ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

خرید روز: لومیا ۹۲۵، LG G3 و VAIO Tap

خرید اینترنتی یکی از بهترین و محبوب ترین شیوه های خرید در جهان محسوب می گردد زیرا سبب صرفه جویی در وقت گشته، تنوع بیشتری برای کاربر فراهم می آید و وی می تواند به سادگی اطلاعات ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۶ مهر ۱۳۹۳ | ۱۵:۴۸

خرید اینترنتی یکی از بهترین و محبوب ترین شیوه های خرید در جهان محسوب می گردد زیرا سبب صرفه جویی در وقت گشته، تنوع بیشتری برای کاربر فراهم می آید و وی می تواند به سادگی اطلاعات گسترده تری را در رابطه با محصولات مدنظرش کسب نماید.

مزایای یاد شده از عوامل اصلی رشد فروشگاه های آنلاین قدرتمندی مانند آمازون، Newegg.com و... هستند که سالیانه به میلیون ها تفاضای خرید پاسخ داده و حجم انبوهی از بازارهای سنتی پیشین را به تصاحب خود در آورده اند.

در سال های اخیر با گسترش اینترنت در بین کاربران کشورمان ایران نیز شاهد ظهور فروشگاه های آنلاین بسیاری بوده و هستیم و یکی از رویدادهای جذاب در این وب سایت ها ارائه ی تخفیف بر روی برخی از کالاهای محبوب تر در بین کاربران است از سوی دیگر رصد کردن دائمی این فروشگاه ها به منظور مطلع شدن از پیشنهاد های یاد شده کار چندان ساده یی نیست.

از همین رو در دیجیاتو تصمیم گرفتیم تا در راستای پاسخگویی به این نیاز سایت ها و فروشگاه های آنلاین را مورد بررسی قرار داده و در صورت ملاحظه ی تخفیف هایی مناسب و در خور توجه آنها را در مجموعه پست هایی تحت عنوان "خرید روز" با شما در میان بگذاریم، در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Nokia Lumia 925

nokia-lumia-925-1

لومیا ۹۲۵ را می توان یکی از تلفن های هوشمند برتر مبتنی بر ویندوز فون دانست، که دارای پردازنده ی دو هسته ای ۱.۵ گیگاهرتزی کوالکام به همراه پردازشگر گرافیکی آدرنو ۲۲۵ است. از سایر مشخصه های سخت افزاری این محصول می توان به صفحه نمایشگر AMOLED چهار و نیم اینچی با رزلوشن ۱۲۸۰ در ۷۶۰ پیکسل، یک گیگابایت حافظه ی رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی اصلی و دوربین جلویی ۱.۳ مگاپیکسلی اشاره کرد.

قیمت محصول: ۱.۰۱۷.۰۰۰ تومان

قیمت تخفیف خورده: ۹۶۷.۰۰۰ تومان

فروشگاه عرضه کننده: گوشی شاپ

 

LG G3

g3

G3 در حال حاضر یکی از پرچمداران اصلی برند کره ای ال جی محسوب می شود. این تلفن هوشمند به پردازنده ی چهار هسته ای اسنپدرگن ۸۰۱ به همراه ۲ گیگابایت حافظه ی رم مجهز بوده و از سایر مشخصات آن می توان به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزلوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، درگاه حافظه ی میکرو اس دی، دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی اشاره کرد.

قیمت محصول: ۱.۶۹۹.۰۰۰ تومان

قیمت تخفیف خورده: ۱.۶۴۹.۰۰۰ تومان

فروشگاه عرضه کننده: بیز آنلاین

 

Sony VAIO Tap 11 - SVT11213CAW

vaio

ٰVaio Tap 11 یکی دیگر از تلاش های سونی برای ارائه ی محصولی هیبریدی است که هم بتواند نیاز کاربران به لپ تاپ را برطرف نموده و هم تبلتی درخور و کارآمد باشد. از جمله مشخصات فنی این محصول می توان به پردازنده اینتل Intel Pentium 3560Y با سرعت پردازشی ۱.۲ گیگاهرتز، کارت گرافیک مجتمع اینتل، نمایشگر ۱۱.۶ اینچی تمام HD و دو گیگابایت حافظه ی رم اشاره نمود.

قیمت محصول: ۲.۳۴۹.۰۰۰ تومان

قیمت تخفیف خورده: ۲.۲۴۹.۰۰۰ تومان

فروشگاه عرضه کننده: دیجی کالا

توضیح مهم: توجه داشته باشید که دیجیاتو در قبال عملکرد فروشگاه های ذکر شده هیچگونه مسئولیتی ندارد و انتخاب آنها صرفاً بر اساس برخورداری از نماد اعتماد الکترونیک صورت گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (40 مورد)
  • آرمین
    آرمین | ۲۵ تیر ۱۳۹۴

    از گوشی شاپ Nokia Lumia 925 خریدم خیلی سریع رسید و قیمت هم خیلی مناسب بود.


    با تشکر از دیجیاتو

  • shayan_Q9
    shayan_Q9 | ۸ مهر ۱۳۹۳

    خیلی هم عالی..........مرسی بابت پییشنهاد خرید........اما زیاد تخفیف نخوردن, که سوسه کننده باشه واسه خریدار ها برای خرید!

  • Sajed
    Sajed | ۶ مهر ۱۳۹۳

    ههههه چه قیمتای جالبی داره این گوشی شاپ، 730 رو داره 1/930 میفروشه، 930 رو 1/950 خخخخخ ای خداااااااااا

    • Dr.Pocketp30
      Dr.Pocketp30 | ۷ مهر ۱۳۹۳

      این خیلی هم غیر طبیعی نیست، چون لومیا 730 تقریبا 5،6 ماهی بعد از 930 به بازار اومده و تو این مدت 930 افت قیمتش رو داشته.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی