ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

سایت اپراتور China Mobile مشخصات کامل آیفون ۶ را لو داد

این روزها چینی ها غوغا کرده اند؛ از آیفون ۶ روشن گرفته تا مشخصات فنی! حدود ۱۲ ساعت تا آغاز مراسم امشب اپل زمان باقی مانده که وب سایت اپراتور چینی China Mobile تمام مشخصات ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ | ۰۹:۲۷

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

این روزها چینی ها غوغا کرده اند؛ از آیفون ۶ روشن گرفته تا مشخصات فنی! حدود ۱۲ ساعت تا آغاز مراسم امشب اپل زمان باقی مانده که وب سایت اپراتور چینی China Mobile تمام مشخصات سخت افزاری آیفون ۶ نسخه ۴.۷ اینچی را لو داد. چاینا موبایل که یکی از بزرگترین اپراتورهای مخابراتی دنیاست، پردازنده آیفون جدید را از نوع A8 و چهار هسته ای اعلام کرده، یعنی برخلاف شایعات پیشین که حکایت از دو هسته ای بودن پردازنده داشت.

این اپراتور مخابراتی رزولوشن صفحه را ۷۵۹ در ۱۱۳۴ پیکسل اعلام کرده و همچنین، جنس شیشه نمایشگر از نوع یاقوت کبود خواهد بود. این موضوع را پیش از این تحلیلگر اپل، مینگ-چی کو، این طور گفته بود که تنها نسخه ۱۲۸ گیگابایتی فبلت ۵.۵ اینچی اپل این جنس شیشه محافظ را خواهد داشت.

چاینا موبایل گفته که اپل دوربین اصلی آیفون ۶ را ۸ مگاپیکسلی و دوربین دوم را ۲.۱ مگاپیکسلی در نظر گرفته. همچنین آیفون ۶ در چهار ظرفیت ۱۶، ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد. همچنین تمام این مدل ها کاملا ضد آب و گرد و غبار هستند که این قابلیت در صورت تایید، برای علاقه مندان این شرکت بسیار خوشحال کننده خواهد بود. آیفون ۶ در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی عرضه خواهد شد و ابعادی معادل ۱۳۸ در ۶۷ میلیمتر و با ضخامت ۷ میلیمتر خواهد داشت.

این اپراتور چینی در رابطه با زمان عرضه گفته که فروش این محصول از تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) به طور رسمی آغاز می شود. همچنین نسخه ۵.۵ اینچی مطابق با شایعات پیشین، کمی دیرتر به بازار عرضه خواهد شد و مشخصات فنی آن هنوز در دسترس نیست.

این که مشخصات فنی آیفون ۶ در وب سایت یک اپراتور چینی قرار گرفته دلیل استناد ما نخواهد شد و فعلا باید صبر کنیم تا ببینیم چه مقدار ای این اطلاعات حقیقت دارند. امشب وبلاگ نویسی زنده و پوشش تصویری دیجیاتو از مراسم اپل را فراموش نکنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (68 مورد)
  • متفكر متكبر مكدر شده از تقدير!!
    متفكر متكبر مكدر شده از تقدير!! | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    چرت گفته ! مگه اينكه نسبت تصوير عوض شده باشه ! آخه الآن ١١٣٦ پيسكل بر ٦٤٠ پيكسل هست
    دوربين هم ١٠ مگاپيكسل كاملا كافيه
    بعضي سايتها خيلي زودتر لو دادند
    http://www.phonearena.com/phones/Apple-iPhone-6_id8346

  • MasouD
    MasouD | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    من واقعا از همه محصولات اپل استفاده ميكنم و خيلى راضى هستم ولى نميدونم چرا اين يكى به دلم نشسته

  • سوتابایت
    سوتابایت | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    من الان یه رابطه کشف کردم!!
    9sep معرفی آیفون
    19sepعرضه آیفون
    22sep تولد من!!
    چه رابطه مقدسی!!!

    • جغد
      جغد | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

      سوتابایت خوب زرنگ شدیا !!!
      حالا اینو گفتی که واست کادو تولد بخریم ؟؟؟
      نه حاجی اصلا از این خبرا نیست الکی شیکمتو صابون نزن !!!
      (:

    • نوید
      نوید | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

      منم الان یه رابطه کشف کردم!!
      ۹sep معرفی آیفون + تولد من!

      • جغد
        جغد | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

        !
        (:

  • جغد
    جغد | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    ای خدا کاری کن از دیدن آیفون 6 هممون به وجد بیایم !!!
    از استرس مراسم امشب ناخونای دستم تا آرنج تو دهنم رفتن در هم نمیان !!!

  • Mehdia_St
    Mehdia_St | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    طراحیش عقب گرده به پای فایو اس نمیرسه همین که بزرگتر شده خیلی خوبه ولی فک نکنم چیز جدیدی از نظر سخت افزارانچنانی داشته باشه ای او اس هشت هم معرفی شده ولی من پول گیرم بیاد صد در صد میخرم از نظر طراحیشم خوبه بابا زیاد سخت نگیرین همینم عالیه واسه من میمونه باطری خوب بزنه رو ایفون تا پول دستم بیاد میخرم هیچی اکوسیستم اپل نمیشه مخصوصا عاشق سیستم عاملش هستم منتظرش هستم به شدت دیشب خواب ایفون ۶ دیدم ولی یادم نی سعی میکنم یادم بیاد

    • ruholah_rowzan
      ruholah_rowzan | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

      درسته، طراحی آیفون 6 بدون طرفداری از هیچ برندی ضعیف شده!
      شبیه به گوشی های جدید اچ تی سی شده!
      اون پشت آیفون 5اس با 2 خط مشکی پایین و بالاش واقعا شیک و باکلاس بود، در صورتی که 6 هیچ نکته ی خاصی تو طراحیش نبود که نظرم رو جلب کنه!
      اما اکوسیستم اپل همچنان در ایران ناکارامد و نسبت به اندروید یک قدم عقب تر قرار می گیره!
      البته اپل کارش سورپرایزه، منتظر مراسم امشب و خدمتی دیگه به دنیای تکنولوژی هستیم!

    • سامان
      سامان | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

      دوست عزيز، اين چه جور متن نوشتنه؟ لطفا قبل از ارسال متن خود را ويرايش كنيد. ضمنا يعني چي كه ديشب خوابشو ديدم يادم نمياد؟ مفيدتر بنويسيد.

    • رضا
      رضا | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

      بين جمله هات نقطه بگذار.

  • متفكر متكبر مكدر شده از تقدير!!
    متفكر متكبر مكدر شده از تقدير!! | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    كنفرانس اپل و شعر الهام گرفته از خواننده بابك جهان بخش آلبوم زندگي من
    چقدر اين لحظه هاي قبل كنفرانس اپل نفس گيره
    همينجور پيش بريم ### يكروز همه كنفرانسهاشون به باد ميره
    (همينطور پيش برويم همه چيزشون لو ميره)
    هواسم نيست به ifa كه داره از هم ميپاشه
    (هواسشون نيست به بقيه كه دارند ميتركند)
    بگذار اين كنفرانس شبيه يك كنفرانس عادي باشه !
    يكم سايتت را عوض كن شايد مطلب بهتري ديدي
    $خودت را جاي من فرض كن شايد حالم رو فهميدي $
    (يكم تعصبت را كم كن شايد حرف من را بهتر فهميدي)
    تا شايد بهتر اپل را ديدي

    بگذار محدود بشم با اپل
    به چيزهايي كه دوست دارم
    من از هر چيزي غير از اپل به حد مرگ بيذارم
    بگذار اين كنفرانس از تعصب دور شه

    و ...
    براي اين كوتاه بود تا زياد به زحمت نيفتند براي بررسي نظر!!

  • وحید
    وحید | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    متاسفانه سایتهای ایرانی خبرهارو خیلی دیر پوشش میدن این خبر همراه با فیلم کاملش چند روزه تو چند سایت بوده فیلمشم از اپارات میتونید نگاه کنید

    • سوتابایت
      سوتابایت | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

      این خبر برای چند ساعت پیشه!! چرا حرف مفت می زنی!!

      • وحید
        وحید | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

        اگه فکر میکنی من حرف مفت میزنم کور نیستی برو سایت اپارات ببین تاریخ فیلم مال سه روز قبل هستش بچه جون

        • سوتابایت
          سوتابایت | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

          مگه من عکس شو گفتم!!برو تو همیت سایت عکس و فیلمش موجوده!! برای ۳ روز پیش!!!
          شما ام برو فون آرنا ببین مطلب برای چند ساعت پیشه!!
          مد شد جدیدن گیر می دن عکس مطلب قدیمیه!!!

          • وحید
            وحید | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

            من این فیلم بررسی رو دو روز قبل از اپارات نگاه کردم نمیدونم چرا باورتون نمیشه به جان خودم این سایتها خبرو دیر پوشش دادن

        • سوتابایت
          سوتابایت | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

          http://digiato.com/article/2014/09/07/تصاویر-و-ویدیوی-لو-رفته-از-آیفون-۶-روشن/
          لینک اون خبری که شما می گید در دیجیاتو!!
          این خبر اون نیست !!

          • وحید
            وحید | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

            نه دوست عزیزم من از این سایت نگاه کردم http://cafefarda.ir /?id=1486

          • TROOL
            TROOL | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

            چرا نمیتونین مودبانه با هم بحث کنین؟
            حالا بوده که بوده نبوده هم که نبوده امشب همه چی معلوم میشه.

  • سوتابایت
    سوتابایت | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    دیشب خواب دیدن هم کلا روی اپل بود!!
    12ساعت!! فقط 12ساعت!!
    جان من حافظه ۱۶ رو بردار!!!

    • سهیل
      سهیل | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

      16 هم تو آیفون هم آیپد همچنان بیشترین مشتری را داره. خیلیا واقعا نیاز ندارن. ولی برای من یکی 128 هم کمه

      • Thinkdifferent
        Thinkdifferent | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

        من وقتی میخواستم آیپد بخرم دلم ۱۲۸ میخواست ولی چون پول نداشتم ۱۶ خریدم الانم ظرفیتش تو مخممه ولی عوضش یه چیز خوب تو دستمه به نظر من ۱۶ حذف نشه خیلی بهتره

  • وحید
    وحید | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    این عکس که گذاشتید قسمتی از فیلم بررسی هست که چند روزه تو سایت اپارات هستش اونجا میتونید نگاه کنید فکر کنم ایفون6 چیزی نداره که لو نرفته باشه

    • iPooya
      iPooya | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

      آقا اون كه تو ميگي قديميه! حتي طرف شلوارك هم پوشيده بود!

  • Sherlock
    Sherlock | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    امان از دست این چینی ها !!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی