تماشا کنید: جانی آیو از طراحی آیفون های جدید و ساعت هوشمند اپل می گوید
کمتر کسی است که از نقش پر رنگ سر جانی آیو در اپل مطلع نباشد. امروز اپل جدیدترین دستاورد های این نابغه دنیای طراحی را به جهانیان معرفی کرد. آیفون ۶ با توجه به بزرگتر ...
کمتر کسی است که از نقش پر رنگ سر جانی آیو در اپل مطلع نباشد. امروز اپل جدیدترین دستاورد های این نابغه دنیای طراحی را به جهانیان معرفی کرد.
آیفون ۶ با توجه به بزرگتر شدن ابعاد نمایشگرش، متفاوت ترین موبایل هوشمند اپل تا به امروز است. این دستگاه زبان طراحی آیفون را تا حد بسیاری تغییر داده و باگوشه های گرد خود، ارگونومی را وارد مرحله ای جدید کرده است.
علاوه بر آیفون ها، ساعت هوشمند اپل نیز دستگاهی است که از آن انتظار می رود دنیای پوشیدنی ها را تحت تاثیر خود قرار دهد. Apple Watch به گفته گزارشگران، کیفیت ساخت بسیار مطلوبی دارد و به خوبی بر روی دست جای می گیرد.
بی شک صحبت از محصولات جدید بسیار است، اما هیچ چیز شنیدن داستان طراحی آن ها از زبان شخص جانی آیو نمی شود. در ویدیو های رسمی زیر که توسط اپل منتشر شده، شما می توانید در ماجرای طراحی محصولات جدید با جانی آیو همراه شوید.
ویدیو Apple Watch :
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/iWatch.mp4"]
ویدیو iPhone 6 :
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/iPhone6.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
انتظارات شما خیلی بالا رفته !
انشاالله سال بعد درست میشه.
اخه با چه رویی داری در مورد طراحی حرف می زنی.
طراحیت برا 5s عالی بود اما این دفعه رو گند زدی.شایدم انتظارات ما بالا رفته اما همیشه اپل بخاطر طراحیه عالی و لوکسش تحسین می کنند نه طراحیه خیلی خوب یا خوب
کلا به محصولات اپل و طراحیهای این کمپانی معظم علاقمندم اما واقعا امشب یک مقدار برام کسل کننده بود . تصور میکنم قیمت آیفون 5 در ایران یا صعود کنه یا ثابت بمونه چون طراحی بسیار زیبایی داره
لحن آیو ، خیلی خوشگله!
ولی الان یه مشکلی هست ، این قدر تعداد پست ها زیاده ، قاطی می کنی که کدوم رو خوندی !
شما برو به فکر ساخت چشم وزغ نما باش
بابا سامسونگم لنزش برجستس اخه این همه زایع؟
خدایی کجاش زشته ترول های سامسونگی !؟؟؟ چرا میاین جو اینجارو خراب کنین؟
تو رو خدا سرتو از این سایت که یه مشت اپلی بی منطق اینجان ببر بیرون برو سایت های خارجی رو ببین چقدر بازخورد منفی داشته مراسم اپل.تعصب حدی داره.آخه آیفون چه نوآوری داشت؟ به خدا نوآوری سامسونگ تو نوت و اس5 خیلی بیشتر بود.ultra power saving اس 5 میارزه به کل مراسم امشب اپل
ببین من خودم یه نظر گنده ی انتقاد آمیز نوشتم ولی دلیل نمیشه به خاطر رفتار یه نفر شما بیای بگی تو این سایت یه مشت اپلی بی منطق ریخته.اینجا کلی اپلی با منطق هم هست و شما داری بهشون توهین میکنی
اقا ما ترول تو با منطق.الان ok شد دیگه؟؟
همه قبول دارن نسبت به 5s گند زد... اوج نوآوریش هم این بود که میشه به صورت عمودی هم استفاده کرد اونم فقط مدل 5.5 اینچی!!! D: خخخ
تعصب تا این حد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! واسه ادم ضرر داره من به نوت 4 هم خرده گرفتم ولی خدایی یه نگاه به این گوشی6+ بکن مشخصاتش با اس 4 سامی برابری میکنه
اس4؟؟؟
این تازه رسیده به اس3 سامی...
این مقایسه رو ببین و خودت تشخیص بده:
http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone2=4238
ماست فروش نمیگه ماست من ترشه... اینم حکایت الان اپل و جانی آیو
ويديو ها رو از سايت خود اپل تماشا كردم
وقتي آيو صحبت مي كنه آدم يه احساس لذتي درونش مي كنه
ديده شده يكي از دلايل اين كه بعضي ها آيفون مي خرند همين ويديوهاي معرفي جاني آيوه :)
مثه کویتی پور!
جانی گند زدی توجیه نکن تو باعث شرمندگیه طرفدارات شدی.اون اپل واچ چیه آخه چرا انقدر ضخیمه من با این که اپلی بودم ولی صد در صد نوت 4 میخرم
خرید نوت 4 اگزینوس بنظرم بهترین گزینه هستش با شما موافقم
من از ایو تعجب کردم خدایی چطوری یه همچین طراحی تونسته بکنه ؟؟ نه به طراحی IOS 7 که اینقدر زیبا شده بود نه به این طراحی زشت
احتمالا قبل طراحی چیزی زده بوده یا خورده بوده
بیکارینا ! نصفتون هم که فقط آرزوی خرید گدجت هارو دارید و پولش و ندارید. پس چرا انقدر وقت با ارزش خودتونو صرف این بحث ها می کنید ؟
هر بار کنفرانس اپل میشه اول کلی شایعه میاد. بعد کلی دعوا بین کاربران. بعد محصول معرفی میشه همه کلی بد و بیراه میگن که این چیه اصلا کاربرد نداره مثل وقتی که آیپد معرفی شد. بعد هم همه دنیا و میگیره و همونا میگن کاش منم داشتم. چه کاریه آخه. برید دنبال پول و زندگی :D lol
## خورده ميخوام هیچی نگه
-----------------
بابا تعصبتون تو حلق آیو
یعنی با ادب بودن اینقدر سخته؟؟؟؟ هیچ گزینه ای جز این کلمات وجود نداشت؟