ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال معرفی ساعت هوشمند جدید و SmartBand Talk توسط سونی در IFA

کمتر از یک هفته تا آغاز مراسم IFA 2014 باقی مانده و شرکت های زیادی قصد دارند محصولات خود را معرفی کنند. تا اینجای کار مشخص شده که سونی قصد دارد از موبایل و تبلت ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۹ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۵

کمتر از یک هفته تا آغاز مراسم IFA 2014 باقی مانده و شرکت های زیادی قصد دارند محصولات خود را معرفی کنند. تا اینجای کار مشخص شده که سونی قصد دارد از موبایل و تبلت جدید سری Z خود رونمایی کند. پیش از این هم از احتمال معرفی SmartWatch 3 خبر داده بودیم. اما حالا اطلاعات بیشتری در این رابطه منتشر شده.

بنا به گفته منابع خبرگزاری 9to5Google، سونی قصد دارد نسخه سوم ساعت هوشمند و همچنین یک گجت سلامتی جدید را در مراسم IFA 2014 معرفی کند. اول از ساعت هوشمند شروع کنیم: اسمارت واچ ۳ یک اندروید شخصی سازی شده توسط سونی خواهد داشت و به احتمال زیاد، از نظر ظاهر نرم افزار به رابط کاربری معروف سونی، Xperia UI نزدیک خواهد بود. به گفته کمپانی این اندروید نسبت به نسخه پوشیدنی (Android Wear) قابلیت و عملکرد بهتری خواهد داشت. این ساعت هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۱.۶۸ اینچی با رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل است و با داشتن گواهینامه IP58 در برابر آب مقاوم خواهد بود.

band
متاسفانه تصویر منتشر شده از این دو محصول کیفیت جالبی ندارد

از طرف دیگر ما یک گجت سلامتی جدید از سونی خواهیم دید که در اصل جانشین نسل قبلی SmartBandها خواهد بود. این دستگاه SmartBand Talk نام دارد و برخلاف نسخه قبلی، یک صفحه نمایش کوچک با تکنولوژی جوهر الکترونیکی خواهد داشت و به وسیله بلوتوث به تلفن های هوشمند متصل می شود. متاسفانه اطلاعات بیشتری از این محصول منتشر نشده.

اگر این شایعات حقیقت داشته باشند، سونی مراسم بسیار پر باری در IFA خواهد داشت. شما چه حدسی می زنید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • Sohfalp560
    Sohfalp560 | ۱۰ شهریور ۱۳۹۳

    من با اینحال ک ی اکسپریا ری خراب دارم(خودم خرابش کردم ولی کلن محصولی بود ک بدردم نمیخورد بعدن فهمیدم) از سونی خوشم میاد... بعد ایده‌برداری از ی محصولی چ ایرادی داره ک بعضیها میگن کپی برداری؟؟؟ اصن از اینا بگذریم این همه سال گذشت از دوران اوج اوجش ک بنظر من زمان پلی‌استیشن۱ بود، تمام این شرکتها از اپل گرفته تا سامسونگ و مایکروسافت همه اومدن با ایده برداری ‌(نه کپی) باعث سقوطش شدن و هیچ اعتراضی نکرد درحالیکه میتونست مث اپل شروع کنه به شکایت و شکایت کشی ک فلان چیزی ک درحد ی دکمست از من کپی کردید... همه‌ی اون دوران رو گذروند و رسید به اینجا ک هنوز هم حرف خودش رو میزنه و پر خلاقیت!!!

  • Erfanm
    Erfanm | ۹ شهریور ۱۳۹۳

    چقدر به صورت تصادفی شبیه Galaxy Gear هست!!

  • sackboy
    sackboy | ۹ شهریور ۱۳۹۳

    به شخصه به معتقدم اسمارت واچ قبلیه خوشگل تر بود. ولی اسمارت بند تاکه یه چیزی می شه!
    ولی من هنوز هم ساعت های هوشمندو بی مصرف و اسباب بازی می دونم و به نظرم هنوز هم ساعت معمولی بهتر از ساعت هوشمنده.

  • ali.n
    ali.n | ۹ شهریور ۱۳۹۳

    من کلا ایده ساعت هوشمند رو قبول ندارم و بی فایده میدونمش اما این اگر با صفحه نمایش جوهر الکترونیک بتونه مصرف باتری بهینه داشته باشه برای علاقمندان عالیه،،، اما بر عکس اسمارت بند تالک رو مفید و خوب میدونم همونطور که اسمارت بند سونی و گیر فیت سامسونگ الان خیلی عالی هستند.

  • ميلاد فضايي!!!
    ميلاد فضايي!!! | ۹ شهریور ۱۳۹۳

    تازه رفتم مطلب رو خوندم !!!
    خوب به نظر مياد مدل اسمارتبند تاك قابليت نصب سيمكارت دارد
    مربع كه هر ضلعش ٣٢٠ پيكسل باشه هم خوبه به شرطي كه زير پيكسلها و پنل خوبي روش گذاشته باشه
    يادمه آيپاد نانو مربع ٢٥٦ پيكسلي بود و همين اندازه اسمارت واچ ٣ بودش با ٨ گيگابايت حافظه داخلي و...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی