ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شایعه: لومیا ۷۳۰ با اسم رمز سوپرمن و دوربین دوم با کیفیت بالا

تلفن های سری لومیا به دلیل داشتن دوربین های با کیفیت شان زبان زد خاص و عام هستند. اگر شایعات حقیقت داشته باشند، به زودی لومیای جدیدی معرفی خواهد شد که همان قدرت و کیفیت معروف را در دوربین دوم ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۷ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

تلفن های سری لومیا به دلیل داشتن دوربین های با کیفیت شان زبان زد خاص و عام هستند. اگر شایعات حقیقت داشته باشند، به زودی لومیای جدیدی معرفی خواهد شد که همان قدرت و کیفیت معروف را در دوربین دوم هم خواهد داشت. اسم رمز این دستگاه "سوپرمن" است که البته پیش از این هم وجود آن حدس زده شده بود.

احتمال دارد لومیا 730 به عنوان جانشینی برای نسخه قبلی خود یعنی لومیا 720 معرفی شود. همانند لومیا 530 که جایگزین لومیا 520 شد.

اما نکته جالبی در گزارش سایت NokiaPowerUser در رابطه با لومیا 730 وجود دارد و آن، وجود یک دوربین دوم بسیار با کیفیت و کاملا مناسب علاقه مندان سلفی است. لفظی که در این گزارش برای توصیف این دوربین آورده شده "یک دوربین سلفی بزرگ" است. احتمال دارد ما شاهد یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با لنز زاویه باز باشیم. همچنین پیشبینی می شود نوکیا یک اپلیکیشن جدا برای تصاویر سلفی در این دستگاه تعبیه کرده باشد.

اما در مورد دوربین دوم لومیا 730 هم شایعاتی وجود دارد. گفته می شود دوربین پشت این دستگاه ۸ مگاپیکسل با لنز کارل زایس خواهد بود. به احتمال زیاد "سوپرمن" یا همان لومیا 730 یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰پی و پردازنده چهار هسته ایی اسنپدرگن ۴۰۰ خواهد داشت. در نهایت سیستم عامل آن هم قطعا ویندوز فون ۸.۱ خواهد بود.

بنا به شایعات لومیا 730 فعلا برای شبکه های مخابراتی AT&T و ورایزون عرضه خواهد شد و هنوز وجود نسخه بین المللی آن تایید نشده است. حدس زده می شود که لومیای جدید در ماه آگوست یا سپتامبر معرفی شود.

به نظر می رسد شرکت ها کم کم به علایق مردم در گرفتن تصاویر سلفی بیشتر از قبل توجه می کنند و تلفن های جدید را به دوربین دوم با کیفیت مجهز می کنند. چرا که پیش از این هم سونی از Xperia C3 مجهز به دوربین دوم و فلاش LED رونمایی کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • محمد کاظمی
    محمد کاظمی | ۷ مرداد ۱۳۹۳

    نوکیا و مایکروسافت ول معطله

  • mrsilverlight
    mrsilverlight | ۷ مرداد ۱۳۹۳

    دوباره سونی یک کاری کرد حالا همه میفتن دنبالش.

  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۷ مرداد ۱۳۹۳

    حالا سامی باید بترسه که نکنه یه موقع دوربین جلوی لومیا بهتر از دوربین اصلی دستگاهاش از آب در بیاد :)

    مرسی دیجیاتو....... پرچم نوکیا بالاس

  • AmerKhan
    AmerKhan | ۷ مرداد ۱۳۹۳

    فقط دوربین خوب واسه گرفتن سلفی خوب نیست باید خیلی امکانات داشته باشه مثلا با زدن ب پشت گوشی عکس بگیر سنسور تشخیص لبخند و خیلی چیزای دیگه
    اما من به شخصه تا الان عکس سلفی نگرفتم

    • a.mohammadi
      a.mohammadi | ۷ مرداد ۱۳۹۳

      اگه بچه داشتی یا خواهر زاده برادر زاده داشتی و با هم عکس سلفی میگرفتین متوجه میشدی وقتی موقع عکس گرفتن ادا اصول در میاره چه کیفی میکنی عکس بگیری اما در هر صورت انشاله امتحان میکنی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی