ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت نکسوس HTC با کاوری مشابه سرفس پرو ۳ ارائه خواهد شد

اکنون چندین ماه است شایعاتی به گوش می رسد که بر مبنای آنها گفته می شود قرار است تبلت نکسوس بعدی از گوگل توسط برند HTC تولید گردد و احتمالاً همزمان با عرضه ی رسمی اندروید L به ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۰:۰۷

اکنون چندین ماه است شایعاتی به گوش می رسد که بر مبنای آنها گفته می شود قرار است تبلت نکسوس بعدی از گوگل توسط برند HTC تولید گردد و احتمالاً همزمان با عرضه ی رسمی اندروید L به عموم معرفی و روانه ی بازار شود.

اما حالا گزارشی از وب سایت اندروید پلیس این شایعات را داغ تر نیز کرده است، زیرا سایت مذکور صحبت از یک کاور جذاب و تکنولوژیک برای تبلت مورد بحث به میان آورده. بر مبنای این گزارش یک سمت کاور یاد شده دارای خطوطی افقی بوده و این خطوط امکان تا شدن آن را فراهم می آورند که با این قابلیت می توان تبلت را در وضعیت ها و زوایای مختلفی قرار داد (چیزی مشابه اسمارت کاور اپل) و سمت دیگر آن نیز به یک کیبرد کامل QWERTY مجهز گشته است.

کیبرد مذکور شاید تا حدی شما را یاد تبلت سرفس پرو ۳ از مایکروسافت و ابزار مشابهی که به صورت مجزا برای آن ارائه می گردد بیاندازد، ولی جالب است بدانید HTC در طراحی این کیبرد شیوه ی اتصال از طریق بلوتوث ۴.۰ را مدنظر قرار داده و لذا کاور از تماس مستقیم به تبلت با کمک پین ها بی نیاز گشته.

2

یک باتری ۴۵۰ میلی آمپر بر ساعت نیز برای قدرت بخشیدن به کاور و کیبرد مورد بحث در نظر گرفته شده است که ظاهراً توسط پورتی میکرو USB مجدداً شارژ خواهد گشت. اندروید پلیس می افزاید در صورت صحت این اطلاعات و ارائه شدن کیبردی مشابه آنچه پیش از این به همراه سرفس دیده بودیم به نظر می آید گوگل هدفش را روی بالا بردن میزان بهره وری و کارایی توسط تبلت مذکور متمرکز نموده است و شاید هدفی بزرگتر مانند رقابت با مایکروسافت را در نظر داشته باشد.

شایان ذکر است پیش از این مایکروسافت با ارائه ابزارهای مشابه کروم بوک ها تلاش کرده بود تا بازاری که کمپانی گوگل در این زمینه برای خود به دست آورده است را هدف قرار دهد ولی حالا به نظر می آید این جنگ کهنه در میدان هایی تازه در حال از سر گرفته شدن باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • amirftma (طرفدار هیچ برندی نیستم!!!)
    amirftma (طرفدار هیچ برندی نیستم!!!) | ۱۱ شهریور ۱۳۹۳

    سری نکسوس خیلی دوس دارم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی