ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
آیفون 6 اپل iphone 6 apple
تکنولوژی

اپل قیمت و تاریخ عرضه آیفون های جدید را اعلام کرد

اپل در طی مراسم معرفی محصولات جدید اش از قیمت آیفون های جدید و همچنین ارزان تر شدن محصولات پیشین خود خبر داد. در این مراسم آیفون ۶ با قیمت ۱۹۹ دلار برای ظرفیت ۱۶ ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ | ۲۲:۲۴

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اپل در طی مراسم معرفی محصولات جدید اش از قیمت آیفون های جدید و همچنین ارزان تر شدن محصولات پیشین خود خبر داد. در این مراسم آیفون ۶ با قیمت ۱۹۹ دلار برای ظرفیت ۱۶ گیگابایت آغاز می شود و تا ۳۹۹ دلار برای نسخه ۶۴ گیگابایت ادامه می یابد.

آیفون ۶ پلاس در سه ظرفیت ۱۶، ۶۴ و البته ۱۲۸ گیگابایت عرضه خواهد شد و هر کدام به ترتیب ۲۹۹، ۳۹۹ و ۴۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. نکته لازم به ذکر این است که آیفون های مذکور، با قرار داد ۲ ساله هستند و قیمت نسخه آنلاک هنوز اعلام نشده.

در این مراسم اپل آیفون ۵ سی را با قرار داد ۲ ساله به صورت رایگان و ۵ اس را ۹۹ دلار اعلام کرد.

آیفون ۶ از ۱۹ سپتامبر (۱۰ روز دیگر) برای فروش عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (40 مورد)
  • سوتابایت
    سوتابایت | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    پایان کنفرانس ممکنه کلا من رو نبیند یا ممکنه اپلی تر ببینید !!

  • WOLF
    WOLF | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    همینجا مراسمو تعطیل اعلام میکنم همه برن خونه هاشون
    صدق الله العلی العظیم
    دستتونم دردنکنه بابت همه چی

  • رحمان
    رحمان | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    ساعت رو ببینید چه خوشگله

  • فربد
    فربد | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    اپل واقعا PayPal را مورد تحقیر قرار داده با سیستم جدید خود




    مانی جان جوگیریا!!!
    گوگل والت ۳ سال هس که داره با پیمنت متد ان اف سی کار. میکنه!!!

  • دستمال کاغذی
    دستمال کاغذی | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    فک کنم امسال ، فروش آیفون فایو اس ، بیشتر از بقیه بشه !

  • Alireza007
    Alireza007 | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    شما رو نميدونم ولي من ميخرمش
    ايواچ وارد ميشود...

  • ریک
    ریک | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    اپل بازم میلیونی خواهد فروخت ولی برای من دیگه مرده میفهمی مردددددددددددددهههههههههههههههههههه!!!!!!!!!!!

  • حامی اندروید
    حامی اندروید | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    فقط خوشحالم که طرفدار چنین شرکتی نیستم ـ خیلی خوشحالم ـ

    • نام کاربری
      نام کاربری | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

      چرا؟

    • Alireza007
      Alireza007 | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

      ولي من خوشحالم كه طرفدار اين شركت هستم

    • یه بنده خدا
      یه بنده خدا | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

      نباش کسی زورت نکرده تو یه روز نظر نزاری چیزی ازت کم نمیشه به ارزش سایت افزوده میشه

  • NewBee
    NewBee | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    تنها خوبيه ٦ اين بود كه باعث شد 5s ارزون بشه :)

    • pooya
      pooya | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

      مگه میخواد چقدر ارزون بشه تو ایران ؟

    • سامان
      سامان | ۱۹ شهریور ۱۳۹۳

      لطفا مشخصا بنويسيد كه از چه چيزي در آيفون ٦ ناراضي هستيد. مگه شما چه انتظاري از آيفون 6 داشتيد؟ پردازنده رو كه سريع تر كرده. صفحه نمايش نيز بزرگ شده و تنوع سايز داره. به تبع افزايش پيكسل ها، پردازنده گرافيكي هم كه سريع تر شده. دوربين با لرزشگير اپتيكال هم كه در مدل بزرگه اضافه كرده، مصرف باتري پردازنده نيز بهينه شده. كنتراست و زاويه ديد صفحه نمايش هم كه نسبت به مدل قبلي خيلي بهتر شده - شايد شما بلحاظ لبه هاي گرد، نبودن رزولوشن Full-HD در مدل ٤.٧ اينچي و يا عدم ارتقا رزولوشن دوربين اين مدل را نمي پسنديد. آيا اين موارد در استفاده تأثير محسوسي خواهند گذاشت؟ ضمنا توجه داشته باشيد كه بدليل سياست اپل در سازگاري با اپ هاي موجود، عمده اپ هاي موجود بدون نياز به تغيير يا Resize شدن عناصر گرافيكي و آيكن هايشان و با همان كيفيت تصاوير Pixel Perfect در مدل 4.7 اينچي كه پر فروش تر است ارتقا خواهند يافت. منظورم اين است كه نسخه آتي اپ ها بدليل سازگاري دانسيته پيكسل ها با نسخه قبلي، براحتي توسط توسعه دهندگان تهيه مي شود. و اين يعني حفظ بيشترين سازگاري در پرفروش ترين مدل. - در خصوص عدم افزايش رزولوشن دوربين، به مشكلات افزايش حجم عكس ها (بلحاظ ذخيره روي فلش، قدرت پردازشي اپ ها و انتقال به آيكلاد) هم توجه كنيد. سياست اپل در ارائه آيفون 5 اس هم بهبود كيفيت دوربين، بدون افزايش رزولوشن بود. ممكن است شكل ظاهري آيفون شش رو نپسنديد. اما مطمئن باشد كه در شرايط موجود، بهترين تصميم ها در مورد طراحي سخت افزاري آن گرفته شده است.

      • TROOL
        TROOL | ۱۹ شهریور ۱۳۹۳

        تنها پیشرفتش نسبت به نسل قبلی خودش بود همین .

  • AliReza Talebi
    AliReza Talebi | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    مگه قراره اينا رو خريد!؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی