ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

تصاویر لو رفته از طراحی جدید گوگل پلی خبر از آمدن متریال دیزاین می دهند

گوگل چند هفته پیش و در مراسم I/O از زبان طراحی جدید خود موسوم به متریال دیزاین پرده برداری کرد. در همان زمان این شرکت اعلام نمود که متریال دیزان قرار است بر تمامی سرویس ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۳ | ۱۸:۴۸

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

گوگل چند هفته پیش و در مراسم I/O از زبان طراحی جدید خود موسوم به متریال دیزاین پرده برداری کرد. در همان زمان این شرکت اعلام نمود که متریال دیزان قرار است بر تمامی سرویس های گوگل حاکم شود و فضایی یکپارچه را در میان آن ها به وجود آورد.

در حالی که اندروید L اولین سرویسی محسوب می شود که متریال دیزاین هم اکنون در آن قابل مشاهده است، تصاویر لو رفته از نسخه جدید گوگل پلی، نشان می دهند که زبان طراحی جدید گوگل به زودی قرار است تا راه خود به فروشگاه اپلیکیشن های اندروید باز کند.

آنطور که در تصاویر منتشر شده قابل مشاهده است، گوگل پلی جدید تاکید زیادی بر عکس و بنر اپلیکیشن ها دارد و آن ها را در ابعاد بزرگی به نمایش در می آورد. همچنین آیکون دکمه ها نیز تغییر یافته و اکنون با وضوح بیشتری کارکرد خود را به کاربر منتقل می کند.

در ادامه می توانید تصاویر مقایسه طراحی کنونی و طراحی لو رفته از گوگل پلی جدید را در کنار یکدیگر مشاهده نمایید.

google-play-material-design-1-w600

google-play-material-design-2-w600

google-play-material-design-3-w600

google-play-material-design-4-w600

google-play-material-design-5-w600

google-play-material-design-6-w600

google-play-material-design-7-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • mohammadmj
    mohammadmj | ۲۳ تیر ۱۳۹۳

    طراحیش خوبه ..............................اما بعد از مدتی دوباره به یه تعادل میرسه .

  • Sami Pourali
    Sami Pourali | ۲۳ تیر ۱۳۹۳

    عالی...
    کلا" دیزاین گوگل روز به روز داره پیشرفت میکنه...
    طراحی تخت و مینیمال واقعا" عالیه بقول "میس فن در روهه": "کمتر, بیشتر است"
    طراحای بزرگی مثل "جانی آیو", "توماس چین" و... مطمئنا" از تفکرات و فلسفه معمارای بزرگی مثل "میس فن در روهه" الهام گرفتن و پشت طراحیاشون فکر خوابیده نه فقط زیبایی شناسی بصری...
    طراحی جدید سرویس های گوگل در کنار Sense 6 و حالا اینترفیس خود اندروید L, لذت کاربری فوق العاده ای خواهند داشت...

  • *Mr.geek*
    *Mr.geek* | ۲۳ تیر ۱۳۹۳

    بد نسیت!!!

  • چسب زخم
    چسب زخم | ۲۳ تیر ۱۳۹۳

    از اولم باید این کار رو میکردن . خیلی زیباتر شده .

    ای کاش کیفیت خود گوشی ها هم بالاتر میرفت . و پرچمدار به معنای واقعی معرفی میکردند .

    این از سامسونگ که طراحی تکراری میده ... که هیچ هنوز هم برای پرچمدار از پلاستیک استفاده میکنه .

    سونی هم که داره از سامسونگ یاد میگیره و طراحی تکراری میده

  • سوتابایت
    سوتابایت | ۲۳ تیر ۱۳۹۳

    خیلی زیبا بود !!! من رو در فکر فرو برد و غرق شدمـ...

    • amirftma
      amirftma | ۲۴ تیر ۱۳۹۳

      حالا غرق شدی خفه نشی شنا بلدی

  • hadi m
    hadi m | ۲۳ تیر ۱۳۹۳

    سلام به همه کاربران دیجیاتو و خسته نباشید به نویسندگان محترم
    اندروید L زیباس ولی چه فایده ؟ شرکتها همگی رابط کاربری خاص خودشونو دارن
    اگه میشد شرکتها این امکان رو قرار میدادن که در هنگام روشن شدن گوشی بین رابط کاربری خودشون و اندروید L یکی رو انتخاب می کردم یا موقع روشن بودن گوشی سوییچ می کردیم خیلی خوب میشد
    در واقع این حق انتخابیه که باید در اندروید وجود داشته باشه ...
    -----------------------------------------
    راستی دوستان شرمنده سوال رو اینجا مطرح میکنم
    کسی میتونه تو رنج قیمتی یه تومن پرینتر رنگی لیزری خوب معرفی کنه

  • سپهر
    سپهر | ۲۳ تیر ۱۳۹۳

    راست مي گن كه سادگي در زيباييه
    گوگل پلي قبلا خيلي شلوغ به نظر مي اومد ولي الان واقعا ساده تر و زيبا تر شده
    به نظرم همونطور كه iOS 7 يك تحول بزرگ در طراحي iOS بود Android L با متريال ديزاين يك تحول بزرگ براي اندرويد هست
    متريال ديزاين واقعا ساده ، تخت و زيباست

    • AliReza Talebi
      AliReza Talebi | ۲۳ تیر ۱۳۹۳

      ميگم سادگى در زيباييه يا زيباييه در سادگييه!؟

      • چسب زخم
        چسب زخم | ۲۳ تیر ۱۳۹۳

        به زرت قاطر زیبایی در سادگی است .

  • ahmad
    ahmad | ۲۳ تیر ۱۳۹۳

    شاهکار به تمام معناست .... امروزی و نهایت سادگی و عین زیبایی

  • جغد
    جغد | ۲۳ تیر ۱۳۹۳

    هر قدر که طراحی ها رو ساده تر و تمیزتر کنن بیشتر به دل کاربر میشینه !!!
    حالا اگه توش از رنگ سفید بیشتری استفاده کنن که دیگه پرفکت میشه !!!
    همیشه وقتی دو تا دیزاین جدید و قدیم رو کنار هم میبینم با خودم فکر میکنم چطور تا حالا تونستم این دیزاین زشت قدیمی رو تحمل کنم ؟؟؟!!!

  • S.Ershadi
    S.Ershadi | ۲۳ تیر ۱۳۹۳

    خوشم اومد.کلا از اندروید ال خوشم میاد مثل iOS ساده و تخت!

    • pars
      pars | ۲۳ تیر ۱۳۹۳

      با اینکه از اپل خیلی خوشم نمیاد ولی همیشه طراحیش پیشگام بوده و شرکت های دیگه رو تحت تاثیر قرار داده . ios طرح تخت و سفید تر و ساده تر شد و حالا خود اندروید و برند های اندرویدی هم دارن این طرح تخت رو لحاظ میکنند که تاثیرپذیرفته از اپل هست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی