واقعا خنده داره.
اینم مشکیشه!
کلا خیلی باحاله
جالبه، اين دستگاه خيلي بزرگ و از قد آدم هم بلند تر است. مي تونيد عكس هاشو تو گوگل جستجو كنيد.
امکانات و طراحی عالی داره !!! ولی می تونست چند صد برابر زیباش کنه با یه بدنه پلاستیکی طرح فلز (مشکی(ترجیحا حالت فلز G3!!)) و اون دایره آبی به رنگ شفاف طلایی (یا رنگ درخواستی!) داشت واقعا عالی می شد !!!
عکس ها رو با کیفیت خوب ندیده بودم !!! و کمی اشتباه قضاوت کردم !!! و البته هنوز اون طوری که گفتم ترجیح می دم !!! و زیادی بزرگه !!!
nx500وg550کی میاد؟؟؟؟
سامسونگ و اپل و گوگل هر سه عالی در هر زمینه ای
اون دو تا آره...
ولی سامسونگ؟
کارش خوبه هااا ولی نه در حد اپل و گوگل