ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

دسترسی سریع به تمام اپلیکیشن ها با با لانچر EverythingMe

لانچر EverythingMe یکی از بهترین لانچرهای اندروید است که در یک فضای زیبا و ساده، هر آنچه که می خواهید را در دسترس شما می گذارد. این لانچر به مرور زمان با انتخاب های شما ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

لانچر EverythingMe یکی از بهترین لانچرهای اندروید است که در یک فضای زیبا و ساده، هر آنچه که می خواهید را در دسترس شما می گذارد. این لانچر به مرور زمان با انتخاب های شما آشنا می شود و دسترسی به اپلیکیشن ها، مخاطبین و به طور کلی هر قسمتی که بیشترین استفاده از آن می برید را برای شما فراهم می کند.

برخلاف دیگر لانچرها که صفحات خانگی را باید خودتان بسازید، لانچر می تمام کارها را به صورت خودکار انجام می دهد. جالب آنکه انتخاب ها بر اساس موقعیت مکان و ساعت هم تغییر می کنند. همچنین شما امکان شخصی سازی های دلخواه خود را هم در همه جای اپلیکیشن خواهید داشت.

اجازه دهید با هم مروری بر قابلیت های کلیدی لانچر EverythingMe داشته باشیم.

me.everything.launcher2

- نوار پیشبینی: قسمتی در پایین صفحه خانگی قرار دارد که بر اساس سلایق شما در ساعات مختلف روز و با توجه به موقعیت جغرافیایی شما تغییر می کند. به طور مثال صبح ها اپلیکیشن های آب و هوا و اخبار و در محل کار تقویم را برای شما به نمایش می گذارد.

- پوشه های هوشمند: اپلیکیشن های شما به صورت خودکار در پوشه های مختلف در صفحه نمایش قرار می گیرند. مجددا در این بخش هم علایق و میزان استفاده شما در این دسته بندی ها سهیم اند. نکته جالب این که هر پوشه محیط خاص همان اپلیکیشن ها را دارد. به طور مثال در پوشه Around Me که اشاره به محل جغرافیایی شما دارد، در صورت نصب اپلیکیشن های نقشه گوگل و فوراسکوئر علاوه بر نقشه، فست فودها و رستوران های اطراف شما را هم نشان می دهد.

- جستجوی داخلی سریع: یکی از قابلیت های بسیار جالب این اپلیکیشن جستجوی داخلی و سریعی است که برای شما به ارمغان می آورد. کافی است در محل جستجو نام مخاطب مورد نظر، اپلیکیشن یا حتی موضوعی که قصد جستجو در اینترنت دارید را وارد کنید تا اپلیکیشن شما را به مقصد راهنمایی کند.

me.everything.launcher5

پیشنهاد می کنم برای آشنایی بیشتر با این لانچر، ویدیوی معرفی رسمی آن را مشاهده کند.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/EverythingMe - The Perfect Phone. Every Time..mp4"]

به طور کلی عملکرد لانچر EverythingMe به مرور زمان و در صورت استفاده مداوم بهتر خواهد شد. پس از چند روز خواهید دید که هیچ لانچر دیگری شما را راضی نخواهد کرد. اگر به دنبال سادگی، زیبایی و سرعت در انجام کارها در تلفن خود هستید، لانچر می را از دست ندهید.

EverythignMe Launcher

EverythignMe Launcher

سازنده: EverythignMe Launcher قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۱۵.۵ مگابایت زبان:

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • Hossein
    Hossein | ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

    ارزش دانلود داره...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی