ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

Madden NFL Mobile؛ خشونت و استقامت

NFL یا لیگ ملی فوتبال، بدون ذره ای تردید پرطرفدارترین ورزش ایالات متحده محسوب می شود که مسابقه فینال آن تنها رخدادی است که میلیون ها آمریکایی را خانه نشین و کشور را به حالت تعطیلی می برد. ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۹ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

NFL یا لیگ ملی فوتبال، بدون ذره ای تردید پرطرفدارترین ورزش ایالات متحده محسوب می شود که مسابقه فینال آن تنها رخدادی است که میلیون ها آمریکایی را خانه نشین و کشور را به حالت تعطیلی می برد. البته، این ورزش خطرناک در سراسر جهان طرفدار دارد و الکترونیک آرتز به خوبی از این موضوع مطلع است.

برای اجرای بخش های مختلف بازی نیاز به اینترنت دارید. همانطور که از الکترونیک آرتز انتظار می رود و با توجه به اینکه بازی به تازگی منتشر شده، سرورهای آن مشکلات بسیاری برای بازیکنان ایجاد کرده اند اما قابل برطرف شدن هستند. این بازی تقریبا به صورت کامل برای دستگاه های موبایل ساخته شده. می توانید وارد لیگ شوید، تیم خودتان را بسازید و تا انتها پیش بروید.

unnamed

الکترونیک آرتز، همیشه برای بازی های ورزشی اش سنگ تمام می گذارد و تیم فنی مقتدری که دارد حتی برای دستگاه های کم قدرت موبایل (در مقایسه با کنسول های بازی و هیولاهای دنیای سخت افزار پی سی) آثاری خلق می کنند که الگوی دیگران می شود.

گرافیک این عنوان هم بدون شک جزو بهترین هاست و برای اجرای درست آن نیاز به گجت قدرتمندی دارید. بین موبایل و تبلت، گزینه اول تان تبلت باشد تا هم بازی را در ابعاد بزرگ تر تجربه کنید و هم گرافیک بهتری ببینید. حتما می دانید که استراتژی چیدن و دسترسی به کل صفحه نمایش اهمیت بالایی دارد، پس هر چه زمین بازی شفاف تر باشد، کار بازیکن هم آسان تر خواهد بود.

حجم ابتدایی دانلود اپلیکیشن کمتر از 100 مگ است اما برای دستگاه های مختلف (چه دستگاه های اپل و چه اندرویدی ها) باید دیتا دانلود کنید. بازی به رایگان توسط الکترونیک آرتز منتشر شده اما از پرداخت های درون برنامه ای برای دست یابی به محتوای بیشتر استفاده می کند.

Madden NFL Mobile

Madden NFL Mobile

سازنده: Electronic Arts قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 90.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • LG Forever
    LG Forever | ۱۰ شهریور ۱۳۹۳

    یه بازی کپی همین بازی هست اسمش Fanatical football حتما دانلو کنید اینم خیلی قشنگه

  • پيمان
    پيمان | ۹ شهریور ۱۳۹۳

    جونم آيفون چهارم كه بازي رو مثل حلوا اجرا ميكنه حالا اندرويدي هاي عزيز بيان ببينم كدوم گوشه هم رده آيفون چهار اين بازي رو اجرا ميكنه؟

  • behrad_jafari
    behrad_jafari | ۹ شهریور ۱۳۹۳

    يه سوال چرا هرچى صبر مى كنم load شدنش تموم نميشه ؟؟

  • mohsen
    mohsen | ۹ شهریور ۱۳۹۳

    ببخشید یه سوال بی ربط !

    کسی میدونه sims 4 کی عرضه میشه ؟؟؟
    ممنون میشم جواب بدین :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی