ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

تیم کوک: در آینده نوآوری های بسیاری را برای آیپد متصور هستیم

همانطوری که پیش از این در دیجیاتو گزارش دادیم، آیپد در گزارش عملکرد سه ماهه سوم اپل، نتوانسته آمار خوبی را از خود بر جای گذارد. با این وجود به نظر می رسد تیم کوک ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۱:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانطوری که پیش از این در دیجیاتو گزارش دادیم، آیپد در گزارش عملکرد سه ماهه سوم اپل، نتوانسته آمار خوبی را از خود بر جای گذارد. با این وجود به نظر می رسد تیم کوک همچنان به آینده این محصول امیدوار است.

مدیرعامل اپل در جلسه ارائه گزارش عملکرد شرکت متبوعش، اعلام کرد که نوآوری های بسیاری را در آینده برای آیپد متصور است. او در مورد جزییات این نوآوری ها هیچ جزییاتی را اعلام نکرد، اما به لطف شایعاتی که از گوشه کنار شنیده می شوند، می توان پیش بینی هایی را در این رابطه انجام داد.

یک منبع خبری آگاه به تازگی مدعی شده است که اپل می خواهد آیپد مینی ۳ را تا ۳۰ درصد باریک تر نماید. این تبلت در حال حاضر با ۷.۵ میلیمتر، یکی از خوش دست ترین محصولات بازار به شمار می رود، اما گویی اپل قصد دارد تا باز هم ضخامت آن را کاهش دهد. بد نیست اشاره کنیم که گلکسی تب اس ۸.۴ هم اکنون ضخامتی برابر با ۶.۶ میلیمتر دارد.

موضوع دیگری که تقریبا با اطمینان می توان از آن سخن گفت، استفاده از Touch ID در خانواده آیپد، برای اولین بار است. همچنین پیش بینی می شود که تبلت های جدید اپل از پردازنده A8 برخوردار باشند تا بدین وسیله قدرت مضاعفی را جهت اجرای برنامه های در اختیار کاربر قرار دهند.

در هفته گذشته اپل خبر همکاری رسمی خود با IBM را اعلام کرد. این همکاری به اپل کمک می کند تا محصولات خود را راحت تر به شرکت ها ارائه کند و آن را به گزینه ای مناسب برای کسب و کار های مختلف تبدیل نماید. بر همین اساس شنیده می شود آیپد ۱۲.۹ اینچی ممکن است در دست تولید باشد. در حالی که سامسونگ با گلکسی نوت پرو ۱۲.۲ و مایکروسافت با سرفس پرو ۳، کسب و کارها را هدف گرفته اند، ارائه مدل بزرگتر آیپد می تواند اپل را وارد بازاری جدید کند.

حال سوالی که در این بین مطرح می شود، این است که آیا هیچ کدام از مواردی که در بالا به آن ها اشاره کردیم، «نوآوری» به حساب می آیند؟ آیا تیم کوک صرفا از یک لغت امیدوار کننده در سخنان خود استفاده کرده و یا به واقع یک «نوآوری» برای آیپد ها در نظر دارد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • AmerKhan
    AmerKhan | ۱ مرداد ۱۳۹۳

    به اینا که نمیگن نو آوری قطعا اپل برای موفق شدن نیاز به چیزای بیشتر داره

  • حامی اندروید
    حامی اندروید | ۱ مرداد ۱۳۹۳

    1. نسخه جدید گوگل پلی ( v4.9.13 ) با طراحی مَتِریال دیزین منتشر شد ...
    لینک دانلود :http://www.mediafire.com/download/hy4zzsb7017yez0/com.android.vending_4.9.13.apk
    2.گوشی LG G3 Cat.6 با چیپ اسنپدراگِن 805 معرفی شد ...

