ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیشنهاد سامسونگ برای شروع سال تحصیلی جدید

همیشه پایان تعطیلات و آغاز سال تحصیلی جدید، شرایط زندگی همه افراد را دچار تغییرات زیادی می کند. در این بین با پیشرفت تکنولوژی و ظهور تلفن های هوشمند و تبلت ها، ما حضور گجت ها ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱ مهر ۱۳۹۳ | ۱۶:۵۸

همیشه پایان تعطیلات و آغاز سال تحصیلی جدید، شرایط زندگی همه افراد را دچار تغییرات زیادی می کند. در این بین با پیشرفت تکنولوژی و ظهور تلفن های هوشمند و تبلت ها، ما حضور گجت ها را در زندگی خود بیش از پیش حس می کنیم و این حضور، می توند در دوران تحصیل هم اثرات مثبتی بگذارد، البته به شرط شناخت استفاده صحیح!

روز گذشته ما در جعبه ابزار دیجیاتو، ۱۲ اپلیکیشن مناسب دوران تحصیل را برای شما معرفی کردیم و حالا، دفتر سامسونگ مطلبی را در اختیار دیجیاتو قرار داده که مدعی شده برخی از ابزارهایش برای دانشجویان و دانش آموزان در دوران تحصیل بسیار کاربردی خواهد بود. اگر از قشر محصلین هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

با پایان تابستان و  شروع سال تحصیلی جدید، بیشتر پدر و مادرها با فهرست بلند بالایی از لوازم برای بازگشت فرزندانشان به مدرسه روبرو می‌شوند. دانشجویان هم خود را برای یک‌ سال پرکار، آماده می‌کنند و بهتر است از ابتدای سال به فکر تهیه ابزارهای لازم آموزشی باشند. این روزها آموزش و یادگیری با وجود ابزارهایی که فناوری در اختیار دانش‌آموزان و دانشجویان قرار داده، راحت‌تر و دلپذیرتر شده است.

Galaxy Tab S

tab-s-10.5-retail-1

دانش‌آموزان و دانشجویان طی سال تحصیلی باید از پس مجموعه فعالیت‌های فوق برنامه آموزشی و برنامه‌های اجتماعی‌شان برآیند. تبلت Galaxy Tab S (گلکسی تب اس) با استفاده از برنامه ساده تقویم و برنامه‌ریزی و همچنین مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های مختلف آموزشی و شبکه‌های اجتماعی، راه‌حل ساده‌ای برای تنظیم مؤثر وقت  فراهم آورده است. Galaxy Tab S  به عنوان نازک‌ترین و سبک‌ترین تبلت سامسونگ که تاکنون ساخته شده، دانش‌آموزان و دانشجویان را از حمل کلاسورها و کتاب‌های درسی خلاص می‌سازد و تمامی اقلام موجود در کوله پشتی آن‌ها را در یک وسیله سبک و چند منظوره خلاصه می‌کند. این تبلت با صفحه نمایش چهار میلیون پیکسلی، دارای امکانات زیادی برای فعالیت‌های تحقیقاتی است؛ مانند اپلیکیشن‌هایی که می‌توانند به راحتی اسلایدهای نمایشی و گزارش‌های چند رسانه‌ای به وجود آورند. Google Play (گوگل پلی)  نیز به کاربران Galaxy Tab S اجازه می‌دهد به دنیایی از کتاب‌ها و ابزارهای ایده‌آل برای تحقیق در موضوعات مختلف درسی، دسترس داشته باشند.

یادداشت‌برداری نیز با این تبلت بسیار آسان است. کسانی که تایپ کردن را به فناوری Swipe ترجیح می‌دهند، می‌توانند با استفاده از صفحه کلیدی که از طریق بلوتوث به این تبلت وصل می‌شود، به راحتی تایپ کنند. همچنین  با سیستم کنترل اثر انگشت Synaptic، این تبلت از حریم خصوصی اطلاعات افراد محافظت می‌کند.

Gear 2

nexusae0_Group_Gear-2-Gear-2-Neo

Gear 2 (گیر 2)  با ویژگی‌های فنی پیشرفته‌ و با امکانات اصلی گوشی‌های هوشمند Galaxy، دسترسی به ایمیل، تماس‌های تلفنی، پیامک‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی را فراهم می‌کند.

Gear 2 به کاربران امکان می‌دهد عکس‌هایی با ۹ ثانیه پیام صوتی بگیرند. این وسیله ابزاری ایده‌آل برای به اشتراک گذاشتن خاطرات خوش دوران تحصیل به شمار می‌آید. Gear 2 برنامه پخش موسیقی نیز دارد که می‌تواند به هدست‌های بلوتوث متصل شود و راه رفت و برگشت به مدرسه و دانشگاه را خوشایندتر کند.

Gear 2 برای جوانان و نوجوانانی که مایل هستند به فعالیت‌های ورزشی‌شان که در تابستان آغاز کرده‌اند ادامه دهند، یک برنامه گام‌شمار دارد که آن‌ها را تشویق می‌کند هر روز 10 هزار گام راه بروند. در ضمن با ثبت اطلاعات مربوط به سلامتی، مثل ضربان قلب و کالری‌های سوزانده شده، برای افرادی که دچار اضافه وزن هستند یا مایل‌اند تناسب اندام خود را حفظ کنند، امکانات ویژه‌ای فراهم می‌کند.  Gear 2 در برابر آب و غبار مقاوم است و می‌توان از آن در سفرهای آموزشی در بیابان و یا آب و هوای بارانی استفاده کرد.

Gear Fit

Gear_Fit_Black_04

Gear Fit (گیر فیت) [بررسی دیجیاتو: سامسونگ Gear Fit] با توجه به ویژگی‌ها و نیازهای ورزشکاران طراحی شده و با صفحه لمسی خمیده و مدرن Super AMOLED (سوپر آمولد)، توجه همه را جلب می‌کند. Gear Fit همراه با مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌ها که با دیگر محصولات سری Galaxy متناسب است، عرضه می‌شود تا کاربران را از ایمیل‌ها، تماس‌های تلفنی، رسانه‌های اجتماعی و پیامک‌هایشان مطلع کند. Gear Fit دارای بندهای رنگی قابل تعویضی است که می‌توان آن را با رنگ لباس‌های ورزشی هماهنگ کرد. با توجه به طراحی باریک و خمیده Gear Fit، می‌توان به صورت افقی یا عمودی به نمایشگر  آن نگاه کرد و جهت صفحه ساعت را متناسب با سلیقه تغییر داد.

Galaxy K Zoom

Galaxy-K-zoom_Shimmery-White_03

K Zoom Galaxy (گلکسی کی زوم) [بررسی دیجیاتو: سامسونگ Galaxy K Zoom؛ چشم سوم] یک دوربین عکاسی سریع است که به نوجوانان و جوانان اجازه می‌دهد در عین فعالیت‌هایشان،  با هم در ارتباط باشند و لحظات ارزشمند مدرسه و دانشگاه را ثبت و بلافاصله در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

Selfie Alarm   قابلیت ویژه این گوشی است که بهترین عکس از میان سه سلفی‌ای که ظرف دو ثانیه قبل گرفته شده را انتخاب می‌کند، تا بلافاصله بارگذاری و در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود. حالت‌ها و فیلترهای بیشتر عکاسی نیز قابل دانلود است تا به عکاسان فعال، امکان گرفتن عکس دلخواهشان را بدهد. برای عکاس‌های آماتور که نیازمند راهنمایی باشند، قابلیت Pro Suggest (پیشنهاد حرفه‌ای) K Zoom Galaxy عکس را تحلیل می‌کند و پنج فیلتری را که مناسب‌تر است، پیشنهاد می‌دهد.

K Zoom Galaxy با قابلیت زوم اپتیکال 10 برابر، برتری ویژه‌ای به یک دستگاه همراه دو کاره دارد و برای سفرها، گردش‌های مدرسه و دانشگاه بسیار کارآمد است؛ چرا که به دانش‌آموزان و محصلان امکان می‌دهد از طریق قابلیت‌های معمول مکالمه و تبادل پیام در گوشی‌های هوشمند و همچنین امکانات ویژه ارسال عکس‌، با خانواده و دوستان خود در تماس باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (52 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲ مهر ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه

  • Mehrad97
    Mehrad97 | ۱ مهر ۱۳۹۳

    یک ساعت قبل چیه؟؟؟من ک همین الان گذاشتم!!!!!چرا قاتی کرده این؟!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی