ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

منچ دیجیتالی را با «منچ باز» تجربه کنید؛ یک تجربه شیرین چند نفره

یادتان می آید؟ شاید همین 5-6 سال پیش بود که تا زمان خالی مشترکی گیر می آوردیم، یک تکه کاغذ رنگی و چند مهره می آوردیم و با اهالی خانه یا مهمان ها ضیافتی پر شور ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۶ مرداد ۱۳۹۳ | ۲۱:۰۰

یادتان می آید؟ شاید همین 5-6 سال پیش بود که تا زمان خالی مشترکی گیر می آوردیم، یک تکه کاغذ رنگی و چند مهره می آوردیم و با اهالی خانه یا مهمان ها ضیافتی پر شور و حال برپا می کردیم. یک بازی ساده که کاملا بر پایه شانس و اقبال بود آنقدر جذابیت داشت که ممکن بود ساعت ها درگیر آن می شدیم.

دنیای 0 و 1 ها گرچه این روزها جایگاه بازی های فیزیکی را گرفته اما آن ها را فراموش نکرده. منچ و مارپله، شطرنج و خیلی بازی های دیگری که قبلا با آن ها خودمان را سرگرم می کردیم حالا همگی درون جیب مان هستند و تا اجرای آن ها کمتر از 10 ثانیه زمان لازم داریم.

Screenshot_2014-07-22-16-14-51

استودیو بازی سازی غول آخر، پیشتر تجربه موفقی در بازار با بازی مار و پله های آکواریومی داشته و حالا سراغ یکی دیگر از بازی های کلاسیک و خاطره انگیز آمده. «منچ باز» در کل شباهت زیادی به عنوان مار و پله های آکواریومی در ظاهر گیم پلی خودش دارد. البته شاید سیستم تاس ریختن تا حدودی متفاوت باشد اما کلیات ماجرا مثل گذشته است.

قواعد بازی هیچ تفاوتی با آنچه که در واقعیت بازی می کنیم ندارند. باید آنقدر تاس بریزید تا 6 بیاورید و یک مهره را وارد زمین کنید. خوشبختانه در اینجا خیال تان راحت خواهد بود که هیچ تقلبی صورت نمی گیرد و حقی توسط همبازی پلید شما ناحق نمی شود.

در ادامه با ما همراه شوید تا بیشتر با این اپلیکیشن و بازی جذاب آشنا شوید.

Screenshot_2014-07-22-16-24-43

در تصویر بالا منوی پیش از اجرای بازی را می بینید. در این قسمت مشخص می کنید که از 4 بازیکن، چند نفر هوش مصنوعی باشند و چند نفر توسط انسان ها کنترل شوند. با توجه به اینکه همه چیز در این بازی شانسی است، درجه بندی ای برای هوش مصنوعی بازی در نظر گرفته نشده. اگر می بینید پشت هم توسط رقبای تان شکست می خورید، ناراحت نشوید، ذات بازی همینگونه است.

اپلیکیشن روی تلفن های بالا رده و میان رده به راحتی اجرا می شود و مشکلی با آن تجربه نخواهید کرد. محیط ۳ بعدی جذاب بازی در کنار موزیک هم به خوبی با فرمول جادویی و کلاسیک بازی منچ ترکیب شده اند تا این بازی گزینه ای عالی برای اوقات فراغت شما با دوستان تان باشد.

Screenshot_2014-07-22-16-10-53

منچ باز یک قابلیت جالب هم در تنظیمات اش دارد که به کاربران اجازه می دهد مقدار انیمیشن ها را به حداقل برسانند تا روی تلفن های سطح پایین، اجرای مطلوبی داشته باشند. علاوه بر آن می توانید مدل صفحه بازی و البته پس زمینه مورد نظر خودتان را هم از بخش تنظیمات انتخاب کنید.

این بازی تا دهم تیرماه ۹۹۹ تومان قیمت دارد اما پس از این تاریخ باید ۱۹۹۹ تومان هزینه کنید. بنابراین اگر دل تان برای یک تجربه شیرین قدیمی لک زده عجله کنید و ۱۰۰۰ تومان پس انداز کنید.

منچ باز

منچ باز

سازنده: استودیو بازی سازی غول آخر قیمت: 1999 تومان (999 تومان تا 10 مرداد) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 14.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • AmerKhan
    AmerKhan | ۷ مرداد ۱۳۹۳

    ممنون عالی بود آقای وفانژاد
    کی میخوان وینفون رو ادم حساب کنن

  • AmerKhan
    AmerKhan | ۷ مرداد ۱۳۹۳

    ممنون عالی بود آقای وفانژاد
    کب میخوان وینفون رو ادم حساب کنن

  • Redline
    Redline | ۷ مرداد ۱۳۹۳

    https://play.google.com/store/apps/details?id=air.com.yoambulante.mrludo&hl=en


    https://itunes.apple.com/gb/app/ludo-online-multiplayer-mr/id679344932?mt=8

  • Arvant
    Arvant | ۷ مرداد ۱۳۹۳

    اقا این بازی ما هم احتمالا به هفت سنگ این هفته یا هفته آینده برسه
    http://www.aparat.com/v/p97Ra
    فعلا تو صف بررسی اپ استور هست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی