ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

مایکروسافت اپلیکیشنی مشابه با اسنپ چت را برای ویندوز فون عرضه کرد

مایکروسافت اخیرا اپلیکیشن پیغام رسانی را به نام WindUp در فروشگاه اپلیکیشن ویندوز فون منتشر کرده که عملکردی کاملا مشابه با اسنپ چت دارد. بدین ترتیب کاربران ویندوز فون هم قادر به استفاده از قابلیت ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مایکروسافت اخیرا اپلیکیشن پیغام رسانی را به نام WindUp در فروشگاه اپلیکیشن ویندوز فون منتشر کرده که عملکردی کاملا مشابه با اسنپ چت دارد. بدین ترتیب کاربران ویندوز فون هم قادر به استفاده از قابلیت های مشابه با اپلیکیشن اسنپ چت را در تلفن های شان تجربه کنند.

WindUp کاملا رایگان بوده و به کاربران این امکان را می دهد که پیغام های موقت متنی و تصویری را به دوستان شان بفرستند. شما در این اپلیکیشن می توانید نحوه از بین رفتن خودکار پیام را به ۲ طریق تنظیم کنید: پس از یک مدت معین مثل ۲۰ ثانیه و تعداد مشاهده آن. به طور مثال بعد از فرستادن پیغام، بعد از ۲۰ بار مشاهده و یا پس از زمان معین، پیام ارسالی به طور خودکار پاک خواهد شد.

فلسفه انتخاب نام WindUp هم به این دلیل است که هر آنچه که در این اپلیکیشن رد و بدل می شود، بنا به انتخاب شما از بین خواهد رفت. بنابراین دوستان تان باید برای پاسخگویی و مشاهده پیغام های شما سریع عمل کنند.

WindUp1

این اپلیکیشن در حال حاضر پیغام های نوشتاری، عکس، ویدیو و صدا را پشتیبانی می کند. حتی شما این امکان را دارید که قسمتی از یک فایل صوتی را بریده و برای دیگر دوستان تان ارسال کنید.

مایکروسافت تنها شرکتی نیست که از پتانسیل های اسنپ چت استفاده کرده. بلکه فیسبوک و اینستاگرام هم به ترتیب با اپلیکیشن های Slingshot و Bolt در این راه قدم گذاشتند.

کاربران تلفن های تحت سیستم عامل ویندوز فون به سادگی می توانند با مراجعه به صفحه اپلیکیشن WindUp اقدام به دانلود آن کنند.

WindUp

WindUp

سازنده: مایکروسافت قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوز فون حجم: ۳ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • رسولی
    رسولی | ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

    ببخشید به غیر از اسنپ چت دیگه چه برنامه ای واسه اندروید چنین قابلیت رو داره.

  • MeysaM
    MeysaM | ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

    به به چه خوبه که به همه سیستم عامل ها یه نگاهی میندازین.
    به هر حال هر کدوم طرفدارای خاص خودشو داره :)

  • DANIAL
    DANIAL | ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

    شخصا تا حالا نشده که زیاد با ویندوزفون کار کنم ولی همون چند باری که با موبایل دوستانم کار کردم لذت بردم...سیستم عامل روون و جالبی بود و کلا من دوست دارم همه سیستم عامل ها پیشرفت کنن تا رقابتی بینشون به وجود بیاد که مجبور بشن کمبود های موجود در خودشون رو هر چه سریعتر بهبود ببخشن...بلااخره هیچ سیستم عاملی کامل نیست و هر کسی که باهاشون کار میکنه دوست داره یک پیشرفت هایی رو شاهدش باشه...امیدوارم همه سیستم عامل های موجود اعم از ویندوزفون و ios و اندروید که کار با همشون لذت بخشه هر چه زودتر نسبت به قبل پیشرفت بیشتری داشته باشن...و افرین به مایکروسافت که واقعا داره زحمت میکشه تا سیستم عاملشو هر چه زودتر بزرگتر از قبل کنه

  • Mehdi.m
    Mehdi.m | ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

    دم ماکروسافت گرم .
    امیدوارم با اپ های خوب و بهینه و بهتر کردن وینفون، نوکیا رو روز به روز به دوران خوشش نزدیکتر کنه .
    نا سلامتی همه ما با نوکیا خاطره داریم.

  • حمیدرضا
    حمیدرضا | ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

    واقعا ویندوزفون به خاطر کیفیت بعضا پایین اپلیکیشن ها داره ضرر میبینه. بعضی توسعه دهنده ها کم لطفی میکنن در حقش وگرنه خیلی سیستم عامل خوبیه، من هم روی پایین رده هم رو پرچمدارای 2013 تجربه اش کردم، عالیه مخصوصا بعد از آپدیت 8.1 .
    این برنامه هم به نظر خوب میاد

  • morteza_abdi
    morteza_abdi | ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

    امیدوارم ویندوز فون هر روز کامل و کاملتر شه تا رقابت دیدنی تر شه

    • محمدحسین
      محمدحسین | ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

      اين چه وضعشه ديجياتو همش از ويدوزفون برنامه ميزاري اَه
      ((((((((؛

  • Shut Down
    Shut Down | ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

    مایکروسافت داره با سرعت خوبی رو به جلو میره که این به نفع همس

  • Hossein
    Hossein | ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

    دیجی جون قیمت و مشخصات فنی گلکسی نوت 4 فاش شد: پردازنده‌ ‌Snapdragon 805، حافظه رم ۴ گیگابایت و دوربین ۱۶ مگاپیکسل کجای کاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اینم بد نیس:اپل از صفحه‌نمایش یاقوت کبود در آیفون‌های «گران قیمت‌تر» استفاده خواهد کرد

    • Hossein
      Hossein | ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

      فیتوپلانکتون عزیز بره چی منفی می دین مگه بد میگم

      • mostafa_saebi
        mostafa_saebi | ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

        Note 4 که تو یه سایت اندونزیایی بود ولی منظورت چیه از اینکه تو آیفون گرونتر استفاده میشه؟ منبع؟

      • Hossein
        Hossein | ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

        منبع که همه ی سایت های تکنولوژی اما:
        احتمالا اپل هیچ‌کدام از آیفون‌های امسال را iPhone 6 نامگذاری نمی‌کند!!!!!!!

  • فاميل دور
    فاميل دور | ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

    از وقتي كه ساتيا نادلا پا به مايكروسافت گذاشته پيشرفت مايكروسافت به خصوص در حوزه ويندوز فون بسيار عالي شده
    با ارائه ويندوز فون ٨.١ نادلا نشون داد كه مي دونه كاربران چي مي خوان و همچنين كورتانا كه واقعا عالي بود
    اميدوارم در ويندوز ٩ هم شامل تغييرات بنياديني باشيم كه كاربرهاي ناراضي از ويندوز ٨.١ رو راضي كنه ( البته من كه كاملا راضيم )
    بي صبرانه منتظرم تا دستپخت ٩ ام مايكروسافت در ويندوز رو مشاهده كنم

  • محمد کاظمی
    محمد کاظمی | ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

    چرا آپ های ویندوزفون رسمی نیستن؟
    چون هنوز به سیستم عاملش اعتماد ندارن!!

    • Thinkdifferent
      Thinkdifferent | ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

      آپ؟؟؟اعتماد ندارن یعنی چی؟یه برنامه ای که قبلا نوشته شده تبدیلش به برنامه ویندوزفون کار هزینه بری نیست و اتفاقا این خود توسعه دهنده ها هستن که دارن از این همه مصرف کننده میگذرن.در ضمن بعد از حدودا یه ماه ویندوزفون داشتن به نظرم واقعا فوق العادست!!!

    • محسن
      محسن | ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

      واقعا؟ آپ؟ آپــــــــــــــــــــــــــــــــــ ؟ اگر در نحوه نوشتن صحیح کلمات زبانهای دیگر شک دارید حداقل از جایگزین پارسی اونها استفاده کنید.
      در جواب به شما هم باید گفت که اگر قرار بود سرعت رشد تعداد نرم‌افزارهای ویندوز فون رو سایر سیستم‌عاملها تجربه کنند، الان باید اَپ استور اپل و گوگل پلی 200 میلیون اپلیکیشن و بازی داشته باشند. سرعت رشد تعداد نرم‌افزارهای سازگار با ویندوز فون به قدری بالاست که گوگل و اپل توی خواب ببینند ...
      در مورد اعتماد هم اگر سیاستهای خصمانه اپل و گوگل در برابر کاربران ایرانی رو در نظر بگیریم، متوجه میشیم که با استفاده از این سیستم‌عاملها داریم خودمون رو تحقیر می‌کنیم. البته گوگل تا حدودی داره راه میاد، ولی اپل دیگه شورشو در اورده. هنوز یادمون نرفته که گوگل پلی تا دو ماه پیش به روی کاربران ایرانی بسته بود و اپل هم هنوز که هنوزه به کاربرانی که از ایران وارد میشن، خدمات ارائه نمیده.
      از طرفی دیگه هم سیاست گوگل در طرفداری بی مورد از اسرائیل و سانسور ویدئوهای یوتیوب رو فراموش نکردیم. یادمون نرفته که هکرها تونستن با گواهینامه جعلی تعداد قابل توجهی از ایمیلهای سرویس جیمیل رو هک کنند ...
      خیلی وقته دارم از سرویسهای مایکروسافت استفاده می‌کنم و راضی هستم

    • امید
      امید | ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

      دوست عزیز شما چرا داری حرص می خوری مگه ماکروسافت تو رو مجبور کرده از سیستمش استفاده کنی که تو هر پست مربوط به وین فون شرکت میکنی و بد میگی ؟؟؟؟
      اگه دوست دار اپل هستی از سیستم عامل شرکت اپل و گوشی های خوبش لذت ببر .
      من و دوستان وین فونی هم حتما از محصولات ماکروسافت و نوکیا راضی هستیم که گرفتیم محصولشونو .
      تعصب هم اینجا معلومه کی داره که تو هر پست مربوط به ماکروسافت هست و داره بد میگه :)
      با تشکر از همه <3

مطالب پیشنهادی