ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

Hangar؛ میانبری برای دسترسی آسان به اپلیکیشن ها

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که اپلیکیشن های زیادی روی گجت خود نصب می کنید. وقتی تعداد آنها خیلی زیاد باشد، دائما برای سرزدن به آنها مجبورید که بین صفحات دسکتاپ خود ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ مهر ۱۳۹۳ | ۲۰:۰۰

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که اپلیکیشن های زیادی روی گجت خود نصب می کنید. وقتی تعداد آنها خیلی زیاد باشد، دائما برای سرزدن به آنها مجبورید که بین صفحات دسکتاپ خود به جستجو پرداخته و هر بار، زمان بسیاری را صرف پیدا کردن اپلیکیشن مورد نظر خود بکنید.

از طرفی برای دسترسی به آنهایی که برایتان مهم ترند، ممکن است استفاده از ویجت هر کدام، راه حل مناسبی به نظر برسد. با این کار، باز هم مجبورید از ویجت های زیادی استفاده کنید و شاهد این باشید که فضای دسکتاپتان چقدر شلوغ و نامنظم شده.

Hangar به عنوان یک میان بر مناسب و جمع و جور، به فضای دسکتاپ گجت شما سر و سامان می بخشد. با نصب Hangar، می توانید فشرده ای از اپلیکیشن هایی که بیشتر از آن استفاده می کنید را در صفحه ی دسکتاپتان داشته باشید. خود اپلیکیشن پس از نصب، در بک گراند دستگاه شما فعال شده و مدت زمانی که برای هر اپلیکیشن صرف می کنید را در خود ذخیره می کند. سپس لیستی از آنها بر اساس بیشترین زمان صرف شده تهیه کرده و به شما این امکان را می دهد تا از بینشان، آنهایی که نیاز دارند دم دست باشند را روی یک ویجت به دسکتاپتان منتقل کنید. در این صورت دیگر نیازی به جستجوی آنها در صفحات مختلف ندارید و با یک اشاره انگشت، به راحتی وارد اپلیکیشن مورد نظر خواهید شد.

Hangar 1

ضمنا لازم نیست برای استفاده از Hangar، حتما ویجتش را بسازید. در صورت تمایل، این اپلیکیشن به شما امکانی داده تا هر وقت نوار وضعیت گجت خود را به پایین بکشید، شاهد لیستی از چند اپلیکیشن بر اساس بیشترین زمان سپری شده در آنها باشید. البته می توانید این مرتب سازی بر اساس حروف الفبا هم تنظیم کنید.

از دیگر قابلیت های Hangar امکان شخصی سازی ویجت ها از طریق تغییر رنگ پس زمینه یا تغییر آیکن هایشان است. با این وجود گزینه های پیش رویتان محدود اند.

Hangar به صورت رایگان برای دستگاه های اندرویدی در دسترس است. اگر تمایل دارید به دسکتاپ گجت خود نظم و انضباط ببخشید، به هیچ وجه آن را از دست ندهید.

Hangar

Hangar

سازنده: Jeff Corcoran قیمت: رایگان ( با پرداخت درون برنامه ای ) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.3 مگابایت زبان:

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۵ مهر ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه دانلود شد ببینیم چی میشه مرسی

  • عارف
    عارف | ۴ مهر ۱۳۹۳

    یه سوال دارم
    یه اپ واسه آیفون می خوام که هی لغات انگلیسی کتابو توش تایپ نکنم.
    با دوربین گوشی اسکن کنم بعد ترجمه فارسی ببینم.
    چنین دیکشنری ای
    آیا هست؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی