ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

آفتابه؛ بازی که هوش و صبر و حوصله ی شما را به شکلی متفاوت محک می زند

نسل جدید، حتی آفتابه های شان هم فرق می کند. کجاست آن آفتابه های مسی؟ بگذریم، آفتابه ی دهه هفتادی ها از جنس apk است و نوع مصرفش هم متفاوت اما ساده تر. یک سری ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ | ۰۲:۰۰

نسل جدید، حتی آفتابه های شان هم فرق می کند. کجاست آن آفتابه های مسی؟ بگذریم، آفتابه ی دهه هفتادی ها از جنس apk است و نوع مصرفش هم متفاوت اما ساده تر. یک سری تصویر با المان های مختلف پیش روی شما قرار می گیرد و باید حدس بزنید که منظور از ترکیب این المان ها با یکدیگر چه بوده. برای مثال در تصویر بالا شخصی را می بینید که در حال پرتاب کردن دست است و این یعنی دست انداز.

گروه درخت، معتقد است نه تنها در هر خانه، بلکه روی هر گوشی اندرویدی هم یک آفتابه لازم است، به همین دلیل بازی به رایگان منتشر شده و منبع درآمد سازندگان جوان این بازی خوش ساخت، پرداخت های درون برنامه ای مربوط به سکه ها است. در واقع اگر در یکی از مراحل نتوانید به پرسش پاسخ دهید باید از سکه های تان استفاده کنید.

Untitled

در حقیقت برای کسب سکه های بیشتر، یا باید جواب صحیح به سوالات دهید یا بخرید. سکه ها سخت به دست می آیند و بابت هر راهنمایی هم مقدار زیادی از شما گرفته می شود پس باید دقت کنید یا اینکه از راه دیگری وارد شوید.

همانطور که اشاره شد، آفتابه کاملا رایگان در اختیار مخاطبین کافه بازار قرار گرفته و تا به امروز هم مرز یک میلیون دانلود را گذرانده. نزدیک به 18 هزار نفر بازی را دقیقا بررسی کرده و به آن امتیاز داده اند. میانگین کل امتیازات هم نشان می دهد که درصد اندکی از مخاطبین به این بازی امتیاز 5 ستاره نداده اند.

آفتابه

آفتابه

سازنده: گروه درخت قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • سید.مححمد
    سید.مححمد | ۷ فروردین ۱۳۹۵

    بازی.خوبیه.هی.کاش‌یه.کمی.شلوغ.نبو
    د

  • علیرضا
    علیرضا | ۱۲ فروردین ۱۳۹۴

    سلام من برنامه آفتابه رو دارم ولی وقتی بازش می کنم می گه آفتابه با مشکل عجیبی رو به رو شده است و باید به شما اعلام کنیم تا درست بشه لطفا به من کمک کنید

  • ALi.K
    ALi.K | ۱۸ مرداد ۱۳۹۳

    رو مرحله های قفل پشت سر هم تپ کنید هی پشت سر هم . حرفاشو بخونید باحاله...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی