ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی با به روز رسانی نرم افزاری مشکل فرسایش پین های شارژ پشت ساعت هوشمند جی واچ را برطرف می کند

کسانی که تا به امروز توانسته اند ساعت هوشمند ال جی یعنی جی واچ را تهیه نمایند، یا آنقدر خوش شانس بوده اند که در کنفرانس گوگل I/O حضور داشته باشند و آن را به ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

کسانی که تا به امروز توانسته اند ساعت هوشمند ال جی یعنی جی واچ را تهیه نمایند، یا آنقدر خوش شانس بوده اند که در کنفرانس گوگل I/O حضور داشته باشند و آن را به رایگان دریافت نمایند، همگی یک گلایه ی مشترک دارند آن هم خوردگی و پوسیدگی پین های شارژ ساعت که در پشت آن واقع شده اند است.

کاربران ساعت هوشمند مذکور در روزهای اخیر راجع به این پین های شارژ گلایه های بسیاری داشته اند، برخی می گویند تماس دائمی این بخش فلزی با دست آزار دهنده است و عده یی دیگر می گویند این پین ها بعد از مدتی به خاطر همین تماس طولانی مدت با پوست دچار خوردگی شده و آنها دیگر قادر به شارژ ساعت هوشمند خود نیستند و یا در شارژ مجدد آن دچار مشکل هستند.

1

در حالی که همگان فرض می کنند مشکل مذکور یک مشکل کاملاً سخت افزاری باشد ال جی می گوید می تواند این مشکل را با یک به روز رسانی نرم افزاری برطرف سازد. حالا احتمالاً شما هم متعجب هستید که چطور می توان پوسیدگی و فرسایش فلز را با به روز رسانی نرم افزاری متوقف کرد!

ال جی در توضیح این مسئله می گوید جی واچ در حال حاضر به صورت دائمی در حال انتقال جریان به پین های پشتی ساعت می باشد، حتی در زمانی که در وضعیت شارژ قرار ندارد. این امر سبب می شود پین های ساعت در تماس با پوست دست و رطوبت مرتبط به آن به مرور دچار تغییر رنگ و خوردگی بشوند.

اگر راه حل نرم افزاری مشکل را حل نکند، این مسئله می تواند به حدی بزرگ باشد که کمپانی کره ای مجبور به فراخوانی محصول خود و جایگزین کردن آن شود و در نهایت زیانی بزرگ را تجربه کند. ال جی به روز رسانی نرم افزاری یاد شده را روز گذشته برای عموم منتشر کرده است و به گزارش اندروید پلیس و به نقل از برخی کاربران حداقل فعلا به نظر می رسد مسئله حل و فصل شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • amirftma
    amirftma | ۱۲ مرداد ۱۳۹۳

    بعد خوندن اینمطلب به این فکر افتادم اگه یه روز یهشرکت ایرانی مثل همین مشکل براش پیش بیاد نه بروزرسانی میکنه نه ساعتو پس مگیره
    اونم گیر میده به پوستت میگه طبیعیه
    آخه من موندم چرا شرکت های ایرانی اینطوری هستن
    بیاید خودمونو اصلاح کنیم

  • Mohsen
    Mohsen | ۱۲ مرداد ۱۳۹۳

    گیر لایو هم برای شارژ از همین پین ها استفاده میکنه فک کنم سامسونگ از قبل همچین مشکلی رو حل کرده که تا الان ساعتش شکایتی نداشته

  • MoMa
    MoMa | ۱۲ مرداد ۱۳۹۳

    این یه جورایی برای ال جی آبرو ریزیه
    همین حرف که در غیر زمان شارژ هم جریان انتقال پیدا می کنه به پین ها چیز کمی نیست برای یه کمپانی به این عظمت و بسیار ضعف بزرگیه.
    برای من عجیب بود این خبر.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی