ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تصاویر جدید لو رفته از لاجیک برد آیفون ۶ و منبعی که خبر از پشتیبانی آن از NFC و Wi-Fi 802.11ac می دهد

به نظر می رسد که ۲ ماه بیشتر تا زمان معرفی آیفون ۶ باقی نمانده و با این تفاسیر هر روز بازار حدس و گمان ها بیشتر می شود و البته اطلاعات بیشتری از گوشه ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۷ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

به نظر می رسد که ۲ ماه بیشتر تا زمان معرفی آیفون ۶ باقی نمانده و با این تفاسیر هر روز بازار حدس و گمان ها بیشتر می شود و البته اطلاعات بیشتری از گوشه و کنار در مورد این تلفن هوشمند محبوب به بیرون درز می کند تا ما در مورد امکانات و اجزای سازنده ی این تلفن آگاه تر شویم.

اخیراً تصاویر جدیدی در اینترنت توسط یک منبع فرانسوی با عنوان Nowhereelse.fr منتشر شده است که گفته می شود متعلق به لاجیک برد یا برد اصلی آیفون ۶ هستند و البته با توجه به ابعاد و اندازه ها گمان بر این است که ما در حال مشاهده ی برد آیفون ۶ از نوع ۴.۷ اینچی هستیم.

در ادامه می توانید اطلاعات و جزئیات بیشتری را در مورد این تصاویر مطالعه نمایید.

این منبع فرانسوی که تصاویر مذکور را با عموم به اشتراک گذاشته است همچنین اعلام نموده آیفون ۶ از NFC و ارتباط سریعتر وایرلس یا Wi-Fi 802.11ac نیز پشتیبانی به عمل می آورد، هر چند با نگاه کردن به این تصاویر نمی توان این دو ادعا را قطع به یقین تائید کرد ولی شایعه ی آمدن NFC به آیفون مدت زمان زیادی است که شنیده می شود و مجهز کردن آیفون به تکنولوژی وایرلس مذکور یا به زبان دیگر ارتقا پشتیبانی آن از Wi-Fi نیز، ارتقا معقول و قابل قبولی به نظر می رسد.

2

لاجیک برد جدید دارای شباهت های متعددی با لاجیک برد آیفون های پیشین است هر چند در قسمت بالایی این تلفن آتی به نظر می رسد قطعاتی بزرگتر و طولانی تر قرار گرفته اند. که البته با توجه به بزرگتر شدن ابعاد آیفون بعدی باز طراحی مجدد برخی از قطعات و تغییر ابعادشان را نباید ابداً دور از انتظار دانست.

 

3

سوراخ های مرتبط به پیچ در این برد نیز نشان می دهد که این برد با تصاویری که قبلاً از قسمت پشتی آیفون منتشر شده مطابقت داشته و به گونه ای صحت تصاویری که پیش از این به بیرون درز کرده بود را نیز تائید می نماید.

 

4

با تصاویری که نشان دهنده ی یک برد چاپ شده ی تقریباً برهنه هستند و بر روی آنها هیچ چیپ یا اجزای دیگری سوار نشده است حدس و گمانه زنی در مورد اجزای جدید آیفون ۶ کار بسیار دشواری است اما می توان محل قرار گیری برخی از اجزا را با توجه به برد آیفون های پیشین به راحتی حدس زد که در تصویر بالا این موارد مشخص شده اند.

درآینده یی نزدیک و شاید در رویداد ماه سپتامبر اپل، این کمپانی احتمالاً آیفون ۶ را معرفی و همه ی این حدس و گمان ها را پایان بخشد و کمی بعد از آن نیز عرضه ی عمومی این تلفن هوشمند آغاز شود. البته شایعاتی وجود دارند که شاید اپل ابتدا به معرفی مدل ۴.۷ اینچی آیفون ۶ بپردازد و کمی بعدتر از مدل بزرگتر که شاید ۵.۹ یا ۵.۵ اینچی باشد رونمایی کند، باید منتظر ماند تا ببینیم در آینده آیفون چه حرفهایی برای گفتن دارد.

نظر شما چیست و چه انتظاراتی از نسل بعدی آیفون دارید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • نیما
    نیما | ۷ مرداد ۱۳۹۳

    واااااااااااای خداااااا
    حالا هی این اخبارو منتشر کنید ، دل ما رو بسوزونید :)
    آخرش هم این امکاناتو نداره !!!
    ولی خدا کنه مث دفعه های قبل نشه که همه این اخبار چاخان باشه
    امیدوارم یه چیز خیلی خفن باشه که ارزش این همه انتظارو داشته باشه

  • ahmad_hosseini
    ahmad_hosseini | ۷ مرداد ۱۳۹۳

    امنیت به فنا رفت... |-:

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی