ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

2 مانیتور جدید مخصوص بازی ایسر با قابلیت G-Sync انویدیا معرفی شدند

ایسر دو مدل جدید از مانیتورهایش که با قابلیت G-Sync انویدیا هماهنگی دارند را به خط تولید خود افزود. مدل های 27 (XB270H) و 28 (XB280HK) اینچی که برای هر گیمری رویایی هستند. این تکنولوژی، ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۳ | ۱۴:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ایسر دو مدل جدید از مانیتورهایش که با قابلیت G-Sync انویدیا هماهنگی دارند را به خط تولید خود افزود. مدل های 27 (XB270H) و 28 (XB280HK) اینچی که برای هر گیمری رویایی هستند. این تکنولوژی، نرخ Refresh مانیتور را با هسته گرافیکی همگام می کند که نتیجه آن تصویری روان تر و جلوه های بصری یکپارچه است.

ایسر XB280HK، یک مانیتور رده بالای 28 اینچی با صفحه نمایش ال ای دی 60 هرتزی و رزولوشن 3840x2160 است. این نمایشگر جدید یکی از معدود مانیتورهای 4K ای است که همراه با تکنولوژی جی سینک عرضه می شود و قیمت بسیار مناسب 800 دلاری برای آن در نظر گرفته شده.

Capture2

دیگری، ایسر XB270H، یک نمایشگر 27 اینچی Full HD با رزولوشن 1920x1080 دارد که قیمت 600 دلار برای آن در نظر گرفته شده است. با توجه به نیاز فعلی عمده گیمرها، این مانیتور 27 اینچی نسبت به برادر بزرگ ترش گزینه معقول تری به نظر می رسد. هر دو نمایشگر، Display Port و 5 پورت USB 3.0 دارند و زمان پاسخگویی آن ها 1 میلی ثانیه است. ظاهر هر دو هم مشابه یکدیگر طراحی شده و تفاوتی به جز اندازه در آن ها دیده نمی شود.

جی سینک که در CES 2014 معرفی شد، کاهش تاخیرهای ویدیویی، پارگی فریم ها، وقفه در ارسال تصویر و لگ را به همراه دارد. البته قبل از اینکه چنین مانیتورهایی را خریداری کنید به یاد داشته باشید که کارتهای GTX انویدیا لازمه داشتن چنین تصاویر یک دست و شفافی هستند.

مدل XB270H عرضه شده و مدل XB280HK تا کمتر از یک ماه دیگر در اختیار کاربران گیمر قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • MILAD
    MILAD | ۲ مهر ۱۳۹۳

    يادم مياد روزهاي كه تازه مانيتورهاي LCD اومده بود با نسبت ٣به٤ و كيفت رنگي كه افتضاح هم براش كمه !!
    كمتر از يك دهه طول كشد تا شاهد مانيتورهاي باشم كه نسبتش ١٦به٩ و كفيت رنگش واقعا بسيار بهتر شده بود و قابل رقابت با CRT بود
    يادمه اولن مانيتور LCD من مربوط به مدل AOC و ٢٢ اينچ ميشد با نسبت ١٦ به ٩ و كيفيتي عالي براي من
    خوب بعدش شروع كردم به خريدن اينجور مانيتورها چون قبلش واقعا اعتقادي بهشون نداشتم
    كيفيت مانيتورها چند ساله داره درجا ميزنه
    ولي خوشحالم كه اپل هست و iMac هم هست تا با كمبود مانيتور خوب طرف نباشيم
    هنوز مانيتورها به كيفيت LCD نرسيدند و هنوز مهم كصرف انرژي هست

    • نوید
      نوید | ۲ مهر ۱۳۹۳

      "هنوز مانیتورها به کیفیت LCD نرسیدند و هنوز مهم مصرف انرژی هست"
      این جمله رو واقعا متوجه نشدم منظورت چیه !
      و در مورد iMac هم مانیتور خیلی خاصی نداره فقط هر ساله با یکی از تولید کنندگان بزرگ صفحه نمایش مثل سونی یا سامسونگ یا الجی و ... قرارداد میبنده و یک عکس سیب میزنه دو طرف مانیتور. الان مانیتور های ips با کیفیت نمایش خیلی عالی وجود دارند و در اخر اینکه درسته طراحی های اپل خوبه ولی در مورد کارایی و کیفیت هیچ شرکتی را نمیشه گفت بهترینه چون هر روز یک شرکت یک محصول جدید و بهتر تولید میکنه.

  • نوید
    نوید | ۲ مهر ۱۳۹۳

    با این قیمت میشه ویدیو پروژکتور های با کیفیت و شدت نور خیلی خوب گرفت و راحت بین اندازه 80 اینچ تا 40 اینچ تنظیم کرد سایز صفحه تصویر. به نظر من به صرفه نیست خریدش !

  • mohammadmj
    mohammadmj | ۲ مهر ۱۳۹۳

    به این برند اصلا اعتماد ندارم یه خاطر خیلی خیلی بد از برند دارم

  • عیسی
    عیسی | ۲ مهر ۱۳۹۳

    یه crt دارم مربوط به 10 سال پیش الان سالگرد یازدهمین سالشه این مطلی خوندم یادم افتادم صفحه رو تمیز کنم و یکم برقش بندازم

    • عیسی
      عیسی | ۲ مهر ۱۳۹۳

      پیوست

      یادم رفت نقطه بزارم صابکارم داشت میومد هولهولکی یه چیزی نوشتم

      مطلبی نه مطلی

    • سید علی
      سید علی | ۲ مهر ۱۳۹۳

      خبر فوری...
      آیفون 6 وارد کشور شد
      به دیجیکالا مراجعه کنید

  • LG Forever
    LG Forever | ۲ مهر ۱۳۹۳

    27 اینچ مانیتور میخوای چیکار ؟؟!! من تو همین 19 موندم هرروزم به خودم میگم کاش کوچیکتر میگرفتم ...

    • MILAD
      MILAD | ۲ مهر ۱۳۹۳

      من هم مانيتورم برام كمي بزرگه چون ٣٠ اينچ و رد كرده !!
      چند وقته تو اين فكرم برم سمت ٢٧ اينچ دوباره !!
      بهترين اندازه همون ٢٧ اينچ براي مانيتور كامپيوتر و كمتر از ٥ اينچ براي گوشي و تبلت آيپد ميني هست

  • AliReza Talebi
    AliReza Talebi | ۲ مهر ۱۳۹۳

    اون ٢٨ اينچه با رزوليشن عاليش و قيمت مناسبش (نسبت ب بقيه) خيلى خوب و وسوسه بر انگيزه! اما نه براى من (ما!) چون اگه براى گيم بخريم بايد ٨٠٠ دلار ديگه بذاريم كارت گرافيك بخريم كه بازدهى صفحه بره بالا!

  • koroosh
    koroosh | ۲ مهر ۱۳۹۳

    قیمتش خیلی هم بالا نیست چون این مانیتور ها فقط مانیتور ه معمولی نیستن ولی با هسته گرافیکی برای بهتر نمایش دادن محتوا تعامل دارن

  • Boomba
    Boomba | ۲ مهر ۱۳۹۳

    ۲۷ اینچ؟!
    تلوزیون خونمون ۲۵ اینچه!

  • saeed
    saeed | ۲ مهر ۱۳۹۳

    1800 واسه مانیتور یکم زیاد نیست.

    • bahram
      bahram | ۲ مهر ۱۳۹۳

      یکم نه،خیلی
      28 اینچش حدودا میشه2400 این که دیگه خیلی زیاده

  • TROOL
    TROOL | ۲ مهر ۱۳۹۳

    یکم قیمتشو سرو سامون بدن این بدرد من میخوره که عشقه گیمم

    • LG Forever
      LG Forever | ۲ مهر ۱۳۹۳

      خب اگه عاشق گیمی چرا با تی وی و کنسول بازی نمیکنی ؟؟؟!!!
      راستی کجا بودی دلمون تنگت شده بود

      • TROOL
        TROOL | ۳ مهر ۱۳۹۳

        الان کیس کامپیوترو وصل کردم به تلوزیون 42 خونمون به نظرم افت فریم داره
        ولی این مانیتور مخصوصه گیمه سایزشم کوچیکتره بهتره
        -
        اره یه چند روزی داشتم کارای ثبت نام ارشد رو انجام میدادم نبود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی