ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل دعوتنامه ها را ارسال کرد؛ ۱۸ شهریور را در تقویم خود علامت زنید

سرانجام پس از حدس و گمان های بسیار در مورد تاریخ کنفرانس اپل، این شرکت دقایقی پیش دعوتنامه های این همایش را برای رسانه ها ارسال نمود. اپل در موارد قبلی همواره سعی می کرد تا نکته ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۶ شهریور ۱۳۹۳ | ۲۰:۴۸

سرانجام پس از حدس و گمان های بسیار در مورد تاریخ کنفرانس اپل، این شرکت دقایقی پیش دعوتنامه های این همایش را برای رسانه ها ارسال نمود.

اپل در موارد قبلی همواره سعی می کرد تا نکته ای را در رابطه با محصولات آینده در شعار دعوتنامه خود پنهان کند، اما اینبار، همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می کنید، چیزی به جز عبارت «کاش می توانستیم بیشتر بگوییم» به چشم نمی خورد.

آیا قرار است زبان از توصیف محصولاتی که می خواهند به بازار عرضه شوند، قاصر باشد؟

بر اساس شایعاتی که تا کنون از اپل به بیرون درز پیدا کرده، انتظار می رود در مراسم ۱۸ شهریور، از آیفون جدید رونمایی شود. در صورتی که پیش بینی منابع خبری درست از آب در بیاید، اپل در این همایش از دو آیفون با نمایشگر های ۴.۷ اینچی و ۵.۵ اینچی رونمایی خواهد کرد.

تا کنون تصاویر مختلفی از آیفون ۶ به بیرون در پیدا کرده که اگر همه آن ها صحت داشته باشند، به احتمال زیاد تلفن هوشمند بعدی اپل، دستگاهی مانند تصویر زیر خواهد بود:

آیفون ۶

از سویی دیگر، اپل تا به حال توانسته iWatch را در خفای کامل نگه داری کند. ساعت های هوشمند این روزها بازار داغی دارند، اما انتظار می رود با ورود اپل، انقلابی اساسی در این حوزه روی دهد.

۱۸ شهریور را در تقویم های خود علامت زنید، و همچون همیشه با دیجیاتو همراه باشید. بی شک شهریور ماه هیجان انگیزی خواهد بود...

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (52 مورد)
  • LG Forever
    LG Forever | ۱۰ شهریور ۱۳۹۳

    ایفون 6 coming soon

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی