ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

Godus؛ به دنیای جدید مولینیو خوش آمدید

پیتر مولینیو ید طولایی درخلق آثار عجیب و غریب داشته که برای مدت زمانی در کانون توجه بوده اند. آثاری چون Black & White و فیبل شاید معروف ترین کارهای وی باشند اما او عناوین ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ | ۲۱:۰۰

پیتر مولینیو ید طولایی درخلق آثار عجیب و غریب داشته که برای مدت زمانی در کانون توجه بوده اند. آثاری چون Black & White و فیبل شاید معروف ترین کارهای وی باشند اما او عناوین خلاقانه تری هم در کارنامه خود دارد.

یکی از آخرین ساخته های وی "کنجکاوی" نام داشت که البته پس از پرتاب رباتی با همین نام به کره مریخ، نام آن اندکی تغییر کرد اما محتوا یک چیز کاملا عجیب بود. یک مکعب بسیار بزرگ که با مکعب های بسیار ریز ساخته شده بود و هر بار لمس این اشیای کوچک باعث از بین رفتن آن ها می شد.

رسیدن به مرکز مکعب، هدف میلیون ها مخاطب آنلاین این بازی بود و تراژدی اینجا است که تنها یک نفر برنده بازی شد، کسی که آخرین مکعب را لمس و هسته را عیان کرد.

665c3e923f93f040dd5964174f04fd28_large

Godus کمتر از یک سال است که روی استیم و تحت عنوان پروژه ای نیمه آماده منتشر شده و با قیمت اندکی به فروش می رسد اما استودیو 22Cans تصمیم گرفته این عنوان را برای سیستم عامل iOS به رایگان منتشر کند.

در این بازی که استیل گرافیکی فانتزی دارد، شما نقش قادر مطلق سرزمینی را ایفا می کنید و همه چیز به شما وابسته است. البته اگر Black & White را بازی کرده باشید احتمالا فکر کنید این عنوان هم ادامه راه همان بازی باشد اما شباهت ها در حد همین جملات باقی می ماند.

Godus

Godus

سازنده: 22Cans قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 91.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • امير
    امير | ۲۱ مرداد ۱۳۹۳

    بازي جالبيه من يه هفتس گرفتمش بنظرم ميتونه بهتر بشه چوا هنوز باگ هاي زيادي داره

  • AGHASINAAAAAA
    AGHASINAAAAAA | ۱۹ مرداد ۱۳۹۳

    وقتي برا اندرويدش اومد خبرم كن !

  • نوید
    نوید | ۱۸ مرداد ۱۳۹۳

    تازه دانلودش کردم
    بعد ۳۰ دقیقه ادم واقعا خسته میشه. همچین خدا هم نیستی هی بهت دستور میده!

  • محمدرضا
    محمدرضا | ۱۸ مرداد ۱۳۹۳

    بازيش تو مراحل اول خيلي قشنگ مي باشد و خيلي قشنگ شروع شد و داستانش هم جالب بود. بزرگترين ايرادش باگ هاي بي پايانش هست كه هنز كه هنوزه رفع نشده . باگ هاش بر روي آيپد به حدي هست كه از يه مرحله اي به اين ور ( همان مراحل ابتدايي ) صفحه استپ ميشه و ديگه نميشه بازي رو ادامه داد!!!!!!!!!!!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی