اپل قیمت و تاریخ عرضه آیفون های جدید را اعلام کرد
اپل در طی مراسم معرفی محصولات جدید اش از قیمت آیفون های جدید و همچنین ارزان تر شدن محصولات پیشین خود خبر داد. در این مراسم آیفون ۶ با قیمت ۱۹۹ دلار برای ظرفیت ۱۶ ...
اپل در طی مراسم معرفی محصولات جدید اش از قیمت آیفون های جدید و همچنین ارزان تر شدن محصولات پیشین خود خبر داد. در این مراسم آیفون ۶ با قیمت ۱۹۹ دلار برای ظرفیت ۱۶ گیگابایت آغاز می شود و تا ۳۹۹ دلار برای نسخه ۶۴ گیگابایت ادامه می یابد.
آیفون ۶ پلاس در سه ظرفیت ۱۶، ۶۴ و البته ۱۲۸ گیگابایت عرضه خواهد شد و هر کدام به ترتیب ۲۹۹، ۳۹۹ و ۴۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. نکته لازم به ذکر این است که آیفون های مذکور، با قرار داد ۲ ساله هستند و قیمت نسخه آنلاک هنوز اعلام نشده.
در این مراسم اپل آیفون ۵ سی را با قرار داد ۲ ساله به صورت رایگان و ۵ اس را ۹۹ دلار اعلام کرد.
آیفون ۶ از ۱۹ سپتامبر (۱۰ روز دیگر) برای فروش عرضه خواهد شد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
پایان کنفرانس ممکنه کلا من رو نبیند یا ممکنه اپلی تر ببینید !!
همینجا مراسمو تعطیل اعلام میکنم همه برن خونه هاشون
صدق الله العلی العظیم
دستتونم دردنکنه بابت همه چی
ساعت رو ببینید چه خوشگله
اپل واقعا PayPal را مورد تحقیر قرار داده با سیستم جدید خود
مانی جان جوگیریا!!!
گوگل والت ۳ سال هس که داره با پیمنت متد ان اف سی کار. میکنه!!!
فک کنم امسال ، فروش آیفون فایو اس ، بیشتر از بقیه بشه !
شما رو نميدونم ولي من ميخرمش
ايواچ وارد ميشود...
اپل بازم میلیونی خواهد فروخت ولی برای من دیگه مرده میفهمی مردددددددددددددهههههههههههههههههههه!!!!!!!!!!!
فقط خوشحالم که طرفدار چنین شرکتی نیستم ـ خیلی خوشحالم ـ
چرا؟
ولي من خوشحالم كه طرفدار اين شركت هستم
نباش کسی زورت نکرده تو یه روز نظر نزاری چیزی ازت کم نمیشه به ارزش سایت افزوده میشه
تنها خوبيه ٦ اين بود كه باعث شد 5s ارزون بشه :)
مگه میخواد چقدر ارزون بشه تو ایران ؟
لطفا مشخصا بنويسيد كه از چه چيزي در آيفون ٦ ناراضي هستيد. مگه شما چه انتظاري از آيفون 6 داشتيد؟ پردازنده رو كه سريع تر كرده. صفحه نمايش نيز بزرگ شده و تنوع سايز داره. به تبع افزايش پيكسل ها، پردازنده گرافيكي هم كه سريع تر شده. دوربين با لرزشگير اپتيكال هم كه در مدل بزرگه اضافه كرده، مصرف باتري پردازنده نيز بهينه شده. كنتراست و زاويه ديد صفحه نمايش هم كه نسبت به مدل قبلي خيلي بهتر شده - شايد شما بلحاظ لبه هاي گرد، نبودن رزولوشن Full-HD در مدل ٤.٧ اينچي و يا عدم ارتقا رزولوشن دوربين اين مدل را نمي پسنديد. آيا اين موارد در استفاده تأثير محسوسي خواهند گذاشت؟ ضمنا توجه داشته باشيد كه بدليل سياست اپل در سازگاري با اپ هاي موجود، عمده اپ هاي موجود بدون نياز به تغيير يا Resize شدن عناصر گرافيكي و آيكن هايشان و با همان كيفيت تصاوير Pixel Perfect در مدل 4.7 اينچي كه پر فروش تر است ارتقا خواهند يافت. منظورم اين است كه نسخه آتي اپ ها بدليل سازگاري دانسيته پيكسل ها با نسخه قبلي، براحتي توسط توسعه دهندگان تهيه مي شود. و اين يعني حفظ بيشترين سازگاري در پرفروش ترين مدل. - در خصوص عدم افزايش رزولوشن دوربين، به مشكلات افزايش حجم عكس ها (بلحاظ ذخيره روي فلش، قدرت پردازشي اپ ها و انتقال به آيكلاد) هم توجه كنيد. سياست اپل در ارائه آيفون 5 اس هم بهبود كيفيت دوربين، بدون افزايش رزولوشن بود. ممكن است شكل ظاهري آيفون شش رو نپسنديد. اما مطمئن باشد كه در شرايط موجود، بهترين تصميم ها در مورد طراحي سخت افزاري آن گرفته شده است.
تنها پیشرفتش نسبت به نسل قبلی خودش بود همین .
مگه قراره اينا رو خريد!؟