ایسوس تبلت VivoTab 8 خود را با سیستم عامل ویندوز ۸.۱ معرفی کرد
ایسوس در جریان رویداد IFA 2014 برلین از محصولات زیادی رونمایی کرد: ساعت هوشمند Zen Watch و تبلت اندرویدی خود با پردازنده ۶۴ بیتی با نام MeMoPad 7 از جمله آنها بودند. اما ماجرا هنوز ...
ایسوس در جریان رویداد IFA 2014 برلین از محصولات زیادی رونمایی کرد: ساعت هوشمند Zen Watch و تبلت اندرویدی خود با پردازنده ۶۴ بیتی با نام MeMoPad 7 از جمله آنها بودند. اما ماجرا هنوز تمام نشده و امروز تبلت ۸ اینچی با نام Vivo Tab 8 را با سیستم عامل ویندوز ۸.۱ معرفی کرد.
پردازنده این دستگاه همانند میمو پد ۷ با معماری ۶۴ بیت و از نوع Intel Atom Z3745 که یک چیپ چهار هسته ای با توان پردازشی ۱.۸۶ گیگاهرتزی است. جالب اینکه برد SoC استفاده شده در این تبلت، درست همانند نسخه اندرویدی است. همراه با این پردازنده، بسته به انتخاب شما، یک یا دو گیگابایت رم قرار دارد. فضای داخلی شما در این تبلت ۳۲ گیگابایت است که به وسیله پورت MicroSD تا ۶۴ گیگابایت دیگر هم می توانید به آن اضافه کنید.
اما برسیم به صفحه نمایش VivoTab 8 که یک نمایشگر ۸ اینچی با پنل IPS و رزولوشن ۸۰۰ در ۱۲۸۰ پیکسل است که به رقم تراکم پیکسلی ۱۸۸ پیکسل در هر اینچ می رسیم. ایسوس برای هر دو دوربین اصلی و دوم این تبلت، یک لنز ۲ مگاپیکسلی تعبیه کرده و همچنین، این دستگاه از یک باتری 15.2Wh (حدودا ۳۰۴۰ میلی آمپر) استفاده کرده است. نکته جالب توجه در این تبلت، وزن ۳۳۰ گرمی آن است که می توان گفت این دستگاه یکی از سبک ترین های این حوزه محسوب می شود.
به طور کلی باید گفت، ویوو تب ۸ در اصل نسخه کوچک تر شده VivoTab 8 Note است که در ابتدای سال میلادی معرفی شد. هنوز قیمت این تبلت جدید ایسوس مشخص نشده اما به زودی در رنگ های مشکی، سفید، بنفش و طلایی عرضه خواهد شد.
در ادامه مطلب تصاویر بیشتر از این محصول را خواهید دید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.












اين هم تغيرات و ديزاين جديد آيكون ها
چه خوشگله بیزحمت یه دونه مشکی
نمیدونم ایسوس چه گیری به صفحه HD داده!!!
لطفا یکم پیشرفت...
ساده و زیبا
188 ppi?
بچه ها کسی میدونه 8.1 به 9 رایگان آپدیت میشه یا نه؟
آخه اگه نشه که این اصلن ارزش خرید نداره
داداش اين مثل كامپيوترت مي مونه
رايگانم نشد كرك
dvd و فلش که نمیخوره
راستی یادم نبود ویندوز برای دستگاهای زیر 9 اینچ رایگانه
8 اینچ 330 گرم ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! یکم عجیب نیست؟؟؟!!!! :o
فعلا توي فكرم بانكي چيزي بزنم واسه خريد نوت ٤ :)
خوبه كه تعداد تبلت هاي با سيستم عامل ويندوز رو به رشد چون باعث رشد و بلوغ نرم افزارهاي لمسي ويندوز ميشه كه واقعا كمبود هم داره تو اين موضوع !!!
نه به لپ تاپ های ایسوس !! نه به تبلت هاش !! اختلاف از زمین تا آسمون !!
البته بیش تر از پنچره دیزاین !!
اره ولی این تبلتش طراحیش قشنگه ـ ـ ـ
تبلت های ایسوس تو این چند سال اخیر پیشرفت چشم گیری داشتند که آخرین ممو پد عرضه شده به ایران یعنی ممو پد 181 هشت اینچی خیلی عالی بوده و توی بنچمارک ها از ال جی جی 2 هم بهتر بوده یه چیزی معادل 35000 که این رقم فوق العاده ای تو تبلت با قیمت 650 هزار تومنه....