  • ميلاد فضايي!!!
    ميلاد فضايي!!! | ۱ مرداد ۱۳۹۳

    http://www.apple.com/ipad/compare/
    اگر فكر ميكن نازكترين محصول ios دار اپل آيپد ميني هست سخت در اشتباه هستيد چون آيپاد تاچ با ضخامت باور نكردني 6.1 ميليمتر و رنگهاي متونع به شدت جذاب بود ! چون نسل بعديش در راهه با ضخامت 5.4 ميليمتري مانند آيپاد نانو نسل فعلي يا نسل ٧
    در ضمن اوج مهندسي بشريت در تراشه A8 قابل ديدن خواهد بود !!
    احتمال دارد وزن نسل بعدي آيپد اير به آيپد ميني رتينا فعلي برسد !!!!
    نوآوريهاي اپل وقعا زياد بوده
    نمونش تاچ آيدي و ضخامت محصولاتش هست
    البته همانطور كه استيو جابز گفته بود اپل اول و در ابتدا شركتي نرم افزاري است
    پس نوآوري را بايد در نرم افزار ios 8 ديد و ...
    در ضمن همين چيپ A7 خودش بزرگرترين نواوري مهندسي بود تا حالا ديده شده بود
    واقعا موندم رقبا ميخوان چيكار كنند تا بتونند تاثير نواوريهاي اپل را كمرنگ كنند
    بعد از اپل نوآورترينشون HTC هست كه باز قابل قبول ظاهر شده بقيه كه هنوز اندر خم يك كوچه هستند !

  • ميلاد فضايي!!!
    ميلاد فضايي!!! | ۱ مرداد ۱۳۹۳

    آيپد يار نسل بعد با قطر ١ ميليمتر كمتر و وزن ٥٠ گرم سبكتر و تاچ آيدي ٣٦٠ درجه ابداعي اپل و ...
    ...=شارژ بيسيم !
    ...=صفحه نمايش 4k !!!
    آيپد يار = آيپد اير !!
    iPad Air = نهايت محصولي از بشريت ...

  • maxus
    maxus | ۱ مرداد ۱۳۹۳

    امیدواری چیز خوبیه
    امیدوارم محصولات اپل هم بزودی ارزون بشه ...

  • Mr.Geek
    Mr.Geek | ۱ مرداد ۱۳۹۳

    الان سامسونگ میاد تبلیغ میده (اپل میخواد آیپد 12 اینچی بزنه! قبلا وجود داشته :))

  • فاميل دور
    فاميل دور | ۱ مرداد ۱۳۹۳

    به نظرم نو آوري هايي كه تيم كوك در مورد آيپد گفته مربوط به سنسور تاچ آيدي و ضخامت كمتر اون مي شه
    شايد هم براي اولين بار شاهد رنگ هاي متنوع تر ( مانند iPhone 5C ) و استفاده از پلي كربنات در مدل خاصي از آيپد ها باشيم

    • f ,
      f , | ۱ مرداد ۱۳۹۳

      فکر نکنم رنگ رو بگه نو اوری
      احتمالا قلم اپل امکانات خاص برای ساعت یا نرم افزار های IBM یا به قول شما سنسور تاچ آیدی و ضخامت کمتر اون می شه

  • سوتابایت
    سوتابایت | ۱ مرداد ۱۳۹۳

    نگرانم !! نگران !! نوآوری !! باید ببینیم چی کار می کنه !! خیلی وقته یه حرکت از اپل ندیدیم !!! همه چیز در هاله ایی از ابهام !!

    • نیم کیلو باش !
      نیم کیلو باش ! | ۱ مرداد ۱۳۹۳

      واقعا جای نگرانی هم هست . اپل به نوآوری نیاز داره ، چیزایی که نو باشن ، نه اینکه صرفا چیزایی که بقیه محصولات دارن رو اضافه کنه (مثه تاچ آیدی، اندازه بزرگتر صفحه ، قلم همراه ، دوربین قویتر و ...)

      • AhmadRzz
        AhmadRzz | ۱ مرداد ۱۳۹۳

        من از اين نگرانم كه چرا اپل فقط داره براي محصولاتي مثل ايفون و ايپد بيشتر نواوري به كار ميبره
        بياد به محصولات ديگه حتي اون سيستم عامل مكينتاش برسه.نه اينكه هي شكل ظاهريشو عوض كنه و يه دوتا امكانات بزاره توش بعد برهظ..بياد بازي و برنامه هايي كه تو ويندوز هستن تو اين نيست هم يجوري بياره
        پيشرفتش بده و جايه ويندوزو بگيره

  • Sami Pourali
    Sami Pourali | ۱ مرداد ۱۳۹۳

    مواردی که ذکر شد جز روند طبیعی رشد آیپد هاست و به نظرم وقتی تیم کوک میگه: نوآوری ها زیادی متصوریم... حتما" چیز هایی بیش از اینهاست...
    مگر اینکه فقط برای جلب توجه کاربران به سمت آپید این حرفو زده باشه که با وجود فروش کم آیپد ها بعید میدونم...
    به نظرم اپل باز هم 23 نوآوری قابل توجه به خانواده آیپد اضافه میکنه تا اون ها رو به دوران اوجشون برگردونه, که امیدوارم اینطوری باشه...

  • سهیل
    سهیل | ۱ مرداد ۱۳۹۳

    خوب بدون شک آیپد برای اینکه دوباره به دوران اوج برگرده نیاز به چیزی بیشتر از تاچ آی دی یا حتی همکاری با آی بی ام داره. و من احتمال می دم اپل هم نوآوری های خیلی بیشتری تو این زمینه طراحی می کنه.
    آیپد با توجه به صفحه بزرگش می تونه چیزی خیلی بیشتر از یک آیفون بزرگ و بدون سیم کارت باشه و کاملا حوزه قدرت و خدماتش را گسترده تر از آیفون کنه

    • ميلاد فضايي!!!
      ميلاد فضايي!!! | ۱ مرداد ۱۳۹۳

      اگر با آيپد كار ميكردي و يا درك ابعاد بالايي داشتي هيجوقت همچين حرفي نميزدي !
      ديگه يك تبلت بايد چيكار بكنه؟! خيلي ببخشيد كه تبلت و هر نوع كامپيوتري فقط وظيفه اجراي برنامه را دارد و ...
      ios 8 هم از اجراي همزان چند نرم افزار پشتيباني ميكند كه قطعا براي تبلت هست و اينكه چيپ هاي اپل در پردازش در سطح دسكتاب هست نيز به خاطر تبلت هست وگرنه آيفون به اين چيزها احتياجي نداشت و فقط به خاطر يكپارچگي نرم افزاري اپل اومده
      اينكه وضوح آيفون كوچتر نسل بعد با آيفون بزرگتر يك وضوح نزديك به FHD دارد نيز دقيقا به همين خاطر هست و اينكه دقيقا در هر طرف ٥٠ درصد وضوح رفته بالا تا تصوير برنامه هاي نسل قبل براحتي روي نسل جديد انتقال پيدا كند
      اينكه وضوح آيپد ميني رتينا اندازه وضوح آيپد اير هست هم به همين دليل يكپارچگي نرمافزاري هست وگرنه آيپد ميني رتينا به همچين وضوح بالايي احتياج نداشت

      • سهیل
        سهیل | ۱ مرداد ۱۳۹۳

        همه این چیزها را منم می دونم رفیق. اما هیچکدام هنوز در مرحله عمل دیده نشده. قراره از این توانایی ها چه استفاده ای بشه؟ اندازه بزرگ آیپد چقدر توانایی و انعطافش را به پی سی ها نزدیک می کنه تا صاحبان حرفه بیان سراغش؟ این وسط قابلیت حمل و نقل بیشتر آیپد هم یک نقطه قوت نسبت به پی سی ها و لپ تاپ هاست. قراره با چه خلاقیتی از این قابلیت استفاده بشه؟ توجه کن که اپل با سامسونگ فرق داره. اپل فقط نباید با اندازه و اعداد بازی کنه. اپل همیشه کمیت و کیفیت را کنار هم رشد می داده. آیپد دیگه نباید یک تبلت باشه بلکه باید یک پست پی سی واقعی باشه تا دوباره به اوج برسه

مطالب پیشنهادی